37. הנהלת הרכבת נראה לי שכל החלטתם היתה על מנת ללחוץ על הועד, הם יקפיאו את העונש, ויגישו את זה על מגש של כסף כאילו בגלל כבודו של עייני, ואחרי זה ידרשו מעייני שיטיל את מרותו על הועד שיסכימו לדרישות ההנהלה. הם אינם מוכנים להסתכן בהשבתת כל ענף התחבורה במשק, כולל רשות שדות התעופה, (איך הם יטוסו לחו"ל).וכל זה תרגיל, אינני יודע אם יצליח, משום שיש בהסתדרות בחירות בקרוב ועייני לא יכול לרדת מהעץ בלי שיביא איזו הצלחה לטובת הועד. ואני מקווה מאד שההנהלה תרד מסיפור מיקור החוץ, ותעשה טוב באם במקום להעביר את תחזוקת הקרונות לבומברדיה, הם יעבירו את עובדי התחזוקה הישנים קורסים בתחזוקה, ויקפידו על תחזוקה נכונה, משום שכפי שראינו בטלויזיה של "המקור" התברר שאין איש מההנהלה שמבקר את האחזקה, קשה להאמין שברכבת ישראל אין סמנ"כל להנדסה שתפקידו להשגיח על התחזוקה, ואם אין , זו אשמתם ורק אשמתם של ההנהלה. בן ארי | 26.03.12 (ל"ת)
34. מוכרים מדינה ל טיקונים ביבי מוכר את כל המדינה! אני רוצה לברוח מהמדינה הזות! לא רוצה שהילדי יגדלו פו! | 26.03.12 (ל"ת)
33. העם נגדכם, עייני חושב שזה יעזור לו להיבחר עוד פעם כיו"ר ההסתדרות, ולכן הוא נעמד לצידם, אך הנזק החברתי והציבורי שהוא עושה פשוט אדיר. לציבור נמאס מהרקבת ישראל, ובעיקר מהוועד האלים שלה. וההסתדרות במקום להתנער מזה, פשוט מחבקת אותם, מעשה מזעזע שמוריד כל כך ועושה נזק אדיר לכל העובדים המאוגדים, ששומרים בכבוד על מקום עבודתם, וכן על הזכויות הלגיטמיות שלהם במקום העבודה.... | 26.03.12 (ל"ת)
32. לא לאלימות מילולית ולא פיזית ...!!! לעופר עיני ציבור העובדים המאורגנים אוהבים אותך ואת דרכך אנא אל תיתן לנו לחשוב אחרת ... אבל אנחנו בעד מאבק לגיטימי ובשום פנים לא אלים כל מי שהתנהג באלימות ואו מסית לאלימות מקומו לא בחברה בכלל אלא מאחורי סורג ובריח . כמו שנראית הרכבת על כל מוסדותיה היה צריך מזמן לסגור אותה ובמיוחד עם התדמית הציבורית שיש על חברה ציבורית יש לעגן את הבטחת ההנהלה שלא יפטרו עובדים ויקלטו עובדים נוספית בהסכם קיבוצי וכשהכל יחזור לתיקנו כולל בטיחות הנוסעים , שיוכיחו שהם טובים וגם יכולים אין לי ספק שכל הנהלה תעדיף אותם על מיקור חוץ . הרכבת זקוקה לטיפול שורש עמוק מאוד מאוד וברור שבמצב זה אין סיכוי שהעובדים הקיימים מסוגלים לכך . בהצלחה ואנא לא לאלימות לא מילולית ולא פיזית בטח לא ביחסי עבודה !!! אליעזר | 26.03.12 (ל"ת)
31. צריך לסגור את הרכבת לפטר את כל העובדים על פי חוקי העבודה בישראל, למכור את הרכבת למרבה במחיר, למנות הנהלה חדשה על פי ראותו של המנהל החדש ולגייס עובדים שרוצים לעבוד. אם ההנהלה רוצה לקבל עובדים שעבדו ברכבת בעבר אז בכיף. אני מניח שגילה אדרעי ושאר הגנגסטרים מהרכבת לא ימצאו את מקומם בחברה מודרנית שמקבלת שירות מהציבור. ההזוי | 26.03.12 (ל"ת)
28. נא לסגור את הרקבת הזו ולפטר את כל העובדים כנוסע לשעבר ברקבת אני מבקש לסגור את הרקבת הזו מהר ככל האפשר, ולפטר את העובדים כולם. ביזיון, פשוט כל ההתנהלות הזו היא ביזיון אחד גדול, כנ"ל עובדי חברת החשמל, הנמלים וכו'. ירון | 26.03.12 (ל"ת)
27. אותו סיפור עם הרפואה הציבורית, בממשלה חונקים משאבים,כולם מתלוננים ומתחילים לריב אחד עם השני. שימו לב מה קורה ברחבי הגלובוס,יחסי הון שלטון מאלצים את הרגולטור להפיל את התיק על מעמד הביניים,התסריט קבוע,הפרד ומשול... קפיטליזם ללא זכויות לעובד ואו לאזרח זה דיקטטורה. כותב | 26.03.12 (ל"ת)
26. עופר עייני - מנהיג ראוי אבל הפעם טועה בגדול גם מאבקי עובדים צריכים להתנהל עם תרבות מינימלית. צודקת הנהלת הרכבת שהיא לא עוברת בשתיקה על בריונות ואיומים גם אם הם נשמעים מוועד העובדים. הגיבוי של ההסתדרות לוועד אלים פוגע קודם כל בהסתדרות ובמאבקה למען העובדים. בלתי אפשרי להזדהות עם הסתדרות ועובדים שמהלכים איימים על הנהלת הארגון והציבור כולו. עם הכרזת השביתה הזו איבדתם לגמרי את אהדתי לעצם קיומה של ההסתדרות יואל | 26.03.12 (ל"ת)
25. פטורי עובדים ללא ברור הוא סכנה לכל עובד מי שלא עבר דבר כזה אינו מבין הזכויות של העובד לא רק חובתו היא בטחון תעסוקתי, כאשר הביטחון התעסוקתי אובד לצורך הפרטה והעשרת כמה טייקונים בהלואה בנקאית ישראלית. הכח אולי יצליח היום אבל הוא יסמן לכל עובדים שאין לכם גב. אתם תלויים בבוסים. ומשכורותיכם יהיו בהתאם. כל תקופה פיטורין וקבלת עובדים זולים יותר. זאת אינה בעיה של הרכבת זו בעיה של כל עובדי המדינה, ושיסוי העובדים בעובדי הרכבת הוא סכנה חמורה מאד. בטול הבטחון התעסוקתי | 26.03.12 (ל"ת)
24. לציבור נמאס להיות בן ערובה של וועדי עובדים למיניהם - לסגור את הרכבת לציבור הבלתי מעורב במאבק והזקוק לשירותים נמאס להיות שק החבטות הקבוע של וועדי עובדים למיניהם. מציע לסגור את הרכבת, לפטר את כל העובדים ולתבוע לדין את וועד העובדים וכל מי שאחראי לשביתות הפראיות (כולל עופר עיני) ולחייב אותם לפצות כספית את הרכבת על כל הנזקים שנגרמו לה. בנוסף, לפתוח חברת רכבת חדשה, עם עובדים חדשים (או מאלה שפוטרו ולא גרמו נזקים בשביתה ובאמת רוצים לעבוד) ולשם שינוי, שההנהלה תנהל את החברה ולא חבורת חסרי אחריות, נפוטיסטים, שמנסים להפוך את הרכבת למאפיה משפחתית. בר בניו | 26.03.12 (ל"ת)
