23. חשבתי על זה לפני שנים אבל לא היה בזה כסף,רק פתרון מעולה לפקקי סקרנים אגב, כדאי להוסיף מצלמה שמצלמת מאחורי ההתרחשות ולהקרין על הפרגוד כך שהנהג הסקרן בעצם יראה את תוואי השטח מאחורי התאונה ולא יהיה אפילו מודע לכך שיש תאונה הקודח | 13.04.12 (ל"ת)
18. זה פשוט. שמים שוטר תנועה ליד כל אתר תאונה. מפרסמים בעיתונות ובאינטרנט שהראשון שעוצר או מאט את התנועה ליד תאונה, מקבל דו"ח של 1000 שקל. אתם תראו איך נתיבי איילון זורמים גם כשמשאית מתהפכת ומטען של 2400 גמדים נשפך ממנה. שפירו | 13.04.12 (ל"ת)
16. אולי עדיף לתת לאנשים לראות את התוצאות של נהיגה מסוכנת ורשלנית אולי זה ירתיע ויגרום למניעתה ולו של תאונה אחת נוספת בעתיד. נהג | 13.04.12 (ל"ת)
15. הצעה טובה הדרך להילחם בסקרני תאונות היא מצלמה עם ראדר אשר מצלם את הסקרנים על נהיגה מסוכנתוגרימת שיבושים,,,, ואז תיראו כי לא צריך פרגודים,,,ואת ההצעה רישמו על שמי ירמי | 13.04.12 (ל"ת)
14. לא את הסקרן הישראלי התגובה תהיה הפוכה כי הסקרנות תתגבר. יקח עוד שעתיים פקק כדי להביא ולהתקין ואחר כך לפרק אפרים | 13.04.12 (ל"ת)
11. הצחקתם אותי אפשר לעצור ולהרים את הפרגוד ולסתכל רק פסי האטה בכביש מהיר יעצרו את התאונה הבאה עמי | 13.04.12 (ל"ת)
10. על פי סימולציות, הפקק נגרם כי המקום בו הנהגים "נותנים שוב גז" נשאר באותה נקודה- ליד התאונה. במצב נורמלי , גם אם היתה עצירה בתנועה לעשר דקות ונצבר תור גדול של מכוניות מאחורי מקום התאונה, מרגע שהכביש נפתח כל נהג לוחץ גז מהמקום בו הוא נמצא, כמו כשרמזור אדום מתחלף לירוק. כך יש גל של "התחלות נסיעה" שהולך אחורה, המקום בו כל נהג לוחץ גז הולך יותר ויותר אחורה, יותר ויותר רחוק מהרמזור. המכונית העשירית מהרמזור כבר חולפת מתחת לרמזור (שעכשיו ירוק) במהירות 30-40 קמ"ש, לעומת הרכב הראשון שהיה ב 0 קמ"ש כשהתחיל לנסוע. אבל אם כל נהג מחליט להגיע לקו הצומת בנסיעה איטית, לבחון משהו מעניין שנמצא שם (תאונה למשל) ורק אחרי שראה ללחוץ על הגז, הרי שאין "גל של התחלות נסיעה שהולך יותר ויותר אחורה" ולכן הפקק לא ישתחרר לעולם. שימו לב שמספיק ש 50 נהגים יתעלמו מהתאונה, כדי שהנהגים שמאחוריהם כבר יעברו "בשוונג" את מקום התאונה המסקרן, ומן הסתם לא ילחצו על הברקס באמצע הכביש רק מתוך סקרנות. תומר.ב | 13.04.12 (ל"ת)
9. יעזור ועוד איך אבל... דבר ראשון זה צעד מבורך שאני שמעתי עליו ברדיו מאחד המאזינים וכבר אז חשבתי שזה גאוני ונכון אבל צריך לשם לב שאין שום פתח/חריץ כי חריץ יסקרן את הנהג הישראלי הרבה יותר ויגרום לפקקים יותר גדולים. בהחלט שווה נסיון ישראל | 13.04.12 (ל"ת)
8. לפני 20 שנה + הצעתי הצעה דומה למשטרה ההצעה אמרה אז:ניידת משטרת התנועה תחזיק בבגז' ערכת תאונות שכוללת רגליים מתקפלות מאלומיניום ויריעת בד ניילון דק בצבע צהוב עם הדפס "תאונת דרכים" ופסים זוהרים,שוטר מגיע,מיד מעמיד את הוילון הזה וחוסם את הראיה לרכבים שעוברים בסביבה .תוך מספר חודשים ,שנים יכירו הנהגים את הסיטואציה הזו ויבינו שאין מה לראות ואפילו לא יתיחסו לזה .כמובן שדחו אותי בנימוס אבל גם אחרי יותר מ-20 שנה זה יהיה יעיל,הנה חשבו על זה אחרים. איתן | 13.04.12 (ל"ת)
7. פרגוד ימנע את הפקקים !!! כיום, בכל תאונה , כל נהג שעובר נהיה שמאי נזקים !! הפקקים בלתי נסבלים גם בלי תאונות , אבל לעיתים קרובות תאונה של נזק בלבד כשהנהגים רק מחליפים פרטים או מחכים לגרר, אלפי מכוניות משתרכים בפקקים. בנוסף, כל נהג צריך לעבור לאט באזור התאונה שמא מישהוא מהתאונה יכנס לכביש, בחוסר זהירות !!! הפרגודים ימנעו מאנשים באזור התאונה לעלות לכביש, כך שזה גם בטוח יותר. קובי | 13.04.12 (ל"ת)
6. אולי זה לא ימנע תאונה. אבל, ימנע פקקים: מבפיק אם מישהו יעמוד בצד הכביש ויעשה פרצופים, כדי שכל נהג (ישראלי) יאיט כדי לבדוק מה קורה. וכך לגרום לפקק של קילומטרים. שלא לדבר אם מדובר בתאונה... | 13.04.12 (ל"ת)
5. זה יעזור מאוד!!!! בארה"ב זה כך כבר שנים. וכשביקרתי שם נתקלתי בפרגוד כזה והתנועה פשוט זרמה!!! גבי | 13.04.12 (ל"ת)
3. פרגוד יגרום לתאונה הבעיה היא שהנהגים סקרנים וברגע שיראו פרגוד ירצו לנסות לראות יותר על מנת לספק את יצר סקרנותם ואז התאונה הבאה תיהיה בלתי נמנעת נחמן | 13.04.12 (ל"ת)
1. בישראל זה לא יעבוד. ישראל ישראלי פשוט יעמיד את הרכב ליד, כדי לצאת ולבדוק מה קורה מאחורי הפרגוד... מוטי | 13.04.12 (ל"ת)
האם פרגוד ימנע תאונה?
23 תגובות לכתיבת תגובה