24. בואו נכריז על מרד צרכנים!! לכל הקוראים ,בואו נכריז כאן ואכשיו על ברד צרכנים ארצי. הפסיקו לרכוש מכוניות חדשות, קורא אחד כתב לשנה, נסתפק בהתחלה לחצי שנה. אני לראשונה מיזה שנים רכשתי שברולט יד שניה, אני סתם פנסיונר. חתני איש היי טק ויתר על הליסינג, לא האמנתי משכורתו גדלה בכ-6000 ש"ח. רכשנו טויוטה יד שניה ,כמו חדשה ובמחיר סביר. לא קונים חדש. שיחנקו חב' הליסינג, שיחנקו היבואנים,שיחנקו אנשי האוצר עם המיסים שלהם. תבינו דבר מאיש מבוגר כמוני. אם אנו לא נידאג לעצמנו, לא נילחם על זכויותנו נימחק. ראו האוול שגרמו הטייקונים לקופות הפנסיה שלכם. התאחדו החליטו ובצעו. בהצלחה. אזרח | 14.05.12 (ל"ת)
23. השוק התבגר ולצרכנים נמאס להיות פריירים אם פעם כולם היו קונים מאזדה 3 "כמו שיש לכולם", היום אנשים קונים את מה שיותר מתאים להם. ותמיד תזכרו: קנו את הרכב הכי קטן שאתם צריכים ולא את הכי גדול שאתם יכולים! אלפיסט | 13.05.12 (ל"ת)
22. יאללה יאללה בואו נעשה מעשה תתחילו להפיץ לא לקנות כמו שאומר 21 ביין כל האזרחים מלבד אלה שעשו הזמנות גמרנו אותם ויחזרו למחיר האמיתי שצריך 21 קח פיקוד | 08.05.12 (ל"ת)
21. כל האזרחים כאן הם אנשים שלחוצים על רכב חדש!! תחכו שנה!! אל תקנו ותקבלו אותם בחצי מחיר! בדוק!! רק שנה בלי לקנות רכב חדש!! אבל כולם ביחד!! אלון | 08.05.12 (ל"ת)
20. זה מה שקורה שסוחר הופך ליבואן נא לשים לב משפחת סוחרים שמבינים בביזנס של הליסינג אי אפשר להיתעלם מכך מבינים אייך למכור רכבים משומשים . לפחות לפי דבריו בלבד הצליח לעבוד על הלקוחות עד עכשו . אבל ראו איזה פלא להיות יבואן צריך כבר להשתייך לאליטה צריך דרך ואגנדה כאן משפחת שמלצר קצת מתקשה 1. בבחירת מנהלים הטובים עזבו ניר גלילי עילוי בפני עצמו אבידה גדולה לשמלצר אנטול שפיגל עילוי בסדר ואירגון וניהול וקביעת דרך ועוד טובים אחרים הבחירה של שמלצר בבניו היתה מתבקשת מבחינתו אך לא לטובת החברה כך זה נראה כרגע בחירת מוסכים מורשים מתחת לכל ביקורת פשוט נראה כאילו אספו מוסכים כושלים על הדרך רק מי שרצה לעבוד איתם לצערי הרכב שלהם טוב עם ניהול נכון יחסים טובים עם היצרן ואירגון מחדש של המוסכים החברה הזאת תכה את כולם והכי חשוב משפחת שמלצר זה הבסיס להכל דוגמא אישית שכל אחד מכם יתפוס רכב שאתם מייצגים ויסע בו ולא על מותגים אחרים כי זה ממש לא משדר טוב וזה האלף בית של הביזנס רבותיי שיהיה בהצלחה תחזירו את ניר גלילי דוד | 08.05.12 (ל"ת)
18. ירידת הליסינג לא נובעת משום "מחנק אשראי" אלא מהמחיר המטורף לרכב חברה אם בעבר היה לי יקר לקחת רכב ליסינג (2500 ש"ח לחברת הליסינג + 1500 ש"ח שווי מס - זה היה פעם), אז היום אין סיכוי. חברת הליסינג לוקחת היום 3500 ש"ח והממשלה לוקחת 2.5% מערכו של רכב חדש - כלומר עוד 3000. ביחד 6500 ש"ח מהברוטו. לזה צריך להוסיף אבדן של הטבת דמי נסיעה, עוד 300 ברוטו לחודש - יחד 6800 מהברוטו. פלא שירדתי לגמרי מעניין ה-"רכב חברה"? אני מקבל את הכסף כתוספת למשכורת ומצידי שהמדינה תחפש פראייר אחר! איש הייטק | 07.05.12 (ל"ת)