23. עופר עייני הוא חלק מהבעיה ! אין לו כלום עם הפיתרון. אם עייני יכול לגבות חבורה של עובדים אשר טוענים לבעלות על הרכבת ועל רצונם לנהלה כרצונם אזי מר עייני הוא חלק מהבעייה. להחליף את דור המדבר ברכבת . היה צריך לסגור את הרכבת כבר מזמן. הפעם זו הזדמנות פז להבריא את המחלה על מנת שהציבור יקבל שרות ראוי. פישלזון | 26.03.12 (ל"ת)
21. קראתי את כל הלוביסטים של כ"ץ משוקץ של ממשלת סוכן מס' 2804 של CFR הקטלנית לנו בקלוגה אין וועד עבדים,אוכלים הרבה שלג בחורף ושורשי עצים בקיץ מלא ברחשים. אינטרנט -סלבה בוגו יש!וישראלים עם רכבת הרים של מונט-בלאנק בשוויץ-מצחיקים... באירופה רכבות של 500 ק"מ לשעה,גם לסינים-מגלב,לנו טרנס-סיבירי לוולדיווסטוק די ואצלכם עדין על החמורים התחבורה?או שר התחבורה כמו דמוקרט בUSA -חמור בבדאי ראיס-פוטין בן מדבידיב | 26.03.12 (ל"ת)
20. להכריז על הסתדרות ארגון לא חוקי ועוין למדינה לפרק את ההסתדרות כי היא פוגעת קשה באזרחים ודואגת למאפיונרים א.ת. | 26.03.12 (ל"ת)
19. חייבים לעקור את האלימות מהשורש וועד עובדים אלים לא בבית ספרנו עיני אני פונה אליך בבקשה אישית,אל תתן לוועדים אלימים שמתנהגים כמו הבריון השכונתי או מאפיונרים באזורים מפוקפקים להוביל מהלכים בדרך כוחנית אתה שמדבר על דמוקרטיה.כן לדמוקרטיה לא לאלימות כמו שרבין אמר האלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה יש לעקור אותה.כן למאבקים חברתיים לא לאלימות!!!!!!!!!!!! תומר | 26.03.12 (ל"ת)
17. הנהלה חזירה רוצים להפריט אין בעיה לפתוח את הארנק ולשלם עובדיי דור ב ברכבת מיסכנים שכר לשעה פחות מימינמום ותבדקו אותי יוסי | 26.03.12 (ל"ת)
16. לפני חודש ציינתי צריך לעקור מהשורש את הבעייה, להעיף את עייני ,אדרעי,והעובדים תכניסו חברות חיצוניות לתקופת ביניים עד גיוס עובדים ישראלים חדשים בשליטה מלאה של ההנהלה , וללא קשר להסתדרות בזיון מה שקורה במדינה , צריך אותו דבר לעשות ברשות התעופה, הנמלים, חברת החשמל . (-: | 26.03.12 (ל"ת)
15. די כבר נמאס מהוועדים האלו. מצחיק שכל המקומות העבודה הבעייתים (הנמלים בעיקר) מענין שכל הוועדים הבעייתים נכנסים לשביתה.. למה לא חושבים על הנוסעים שמשלמים מחיר מוגזם לכל תאגיד כזה.. חייבים תחרות הוגנות ולא בושה לפטר לצערי בארץ וועדים == חבורת בריונים ואני בספק אם הם מגינים על העובד הפשוט! לא שאני חושב שבנמל יש שכר של עובד פשוט ..שהוא עובד מן המנין.. בקיצור די חייבים לעצור את הוועדים האלו האזרח הממורמר... ron | 26.03.12 (ל"ת)
12. עובדי הרכבת על תותרו המדינה רוצה להפריט הכל!!!!! הם רוצים שכולם יהיו עובדי קבלן וכל החברים של הטייקונים ירויחו מיליונים!!!!! דוד | 26.03.12 (ל"ת)
