אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל ומגה שוב על כוונת המחאה לקראת קיץ 2012

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
עם כל הכבוד לחברים מהמחאה
ויש כבוד! זה להתעסק בשטויות! מה עם חברת החשמל? מה עם חברות המים, הגז?? מה עם הארנונה ?? מספיק שתורידו 10% מחשבון החשמל שלנו על מנת שכבר יחזורו אלינו כמה מאות שקלים לחשבון כל חודש. תטפלו ו באלו קודם. אחרי לאף אחד לא יהיה איכפת אם הקוטג יקר בשקל או פחות. או לפחות תשאירו את החברות האלו לסוף. כרגע יש דברים חשובים יותר.
גלעד | 01.05.12
7.
תשובה ל #4 מנחם הדמגוג
קודם כל, לרשתות השיווק נוח מאוד עם העלאת מחירים כי הן תמיד עבדו על אחוז רווח מסויים, מחיר הבסיס עולה-הרווח עולה יחד איתו. דבר שני, כן הרשתות האלו נוהגות בחזירות ונתפסות פעם אחר פעם כשהן מוכרות מוצר במחיר כפול (ויותר) ממה שאותו מוצר נמכר אצל המתחרים בשגרה ובלי מבצע. אל תדאג לרמי לוי / ויקטורי / חצי חינם, הן לא מחזיקות מטה מנופח עם 500 רכבי ליסינג יקרים, הן מתמחרות בצורה מאוזנת ולכן מרוויחות - הן לא יקרסו. ולסיום, אל תשחק לנו על המצפון עם עשרות אלפי עובדים שהרשתות מעסיקות - הן מעסיקות אותם בתנאי מינימום. הכסף הגדול הולך למנהלים, הוצאות מטה מיותרות ובעלי המניות. בהחלט אפשר לחסוך שם.
צרחן | 01.05.12
4.
פשוט מדהים
איזה מדינה נהיינו, מדינה שבה מנהיגי מחאות ציבוריות נותנים אולטימטומים למנהלי חברות עסקיות על מניעת העלאת מחירים שגוף שלישי מבצע. פשוט מדהים. כאילו שרשתות השיווק רוצות את העלאה הזו גם כן. אם הייתם מבינים דבר או שניים בקמעונאות - ענף שבו אחוז הרווחיות הוא מהנמוכים במשק (אחוז עד 3 במקרה של קמעונאית יוצאת דופן - דוג' וול מארט) הקמעונאי צריך להרוויח, לכן הוא תמיד ישמור על מרווח קמעונאי שיגרום לו להרוויח. הרי איזה עסק לא רוצה להרוויח. ושיפסיקו לומר לי שרשתות השיווק הן חזירות. איזה חזירות??? אם היו מפסיקות להעסיק 10 אלף עובדים כל אחת מהן, דבר שעלול לקראות בעקבות המחאה הזו, הציבור היה אומר שהן חזירות גם כן על מהלך זה. אז אני מציע לאנשים לדאוג להיות שפויים ולהבין שלמחאה יש השפעה לא חיובית תמיד. כמו כן, בהקשר של הרשתות השלישיות (רמי לוי, ויקטורי וכו') - לא רחוק היום שרשת כזו תפשוט רגל. רשת לא יכולה להתקיים ממחירי הפסד. זה טוב ויפה בטווח הקצר, אך בעוד זמן כולכם תשימו לב שגם הם יעלו מחירים על מנת לשרוד. ואז נראה איזה רובין הודים יהיו קיימים פה. אני מציע לכולם ללמוד לפני שהם מדברים ולמנהיגי המחאה הקיץ להיות ממוקדים בדברים שבאמת חשובים. בהצלחה לכולם!
מנחם | 01.05.12
1.
מה זה לסרב?
שתי הרשתות הללו הן הגורם המרכזי למחירים המטורפים ש(עדיין) קיימים היום. כשנכנסים לרשתות כמו אושר עד, רמי לוי, ויקטורי, חצי חינם ודומות להן, מבינים כמה שהשתיים הללו מנצלות את כוחן הדואופוליסטי על הצרכן שמשלם מאוד ביוקר על קניה קרוב לבית. אין שום סיבה בעולם למחירים כפולים, או גבוהים ב70-80% ברבים מהמקרים (אני מדבר על דברים שראיתי במו עיניי, מוצרים שלא היו במבצע). בשורה התחתונה - שופרסל ומגה צריכות היו להיות המטרה כבר בקיץ שעבר, אבל זכו מן ההפקר. עכשיו אף אחד כבר לא יסלח או ישכח, אחרי שבמשך שנה לא שינו את דרכיהן הקלוקלות.
משה | 01.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת