38. גם אלביט רוצה חשמלי!!!!!!!!!! העברתי את זה למעלה בינתים אני ממשיך לממן את העול םהערבי לצערי.... דוד | 28.05.12 (ל"ת)
37. גאה להיות מהראשונים בארץ שנוהגים במגאן החשמלית!!!!! גאה להיות מהראשונים בארץ שנוהגים במגאן החשמלית!!!!! אורי | 28.05.12 (ל"ת)
35. נכנסתי למוסך וניגש אלי המכונאי הערבי שאלתי אותו מה דעתו על המכונית החשמלית והוא אמר לי לא לגעת שאלתי מדוע והוא אמר לי הצופר שלה חלש זוהר | 28.05.12 (ל"ת)
31. חבל שאת המיליארדים לא השקיעו בפיתוח הטכנולוגיה החשמלית,סוללה יעילה,תא דלק,מימן. אז הם באמת היו משנים את העולם,ולא עם הגרוטאה מבית רנו שנוסעת 130 ק"מ ביום טוב. ערן | 27.05.12 (ל"ת)
30. לגבי הקרינה על סמך מה אתם אומרים שיש קרינה? לפני כשנה ביצעתי נסיעת מבחן, גם אני הייתי סקפטי לגבי נושא הקרינה. לכן הבאתי איתי מד קרינה ולמרבה הפלא לא הייתה קרינה בכלל תוך כדי הנסיעה! פלוני | 27.05.12 (ל"ת)
29. טמבל מי שיקנה, חכמים האחים עופר, כנסו מה שעניין את האחים עופר הוא לא המכונית קקה הזאת שתהפך למתחרה בנורה שהאירה את כל רמת גן של יעקב מרידור. מה שעניין אותם זה מונופול ההטענה שקיבלו על נזיד עדשים מכבוד השר לנדאו. כמה פריירים יפסידו כסף, אך אנחנו , הציבור, נשלם ביוקר כפי שמשלמים ביוקר על הפרטת מפעלי ים המלח. רונן | 27.05.12 (ל"ת)
28. אכן, תמונות קשות..... אנא בטובכם: - קיראו שוב את הכתבה! בטר פלייס סיפקו 3 מכוניות ללקוחות! 3 מכוניות! לא פחות ! בחודש מרץ השנה סיפקה יבואנית יונדאי ללקוחותיה לא פחות מ- 3,248 מכוניות! (פי אלף יותר מאשר בטר פלייס והאגסיות....). ומי הלקוחות? 2 לחברת מטריקס שהקימה את מערך הבילינג של בטר-פלייס, ואחת לקבלן שבונה עבורם את תשתית תחנות ההחלפה... אכן, תמונות קשות.... איתמר | 27.05.12 (ל"ת)
27. בהצלחה.המעבר ממכוניות המבוססות על קרבו הידרטים למכוניות מונעות חשמל חייב להתבצע,גם אם הוא לא כדאי כלכלית כרגע. יש שיקולים אחרים מלבד שורת הרווח. אאא | 27.05.12 (ל"ת)
25. מסכן מי שנוהג במיקרוגל הענק הזה - את זה מסתירים מהאזרחים - יהיה כישלון ענק ראשית המכונית עגלה במחיר לא כדאי יקרה מאוד עם כל המגבלות בנוסף למרחק הנסיעה חבל על הזמן של מי שיקבל אותה הם כבר הכינו את עצמם והגבילו את מס' המכוניות המוחזרות אבל אף אחד לא מספיק פרייר לקחת אפילו 10 מכוניות ולאכול אותה אם יחזירו להם את המכוניות אז רק 1 מכל 10 ו-0 לפחות מעשר ולכן בכל מצב זה לא כדאי לדעתי המכוניות יוחזרו מהר מאוד ואף אחד לא ירצה לנהוג במכונית מסוכנת =קרינה גבוהה ולאחר שפתאום באמצע הדרך תיגמר להם הסוללה הם יתקעו ויתיבשו עד שיבוא גרר או צוות שיחליף את הסוללה באמצע הדרך hawk | 26.05.12 (ל"ת)
24. בטר פךייס היא כשלון ענק ומכונית גרועה ביותר זו לא מכונית חשמלית ואין לה מנוע בנזין לבטחון וזו הבעייה שוקי | 26.05.12 (ל"ת)
22. וואו ! 2 מכוניות נמסרו ! איך אמר דב מורן ? טיוטה, מרצדס, ופורד צריכים להתחיל להתפלל | 26.05.12 (ל"ת)
21. שתי אפשרויות עדיין לא קיימת טכנולוגיה פורצת דרך לאגירת אנרגיה חשמלית בכמות אפילו קרובה למיכל דלק מלא. עד שפריצה טכנולוגית כזו לא תקרה אין תוחלת לרכב חשמלי. לא ברור כמה קילומטרים יכולה מכונית גדולה יחסית לנסוע עם 5 נוסעים בלילה בפנסים דולקים ומזגן בעליות לירושלים. אני מעריץ את היזם על שהצליח "למכור" את הרעיון לרבים טובים ומתוחכמים. יתכנו 3 סיבות להקמת המיזם. 1. הם יודעים דברים שאיננו יודעים בנוגע לפריצת דרך טכנולוגית. 2.יש כאן תרגיל מתוחכם להעשיר את היזם על ידי מכירת חלומות לפריירים. 3. נדל"ן ,כשתחנות ההטענה יכשלו הם יהפכו לרשת תחנות דלק נוספת. יתכנו סיבות נוספות שמן הסתם יתבררו בהמשך. ואם טעיתי איתם הסליחה ושיהיה להם בהצלחה. משה רז | 26.05.12 (ל"ת)
20. התחלתי להכין מערך שיעור לתלמידי בחוג לכלכלה איך ירדו לטימיון מיליארדים. איך שגו בניתוח אסטרטגי. מעניין מאוד. יש כאן חומר אקדמי מדהים. איש הזהב שטעה בענק. אלמוני | 26.05.12 (ל"ת)
19. ל4 אי אפשר להחליף לבד.הבטריה כבדה מאוד.וגם מבחינה טכנית זה בלתי אפשרי. ND.Trooper | 25.05.12 (ל"ת)
18. רק תא דלק כל הסיפור הזה עם הבטריה הזוי. יש לי אופניים עם בטרייה, חוץ יעד מוגדר מראש עם חישוב מדוייק של המרחק אני לא נוסע ספונטאנית. D@vid | 26.05.12 (ל"ת)
17. אין מספיק חשמל לבתים ,מבזבזים על חשמל למכוניות.להפעיל את המכוניות על יצור חשמל עצמי חברת חשמל | 25.05.12 (ל"ת)
16. קיצור סתם חרטא יקר יקר יקר. וגם לא הכי יעיל בעולם. אם כבר מנסים לדחוף משהו כזה בתור ניסיון צריך לשווק את זה במחיר שובר שוק. 50 אלף עוד היה אפשר לחשוב על זה... גיורא | 25.05.12 (ל"ת)
15. שקשוקה חשמלית. בטרס פליייס היא לא חברת מכוניות היא חברת אנרגיה. מוכרים מכוניות בודדות (מכל אחת יעשו נשף...) כדי שיחשבו שהם בעיסקי מכוניות ובעצם הם רוצים למכור טעינה בעמדות טעינה שהקימו ברחבי בארץ. אחר כך יבקשו זכויות בניה בנק' הטעינה ויהפכו לחברת נדל"ן בקיצור - ישראבלוף זוהרה זוארץ | 25.05.12 (ל"ת)
11. וואוו! כתבה שלמה על שתי מכוניות בליסינג!!!!! מה יקרה אם הם יצליחו לדחוף לחברה אחרת 10 מכוניות? נקדיש להם גיליון מיוחד? נמאס כבר לקרוא על חברת בטרי פלייס וניסיונות השיווק הכושלים של הבטרייה הנוסעת. ספרו לנו דברים מעניינים. אפרים שמעוני | 24.05.12 (ל"ת)
10. @6. המכוניות זה הקטע המישני בכל הסיפור הזה מה זה לא נכון, אתה וכל חברה אחרת יכול לבקש רשיון מהמדינה לספק לי שירותי תשתית לרכב חשמלי שלי. אני לא חייב להנעל על בטר פלייס. אבל הוא הראשון אז למה לא? כך קבע משרד המים והאנרגיה. אתה ואחרים מעדיפים להשמיץ במקום לעשותץ דיויד | 24.05.12 (ל"ת)
9. שיורידו 1000שח שווי שימוש קודם המדינה המסריחה צריך להחליף את הממשלה הדפוקה לא מבין כלום | 24.05.12 (ל"ת)
6. המכוניות זה הקטע המישני בכל הסיפור הזה העניין המרכזי הוא אספקת החשמל שהזיכיון שייך לבטר פלייס, כל יצרן אחר של רכב חשמלי צריך לקבל שירות מבטר פליים שהינו המתחרה העיקרי שלהם, מילכוד 22. צפצפ | 24.05.12 (ל"ת)
5. גם את רומא לא בנו ביום אחד. לאנשים קשה להתרגל למשהו חדש אבל אי אפשר להתחמק מהשינוי. כל עולם התחבורה צועד לעבר אנרגיה חלופית ולבטר פלייס יש פור קטן על כולם כרגע למלמ | 24.05.12 (ל"ת)
3. שטויות זה לא רק 2 יש עוד עובדים שכבר קיבלו את המכונית ויש גם עוד שאמורים לקבל את הרכב עובד מטריקס | 24.05.12 (ל"ת)
2. כשכלי הרכב האלה יהיו פופולריים, אם בכלל, אני כנראה אהיה כבר איש זקן מאוד מאוד. נחמיה | 24.05.12 (ל"ת)
1. הם בעצם חברת אנרגיה ולא חברת מכוניות . לא רואה את עם ישראל קונה מכונית שצריל לעמוד בתור להחלפת / הטענת מצבר כל 120/30 קילומטר. הישראלים אוהבים מכונית צ- הפעל וסע. לא יאהבו את הבודז'רס סביב האוטומוביל הזה......... חוץ מזה מה יהיה כאשר ירצו למכור - מי יקנה? אף אחד. עברי | 24.05.12 (ל"ת)
פרסום ראשון: בטר פלייס החלה במסירת מכוניות ללקוחות מסחריים
38 תגובות לכתיבת תגובה