17. גם אם הצרכן הישראלי הופך יותר ממולח וסוחר, עדיין הכוח שלו במו"מ על מחיר הרכב לא רב כ"כ. כי אם הוא צריך רכב (מוצר עם ביקוש די קשיח עקב חוסר הפרקטיות של תחבורה ציבורית) אז הוא צריך רכב. | 07.05.12 (ל"ת)
16. מחירי הרכב בארץ הם בדיחה עצובה. מחירים שגבוהים פי 4 בחלק מהמקרים, על מה? על המשלוח לארץ? לא יודע מה אתכם, אבל כמעט כל קניה רצינית שלי אני מבצע באינטרנט בחו"ל. כשיסדרו את הייבוא האישי גם רכב אני אקנה בחו"ל. כמו שקניתי מחשב בחצי מחיר ככה יהיה גם עם הרכב, אני לא צריך לפרנס את משפחתו המורחבת של היבואן ועובדי הנמל. ר | 07.05.12 (ל"ת)
15. הלקוח מחפש מחיר הגון ותמורה יפה עבורו זה נכון ומדוייק. עובדה שלמרות כל הנפילות בתחום הרכב, כל העובדה שמאז המחאה החברתית אנשים קונים פחות.. אנחנו עדיין רואים מי היצרנים הבולטים. כאשר אדם במדינה לא רוצה להוציא מלא כסף על רכב אבל כן יודע שזה מצרך הכרחי, הוא ילך על הרכב שיספק לו את המירב במחיר המתאים לו ביותר.. קיה מטפסת בטבלאות המכירות וזו ההוכחה לכל זה. דוד | 07.05.12 (ל"ת)
13. זה היה גם הרבה לפני המחאה. המחאה רק קצת חיזקה את זה, והיא סתם שקר פוליטי. לא לשקר פה! | 07.05.12 (ל"ת)
12. תעשו חרם. בארץ רכבים נמכרים במחיר של פי 4 משווים הריאלי כי הרבה רוצים לגזור עליכם קופון בגודל של קופה. הונדה סיוויק חדש 2012 עולה 13 אלף דולר והיקרה 16500 אלף דולר תעשו את החשבון ותראו זה כמו שבארץ לאחר שקלול בסיס עשרוני וערך קרן המטבע הרכב צריך לעלות 25 אלף שח מקסימום. (בשקלול ערךמטבע יבש זה 16.5 אלף כפול 3.78 תראו את ההבדל ובארץ הוא עולה 150 160 אלף | 07.05.12 (ל"ת)
10. סיפור הקוזק לכל חברה יש גם מגרש פרטי שקובע את המחיר של אוטו משושמש תדעו דבר אחד קניתם אוטו חדש אתם שבועים של חברות מכירה לניסין גשו ותנסו לעשות החלפה בין חדש ליד ראשונה ישר עומרים לך 25% פחות ויצחק לוי נותן לזה יד או בניחמדות אומרים לך תמכור בעצמך וניתן לך הנחה בקניה במזומן איך ריבונו של עולם אתם מפרסמים שאוטו כמו שלי עצלכם נמכר ב 52000 ש"ח שלמעשה מחירון 69000 ש"ח מי המטומטם שיקנה רכב ממני ולא ממכם? מאז אני יותר לא קונה רכב חדש וממליץ בחום גם אתם על תיקנו רכב חדש רוצה ליראות כמה זמן יחזיקו בעלי חברות רכב חדשים כדי לחזור למסלול הנכון של טרידין אוגן. === מטדור ==== | 07.05.12 (ל"ת)
9. היזהרו לנפשותיכם מקניית רכב בקרסו יבואן לא מקצועי. אחריות אינה אחריות. אתה מגיע למוסכי שירות ומתייחסים אליך בזלזול. הם מתחמקים מטיפול בבעיות. אנשי שירות מהסוג הנחות ביותר. בקיצור, עזבו מבצעים, עזבו הנחות. לא קונים רכב בקרסו. אם הצלתי נפש אחת בישראל הרי שהצלתי עולם ומלואו עברו הלקוח הבא שיפול אתם. אדם החפץ לרכוש רכב וליהנות ממנו, עם אחריות אמיתית ולא למצוא עצמו במצב מתסכל ואין סופי עם קרסו. היזהרו לנפשותיכם מקניית רכב בקרסו!!!!!!!!!!!!!!!! לקוח מאוכזב | 07.05.12 (ל"ת)
8. אתם יכולים להעלות מחירים בכמה שאתם רוצים! לנו זה לא מזיז כי אנחנו פשוט לא קונים ולא נקנה אני ממליץ שתעלו מחיר ב-200% זו מדינה דמוקרטית ואף אחד לא ימנע מכם. קחו בחשבון שבמדינה דמוקרטית וגם הצרכנים יודעים איפה לקנות וכמה לשלם. כאשר תחפשו אותנו הלקוחות אנו כבר נהיה ב-ebay או ביבוא מקביל. אייל | 07.05.12 (ל"ת)
7. שלא יקנו אתכם בבוטנים ממש עוזר שרכב משפחתי בטיחותי חדש עולה 110 אלף במקום 120 אלף. לעג לרש! בתור הצרכן הסופי כבר לא מעניין אותי מי אשם במחירים ההזויים האלה, המדינה עם המיסים, היבואנים החזירים או הג'ינג'י מהנמל שלא רוצה לפרוק את המכולה בלי לקבל סטייק לארוחת צהריים. או שתתנו תחבורה ציבורית נורמלית כל השבוע (כולל שבת) או שתתנו לרכוש רכב במחירים המותאמים למשכורות בארץ. נמאס! אורן | 07.05.12 (ל"ת)
6. מכ"ל אופל ישראל: "לפני המחאה היה יותר קל לעבוד על הלקוחות..." תקראו את דבריו ..לדעתי בדברים אלה הוא מייצג את כל יבוני הרכב מושון | 07.05.12 (ל"ת)
5. למעשה אסי שמלצר מודה שהוא עובד על הלקוחות אומר אסי שמלצר, מנכ"ל אופל ישראל ...אנחנו חשים לאחרונה שהלקוחות הפכו הרבה יותר מודעים למונחי Value for money ואי אפשר לעבוד עליהם. אחד שקורא | 07.05.12 (ל"ת)
4. זה פער מחירים מטורף המחיר הממוצע של הפלואנס לפי הנתונים בכתבה הוא בין 87 ל 91 אלף ש"ח מ מ ו צ ע - כלומר חברות הליסינג משלמות פחות מזה, איך הישראלים הפראיירים מסכימים לשלם 120 אלף ש"ח? וזה עוד רכב שמתומחר ביורו - מטבע יקר. סטטיטיקאי בשנקל | 07.05.12 (ל"ת)
3. יבואני הרכב הגיע הזמן שיבואני הרכב יבינו שהציבור הואלא פרה חולבת אי אפשר להרוויח מאות אחוזים גם ממחיר המכונית ולאחר מכן במסגרת האחריות סכומים נעכרים נוספים די לחזירות אפשר להרוויח גם בטעם יואל | 07.05.12 (ל"ת)
2. נוכח ה"הונאה" והעושק, מצד יצרנים, מתווכים, משווקים וספקים, לא נותרה בררה בידי הצרכן הישראלי, אלא להיות יותר בררן, שקול ומחושב, בכול מעשיו ורכישותיו. לישראלי אבד האימון בכלל המערכת השיווקית והמסחרית. הדבר מחייב את הצרכן להיות קצת סוחר, קצת חשבונאי, קצת משפטן ובכלל להימצא יותר בשוק הצריכה. | 07.05.12 (ל"ת)
1. לא הפכנו לסוחרים - הפכנו לצרכנים חכמים יותר ואני מקווה שנמשיך ונשתפר ונהיה חכמים יותר ויותר!!! אין שום סיבה להמשיך לשלם כל כך הרבה על כל כך מעט! מי שיציע לי תמורה טובה טובה יותר לכסף שלי - הוא יזכה בי כלקוח! ואני, כלקוח פרטי, משלם על הרכב שאני קונה יותר מכל חברת ליסינג - אני רוצה לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלי! ב- 120,000 ש"ח, אין סיבה שאני לא אקבל רכב גדול ונוח עם מגוון של תוספות "מיוחדות". באירופה זה סטנדרטי, כי הלקוחות חכמים והסוחרים מפחדים לעשוק. פה, אנחנו (הלקוחות) עוד נעשה בית-ספר לסוחרים וליבואנים! זיגמונד | 07.05.12 (ל"ת)
הצרכן הישראלי 2012: "מאז המחאה החברתית רוכשי המכוניות הפכו לסוחרי מכוניות"
24 תגובות לכתיבת תגובה