10. אולי במקום להתלונן פה תתלוננו בהסתדרות? כל האוכלוסיה פה נשלטת ע"י הרכבת/חברת חשמל . נמאס. אפשר להציף את ההסתדרות בטענות ולגרום לעייני להבין שהוא טועה טעות מרה ומזמן לא מייצג את העם. איילת | 26.03.12 (ל"ת)
9. עופר, הפעם אתה מגזים וטועה ..גם פוליטית מר עיני, בהודעתך על השביתה, נראה שלא רק שאינך מגנה את האלימות המוגזמת שננקטה על ידי העובדים במאבק אלא גם תומך בהמשכו, ושוב על חשבון הציבור הרחב - תוך מהלך לא פחות אלים בעיני , של השבתת כל ערוצי התחבורה. מדוע אינך נוקט במהלכי הידברות ודיאלוג לפני ההכרזות הבומבסטיות האלה לדעתי אתה מתדרדר, גם פוליטית, מאבד את הקרדיט שעוד היה לך על הצלחות קודמות. יעלי | 26.03.12 (ל"ת)
8. קטר וכמה קרונות אינם רכבת. אין לנו רכבת וועד עובדיה לא יותר מפרזיטים בחסות ההסתדרות. עד מתי? פול | 26.03.12 (ל"ת)
7. שר התחבורה - בבקשה תסגור את הרקבת הזאת ומייד - שר התחבורה - בבקשה תסגור את הרקבת הזאת ומייד - אלו עובדים אלימים שרוצים לנהל את הרכבת - זה לא חברה פרטית - חייבם לשים לזה סוף - הכל בגלל הנפוטיזים - היום זוהי החברה מתנהלת כחברה משפחתית אך עם כסף ציבורי יואב | 26.03.12 (ל"ת)
5. נשיאת בית הדין לעבודה פוגעת בחופש ההתארגנות, סכנה לעובדים כאשר יש בית דין לעבודה בראשות נשיאה שמתעללת בעובד החלש אין פלא שהנהלת הרכבת מונעת התארגנות עובדים באמצעות פיטורים ואמצעים אחרים של עולם שלישי. בית הדין לעבודה צריך להתעורר, כנראה שבג״ץ נוקב על מדיניות הנשיאה ישנה את השקפתה הקפיטליסטית אשר פוגעת בציבור עובדים שלם השייך למעמד הפועלים. שבו בהרצאות של לשכת עורכי הדין ושמעו את הבדיחה החדשה ״ תמיד תזכרו שבית הדין לעבודה עד לאחרונה לא התעלל בעובדים״ גיל | 26.03.12 (ל"ת)
4. ההסתדרות חולי רע - דואגת לוועדים החזקים והאלימים על חשבון החלשים למי דואגת ההסתדרות לחשמל חינם למשכורות עתק במקורות למושחתים ברכבת ניסים | 26.03.12 (ל"ת)
2. חייבים חוק בוררות חובה בשרותים חיוניים לא יתכן שעיני יחזיק את המדינה בביצים ביחד עם חברי הועדים הגדולים המחזיקים את השלטר של המדינה ... לאסור בחוק שביתות בצבא במשטרה בשרותי הכיבוי ברשויות מקומיות בחברת חשמל במקורות בבזק ברשות התעופה בנמלים בדואר ובכל חברה או רשות המחזיקה שרותים בלעדיים במדינה ... עיני חייב להבין שלא תהיה לו הסמכות לסגור את המדינה ...די יורם מראשון | 26.03.12 (ל"ת)
1. איך שההסתדרות נלחמת איך שעייני נלחם למען המסכנים שעובדים בשכר מינימום ברכבת ובנמלים כמו שהוא נלחם למען עובדי הקבלן. אילן | 26.03.12 (ל"ת)
ניסיון למנוע את השביתה: בכירי הרכבת ייפגשו עם יו"ר ההסתדרות
37 תגובות לכתיבת תגובה