אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למרות המחאה: גידול של 5% במכירות אסם בישראל ל-3.32 מיליארד שקל ב-2011

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
המחאה הפכה לדרך חיים והצרכן הנבון לא יקנה מותגים יקרים ויחסוך בגדול.
לציבור נטיה לקנות מוצרים יקרים, אולי בהשפעת שטיפת המוח של הפרסומות של החברות הגדולות המונופילסטיות אבל לא חושב שכדאי לבדוק מוצרים של מותגים פחות ידועים וכך להוזיל את עלות סל הקניות, גם הרשתות הגדולות לא מציעות מבחר של מותגים לא ידועים.
רובין | 25.03.12
4.
איזה מחאה?? איזה נעליים?
איפה היתה מחאה?? בישראל לא היתה ולא תהיה מחאה אף פעם אנשים כאן יותר מידי אוהבים את התחת שלהם וכאילו שומרים עליו. זה לא מחאה מצרים זה מחאה מה שעשו סטודנטים באנגליה זה מחאה. כאן אנשים אין להם מה לעשות בערב יוצאים להסתובב בכיכר כבר זה מחאה בושה
משה | 25.03.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת