4. גם משרד התחבורה אשם http://www.news1.co.il/Archive/001-D-288376-00.html במשרד התחבורה לא אוכפים את החוק כי הם בעצמם פיקששו ולא איפשרו לחברות התחבורה הציבורית לעמוד בו. אז עכשיו החברות לא מקיימות את החוק, ומשרד התחבורה לא אוכף אותו - לדעתי בשביל לא למשוך תשומת לב לפאשלות שלו. יובל | 28.03.12 (ל"ת)
3. גם בפתח תקוה יש בעיות כאלה. וברמלה, בתחנה המרכזית, השלט האלקטרוני שגוי ומטעה. ברכבת הקלה בירושלים, השילוט המידע על מיקום הרכבת מפגר אחר המיקום האמיתי, כך שאם תתייחס אליו, תרד בתחנה הבאה. סבתא | 28.03.12 (ל"ת)
2. אופייני. מה אכפת לעיריית תל אביב מנוסעי האוטובוס? היא עסוקה בעידוד השימוש ברכב הפרטי באמצעות בניית חניונים והנחות מפליגות בחנייה. תחנות אוטובוס הן בסה"כ שלטי חוצות ענקיים, ועוד קצת הכנסה לריפוד הכיסים בעירייה. האנשים שעומדים שם ומחכים לאוטובוס (המון זמן, בדרך כלל)? שיקנו אוטו, ממילא התחבורה הציבורית מחורבנת. ערן | 28.03.12 (ל"ת)
1. כמה אופייני לעיריית תל אביב שבכל הזדמנות מוכרת משהו למישהו- המרתון של ג'ילט,התחנות של חברת פרסום. חבל שאי אפשר למכור את התושבים אביחי | 28.03.12 (ל"ת)
הטיפול בתחנות הופרט והמידע על הקווים נעלם
5 תגובות לכתיבת תגובה