אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האתגר של מדינת הסטארט־אפ

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
קשה לקרוא לבולשיט הזה שיוצא מישראל (וגם מארה"ב)
סטארט־אפים, למה? להיקרא "סטארט־אפ" זו מחמאה. החברות האלו הן ברובן הן מעין עלוקות או קרציות שיושבות על גבי החברות עם ה - Innovation האמיתי שבאמת עשו שינוי, כגון פייסבוק, לינקד-אין וטוויטר (כדוגמאות בודדות). בדר"כ בקושי מדובר בכלל בטכנולוגיה - להרים איזה אתר או אפליקציה עם איזה ביזנס מודל שהבאת אחרי שישבת עם כמה חברים בפאב ואז לחכות לטרקטשן במקרה הטוב אם זה מצליח אז זה כמו לזכות בלוטו. במקרה הגרוע - זו חברת מרקטיג ולא חברת טכנולוגיה, מה שאומר שלרוב זה בולשיט בין אם זה מצליח ובין אם לא. מאחורי סטארט־אפ צריכים לעמוד חדשות אמיתית, אלגוריתמים מתוחכמים ויצירת טכנולוגייה חדשנית, אחרת תיווצר בועה וכולנו נפגע מרסיסי החרא שינתזו עלינו...
א. | 01.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת