7. ההסכם שחתמו לא פותר את בעיית הבטיחות של הקרונות. עדיין מסוכן לנסוע ברכבת. כל מי שראה את התכנית "המקור", מבין שאם מערך התחזוקה נשאר עדיין בשליטת עובדי הרכבת, אין לצפות לשיפור בבטיחות הרכבת, בייחוד לא בשנתיים הבאות, כשהתחזוקה תישאר פיזית במוסכי הרכבת. אני אישית לא מתכונן להסתכן ולנסוע ברכבת בשנתיים הקרובות, ואחרי זה - נראה. אם אתה, הקורא, אומר לעצמך "לי זה לא יקרה" ומוכן להמשיך להסתכן ולנסוע ברכבת, רחמי עליך. נוסע עצבני | 27.03.12 (ל"ת)
6. "השר כץ בגדת באמון הציבור" מישהו צריך לעצור את הטירוף הזה שוד לאור היום בחסות הממשלה למה העובדים צריכים לקבל מענק ותוספת שכר, זו היתה מטרת השביתה? נורית | 27.03.12 (ל"ת)
5. כרגיל מי שמתנהג בהלימות ועובר על החוק מקבל שכר אם זה הועדים אם זה המתנחלים במגרון תום | 27.03.12 (ל"ת)
4. שוב האלימות שנקטה יו"ר הועד ניצחה והממשלה התקפלה עם זנב בין הרגלים זה מה שלמדנו היום בגן האלימות ניצחה | 27.03.12 (ל"ת)
3. אנחנו לא שמחים עייני - תסתכל בעיניים של האזרחים, הצרכנים, הלקוחות, ןתענה: - מתי פעם אחרונה נסעת ברכבת? - היית מוכן שהמשרדים שלך או ביתך יהיו ברמת הנקיון של הרכבת? - היית רוצה שהמכונית שלך תתוחזק ברמת התיחזוק של מערך הרכבת בישראל? אלו שלוש שאלות ראשונות..... משה | 27.03.12 (ל"ת)
1. שוב התקפלו 25% תוספת ומענקים? קביעות עד 2030? על מה? רק עניין של זמן עד ששוב יהיו בעיות שם, או משמעתיות או תחזוקתיות... סעו באוטובוס | 27.03.12 (ל"ת)
עיני לאחר ההסכם ברכבת: "שמח שמערך התחזוקה נותר ברובו אצל העובדים"
7 תגובות לכתיבת תגובה