16. לא אתקרב לחברה הזאת עם הרקע ללוגו בכתום והמבין יבין. לא הייתי קונה גביע גבינה מהסופר שמישהו אחר הכניס את אצבעו פנימה וניגב לתוך הפיתה שלו רק בכדי להוריד שקל או שניים מערכו קל וחומר שלא הייתי קונה גביע גבינה שמישהו ירק לתוכו וזאת על מנת לרכוש בחצי מחיר ...מה זה ליסינג (הגביע שירקו לתוכו) זה הרכב חברה שהפך להיות המערכון המצחיק של ארץ נהדרת " רכב חברה" שהופך לגיפ בסוף שבוע. ואנחנו באים עם עיניים גדולות לקנות מהחראות הנצלנים האלה שמורידים לו את המחיר שבין כה וכה ירד פי 4 כשהפרייר שרוכש ירצה למכור. אם כבר לרכוש מליסינג אז רק רכב שלא עבר בשלוש השנים בהן שימש כזונה למעלה מ-60,000ק"מ ומבחינה אסטטית הוא במצב פנטסטי כי זה המדד האולטימטיבי למצבו הכללי בהמה שנהג כמו בהמה ברכב סביר להניח שגם פגע באסטטיקה של הרכב קרי פגיעות פח ,ריפודים עם חורי סיגריות דשבורד מחורר מהתקנות דיבוריות לכל סוגי הטלפון שהיו ברשות הנהג ובני משפחות או שבטו וסריטות או קילופי ריפוד בתקרת הרכב כי לבהמה היה כלב עצבני. מכיר ליסינג | 04.04.12 (ל"ת)
15. מה שמעניין זה שבהתחלה כל המכוניות שוות - 120-122 אלף, ואחרי זה כל אחד לחוד, מסכנה VW, -) אותו מחיר כמו סיטרואן C4, טוב שלא השוואו עם דלטא arie | 03.04.12 (ל"ת)
14. האם הכתבה הוזמנה ע"י חברות הליסינג? המחירים בכתבה יקרים מהמציאות ב 10-15 אחוז אפשר לקנות היום מזדה 2009 ב 55,000-60,000 וגם אז יאמרו לכם תודה לחברות הליסינג עשרות אלפי מכוניות במגרשים, כל יום נוספות עוד כמה מאות ואין קונים ראו את הצבצעים שלהם ,הפרסומות שלהם על גבי עמודים שלמים, הארץ מפוזרים עשרות מגרשים של חברות הליסינג, כל המגרשים מפוצצים במכוניות למכירה, תתוכחו על המחיר, דרשו תשלומים, אחריות לשנתיים וכו,,,,, איש רחוב | 03.04.12 (ל"ת)
13. מכיר המאזדה הוא עדיין הגבוה ביותר כל המכוניות הנ"ל ניקנו לפני 3 שנים באותו מחיר 120 אלף ש"ח (בתוספת הנחה נכבדת לחברות ליסינג) והמחירון של מר יצחק מייצר פער מחירים עצום שנע בין 90 אלף לקורולה ו 84 אלף למאזדה לבין 69 אלף למיצובישי ו 72 אלף לג'טה. = ירידת מחיר של 25% עד 42.5% ! כולם נמכרים הרבה מתחת למחירון ולמרות ש% הירידה מהמחירון של מאזדה הוא הגבוה ביותר עדיין מחירה הוא מהגבוהים ביותר. מה זה אומר - המחירון שווה ל*** לוי יצחק אשם | 02.04.12 (ל"ת)
12. מקבלים "הנחה" של 15% אבל כשבאים למכור אחר כך מוכרים ב-25% פחות. אין מה לעשות, רכב עם יד ראשונה ליסינג קשה הרבה יותר למכור. ולא סתם. לכל אחד יש מכר\חבר שרכב הליסינג שלו עשה טיולי שטח ומכירים סיפורי זוועה על הטיפולים הרשלניים וההזנחה של הנהג, קצין הרכב, והצ'חצ'ח שלוקח את הרכב לטיפולים במוסך הכי מעפן שקיים. אם לקנות רכב מליסינג - רק בהנחה של לפחות 30% ממחירי השוק (לא ממחיר המחירון המפוברק). ככה לפחות לא תאכלו אותה במכירה. | 02.04.12 (ל"ת)
11. שמישהו יסביר לי למה לקנות מליסינג!?!? הדבר הכי לא משתלם לדעתי זה לקנות רכב מליסינג... רומנם נכון אולי קונים בהנחה את הרכב, אבל איך בדיוק מוכרים אותו אחרי זה? זה בלתי אפשרי, אומר לפי ניסיון היה לי רכב מליסינג שהחזקתי אותו וכשניסיתי למכור זה היה פשוט סיוט!!! תודה רבה אני מוותר על התענוג!!! ואל תשכחו סתם ככה מתנות במדינה הזו לא נותנים... קבלת משהו עכשיו תאמין שאתה תשלם על זה פי כמה יותר... דוד | 01.04.12 (ל"ת)
10. מה הרכב הכי עביר בשטח בישראל? רכב ליסינג.במו עיניי ראיתי לאחרונה פונטו מהשכרה עולה על גבעה באזור בית שמש. גבעה שלא הייתי עולה עם גיפ מנסור | 01.04.12 (ל"ת)
9. למה לקנות מליסינג שאפשר לעשות ליסינג אישי ושפרייר אחר יקנה את הרכב לאחר מכן :) נהנים ממכונית חדשה בחצי מחיר לשלושים חודש ואומרים שלום וחוזר חלילה ... בשביל מה צריך לקנות מכונית אם כל מה שחושבים עליו כל הזמן זה למכור אותה ... רעיון ... | 01.04.12 (ל"ת)
7. אם מחיר המחירון אינו מחיר השוק. מה הוא בכלל מחיר המחירון? מחירון מכוניות אמור לשקף את מחיר המכונית בפועל בשוק המשומשות. אבל כפי שמראה הכתבה ויודע כל מי שניסה למכור מכונית, אין ממש קשר בין המחירון לבין המחירים של השוק. מה אם כן המטרה של המחירון? על פי מה קובעים בעלי המחירון את המחירים שהם מפרסמים בו? אם אין קשר עם מחירי השוק, כיצד נקבעים מחירי המחירון ומה האינטרס שעומד מאחורי הפרסום? משה | 31.03.12 (ל"ת)
6. ושוב, מי שהלך עם העדר - אכל אותה תמיד אלה שרצים לקנות את מה שכולם קונים - אוכלים אותה בסוף. ככה היה עם סיטרואן BX, ככה היה עם סובארו DL, ככה היה עם מיצובישי לאנסר עכשיו עם מאזדה. תמשיכו,תמשיכו, אני תמיד אקנה משהו לא פופולרי אבל תמיד עם ביקוש מצוין. לולו | 31.03.12 (ל"ת)
5. עפ"י מחירון, מחירון רכב ליסינג נמוך בלפחות 10% ממחיר פרטי. אז למה רושמים כאן הנחה ממחירון פרטי? ש | 31.03.12 (ל"ת)
2. מחירון מאזדה 3 ראיתי פרסומת השבוע שמודיעים על פטירת מחירון הדגם הזה, עכשיו אני מבין על מה הם דיברו יואב | 30.03.12 (ל"ת)
1. פחות אנשים לא קונים מליסינג כי הם הבינו שאולי תהיה להם הנחה משמעותית בקניה אבל הם לא יוכלו למכור אותו בכלל,גם לא בהנחה, מי צריך רכב שהיה בליסינג יד שניה עכשיו ב30 אלף, אם אפשר לקנות כבר ישירות מהליסינג כשהם עוד נותנים לך הלוואה להשלים למה שתרצה. שימו לב שיד שניה עם בעלות ליסינג בעבר נתקע בלוחות הרכב חודשים!!! ישראל | 30.03.12 (ל"ת)
בדיקת "כלכליסט": בכמה באמת נמכרות המשפחתיות של חברות הליסינג
16 תגובות לכתיבת תגובה