8. כאשר 'מכונית מאבדת שליטה'-מאבדים הנהג ונוסעיו את חייהם, זמן לנהוג וזמן לשלוט. הזלזולהבלתינסלח בחייאדם | 23.05.12 (ל"ת)
7. לעשות גדר בטון ליד כל מקום שיש תהום, לבלום הדרדרות מומלץ למשרד התחבורה לעשות גדר בטון (מספיק בגובה הגדרות בכבישים) שיבלום את האוטו שלא ידרדרבתהום. זה לא השקעה גדולה מספיק שיהיה רק במקומות שבהם יש תהום. משה | 22.05.12 (ל"ת)
6. לב אבן של שטייניץ ובניימין נתניהו בטוח שהנהג ידע על בעיית בברקסים, מה קרה בטסט, לבדוק,הנהג ז"ל עשה מעשה נורא ויחד עים זאת כנראה ש אין לו כסף לתיקון בזמן ולכן לדעתי המדינה פושעת בתמיכתה לאנשים במצוקה כלכלית {מבלי להפחית מאהריותו של בעל הרכב כלפי אשתו וילדיו ולא פחות גרע לבתו היתומה ממשפחה שלמה . מסכנה גם את לב האבן של שטייניץ ובניימין נתניהו, פשוט לא אכפת מעניי המדינה ! נקודה !! גבי | 22.05.12 (ל"ת)
5. רע!! לצערינו התחזוקה של המכוניות בעדה החרדית ירודה להחריד!!!! באם משטרת ישראל תעמוד ביציאה/כניסה לישובים/ערים להערכתי כל רכב שני יקורקע בשל סכנות בטיחותיות שיש ברכב. המקרה מצער וכואב את המדינה כולה. גל | 22.05.12 (ל"ת)
3. הסוד נחשף - הגורם לתאונות דרכים קטלניות - משרד התחבורה+מע"צ כן כן, לא הנהג הישראלי, לא מהירות, לא אפוד זוהר ולא סלולרי לא ולא ...כל אלו נועדו לצורך קנסות לקופת האוצר, ושליטה בהמונים. כבישים עשויים מחומרים זולים שיוצרים שלוליות ומחליקים, סימוני צבע על הכביש שגורמים להחלקה עם מים/שמן, מעקות שלא מתאימים לתנאי הכביש בפועל אלא אולי על הנייר. מעקות שלא לוקחים בחשבון טווח מהירות מספק, מעקות בטון זולים - כדי שגנבי מתכות לא יגנבו אותם, כי המשטרה עסוקה בלרשום דוחות. מעקות שמחמירים כל תאונה לתאונה קטלנית והורגים בני אדם. שילוט מטעה, תכנון כבישים לקוי, עיקולים חדים מדי, מחסור ברמזורים ומעקות בטיחות, ועוד ועוד ועוד. יש לתבוע את משרד התחבורה על רשלנותו.הציבור צריך להעמיד את מהנדסי ועדות התחבורה למינהם לדין פלילי באשמת רצח. אינג' פופטיץ' | 22.05.12 (ל"ת)
2. הלב נשרף-תמיד ישאלו השאלות:למה? ואיך?ואולי? האם יכל להוריד הילוך? כשאיבד את הבלמים (כן גם באוטומט זה אפשרי), מן הסתם ישאלו המון ,המון שאלות, אבל להחזיר את המשפחה לחיים זה בלתי אפשרי, לעולם לא אשכח מקרה דומה שהיה לי כשהיית נהג חדש בגיל 18 והסעתי את משפחתי לירושליים ובדרך חזרה שמתי אותם בארגז האחורי של הסובארו טנדר שלי, ואז באחד העיקולים בירידה מהקסטל, שלקחתי אותו במהירות,הרגשתי איך 2 גלגלים עולים באוויר והרכב כמעט מתהפך, רק בנס זה לא קרה ,כיום כשאני מגיע עם רכב בעל הילוכים אוטמטי לירידות תלולות אני מוציא את ידית ההילוכים מהילוך D אל עבר הילוך נמוך יותר כדי שמהירות הרכב לא תגדל כשאני בירידה תלולה, ולא אצטרך להשתמש כמעט בבלמים, זה לא היה הכמעט תאונה שלנו באותו היום, כי כשאחי ירד פעם אחת מהרכב בכביש המהיר ועמד בשוליים, חלף רכב ממש לידו ושפשף לו את החולצה (אז עדיין לא ידעו על לבישת אפוד זוהר), כיום אני נהג משאית מקצועי ומדי יום רואה נהגים לא מיומנים שעוצרים בשוליים הקרובים מדי לנתיב הנסיעה ורק מתפלל שלא ייכנס בהם רכב, שלא תמיד מבחין בהם ויחריב את חיי משפחתם ברגע, נהג מקצועי ותיק | 22.05.12 (ל"ת)
1. יהי זכרם ברוך! זוהי טרגדיה כואבת ומצערת, אפילו איוב האומלל לא יכול לעמוד בה. הכלל הוא, בנסיעות ארוכות יש לחלק את ילדי המשפחה ברכבים שונים. | 22.05.12 (ל"ת)
אסון בצפון: רכב התהפך, 8 בני משפחה נהרגו
8 תגובות לכתיבת תגובה