אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": הארלי דיווידסון מחפשת מפיץ בקרב יבואני הרכב

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
תגובה למס.4
המצב שאתה מתאר בא לידי ביטוי לא רק בנושא הארלי. מסתבר בישראל אם אתה רוצה לקנות בשר, אופניים לתקן את הרכב במוסך או להזמין דרינק בבאר ( או כל מה שנתפס כתחום בילעדי לגברים )- אם לא תשחק את השוביניסט המקצוען (או במילים אחרות גבר במשבר גיל המעבר עם חיים משעממים ודיבור של חזיר מקצועי) רוב הסיכויים שתצא עם מחיר מופקע שירות חלקי וחצי תאוותך בידך. למה? כי הגבר הישראלי הממוצע הוא לרוב חובבן עם פה גדול ולא יותר
א | 19.05.12
9.
מה שתמיד משעשע אותי זה....
כשאני רוב על ההארלי שלי באזור המכז ורואהאיך כל עבדי ההייטק מסכלים עלי בפה פעור בתוך רכבי החברה שלהם עם הלוגו (כולם נראים לי אותו דבר). הם רואים אותי ומיד נהיית להם הבעת פנים של מתים חיים שהולכם לעבדות ולאבדון...זה גם קצת עצוב, שהם מתסכלים עלי כאילו אני איזה חלום ישן שלהם שהם כבר לא זוכרים.. תתעוררו אנשים, עוד לא מאוחר להנות קצת מהחיים...אפשר גם לרכוב לעבודה, לא חייבים את המאזדה 3, ונדאי 30, טויוטה קורולה עם לוגו בתחת..
תתעוררו | 17.05.12
5.
האמת הכואבת
לפני שנה שכרתי הארלי ב LAX ורכבתי לווגאס וחזרה, ביקתי בכמה סוכנויות של הארלי בL.A ו N.Y.C והבנתי דבר אחד, אנחנו מדינת עולם שלישי בכל הקשור להארלי דייוידסון בכל ההיבטים, מחירים, דגמים, תרבות פנאי ובעיקר רגולציה ארכאית. מדינת ישראל = גן עדן לפוזאים וגיהנום לרוכבים
=אני= | 16.05.12
4.
היבואן גרוע ואינו מבין את המותג
אין פלא שג.ב.ר איבדה את הזיכיון. אחרי ארבעה הארלי שהיו בבעלותי במשך 13 שנים בארה"ב (ואחד משופץ של משטרה כשגרנו בישראל בשנות ה70) החלטנו לשוב ארצה ממניעים ציוניים נטו. אחרי שבוע כבר היתי בג.ב.ר וציפיתי לקבל את השרות שכל רוכש הארלי בארה"ב מורגל בו. אחרי חמש דקות עם המוכר הבנתי שאין לי מספיק כרס בירה, אין לי זקן מספיק גדול, אני לא מסתובב עם גופיה שחושפת קעקועים ואני לא מפיק קשוח בשביל להיות לקוח (אני לא בדיוק ציפלון וכן יוצא סיירת-אבל זה כנראה לא מספיק גבר לג.ב.ר).. בהארלי ארה"ב יודעים היטב שממלאכי גיהנום לא עושים כסף מהסיבה הפשוטה שעבריין עם כרס וקעקועים לא מרוויח 120 אלף דולר בשנה ואין לו תקציב לתחביבים..לעומת זאת- כל אדם נורמטיבי מהישוב שיכול לרכוש מאזדה חדש ב100 אלף שקל יכול גם להרשות לעצמו הארלי. לכן הארלי ארה"ב עושה כסף. בהארלי ישראל לא מבינים את מהותו של החלום-ולכן אין פלא שלא עושים כסף וצריך לסגור. הארלי כמובן קניתי. יבוא אישי. ההפסד כולו של הסוכן הישראלי.
ציוני | 16.05.12
2.
הארלי דיוידסון האלה (החברה בארה"ב) יצאו טמבלים
לעולם הם לא ימצאו משווק טוב כמו איתן בג.ב.ר. עובד מהלב ובאהבה. אופנוען אמיתי כמו שהמותג הזה צריך, מבין את המותג על בוריו ואת הלקוחות על נפשם. הבעיה שבהארלי ארה"ב כיום עובדים פקידים שמחפשים חברה עם פקידים נוספים כאן בישראל כדי להיראות טוב מול הפקידות. עולם של פקידים נהיינו, בחיי אפילו הארלי איבדו את זה.
גלעד מרכז | 16.05.12
1.
הארלי דווידסון - לא רק אופנוע
יבואן של הארלי חייב להבין את התופעה. הארלי זאת דרך חשיבה, התנהלות חברתית ובעיקר נשמה !!! יבואן שיתתיחס להארלי כמכונה ולא יתחבר לנשמה של האופנוע , יתקשה מאד. ההתנהלות של הרשויות בישראל וחוסר הבהירות לגבי העתיד, כולל התנהלות של הארלי, גורמים לקהל הרוכבים בארץ לאבד יבואן עם נשמה אדירה ומוכנות לעזור לכל אחד (גם כאלה שלא מגיע להם....ׂ) עדיין מקווה שהארלי יבינו שיש להם את האנשים המתאימים ועם כלים נכונים ותמיכה...השמיים הם הגבול !!!!
אמיצי | 16.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת