60. עבודה בעיניים רכב כזה צריך לעלות 70000. זו היתה ההבטחה. בסוף מסתבר שהוא יקר לייצור והעלות לא חוסכת כסף. להיפך... אז למה לנסוע ברכב חשמלי ולחשוש שתגמר הבטריה? משהו מעוות בממלכת גלילות.... אופיר | 07.06.12 (ל"ת)
59. למגיב מס 55 אני מניח שאתה גר בתל אביב או במרכז אשמח להצטרף לנסיעה לעפולה וחזרה לבחון את המכונית ( ולא במיגרש שעשועים תחום שאגסי מאפשר ) אסי | 06.06.12 (ל"ת)
58. הזדמנות לרכוש את רכבי רנו כרגע רוכשי רנו מרווחים מכך שבטר פלייס היא חברה חדשה אריק | 04.06.12 (ל"ת)
57. ביצועי החשמלית טובים מאוד נסעתי בנסיעת מבחן בשם החברה שאני מייצג והביצועים ממש טובים אני ממליץ בחום דן | 03.06.12 (ל"ת)
56. חבילה ציריחה לעלות לא יותר 400 שקל לחודש אין סיבה שבעולם להיות שפן ניסיון וגם לשלם יותר מרכב רכב היברדי עלות הדלק החדשית כ450 לחודש (20000 ק"מ לשנה) וטיפול שנתי כ-450 שקל לעמות 750 שקל גם הביטוח יקר יותר אז אין תרוץ אחד למה לקנות רכב חשמלי אם סמל רנו אבי | 31.05.12 (ל"ת)
55. כולכם טועים ובגדול אשתי ואני נוהגים כבר 3 חודשים על הרנו פלואנס החשמלית. השליטה שלו על הכביש מצויינת!!! והביצועים מוציינים ביחס למנועיי הדלק עם יתרון ענק - עלויות הנסיעה ירדו פלאים!!!!!! ערן | 30.05.12 (ל"ת)
54. יש הרגל מגונה בארץ שקשה מאוד לכולם להשתחרר ממנו וזה....להשחיל את העם כולם טוחנים אותנו המדינה הקבלנים החשמל המים הארנונה הדלק הגנים אוסם תנובה שטראוס מותגי הדיזל הנייקי בקיצור כ ו ל ם...ועכשיו למה שלא יצטרף אגסי.. הרי הרכב הזה עולה לו הרבה כסף לפחות איזה 30-50 אשח....אז למה לא למכור לפריירים ולטחון אותם כמו החברה למה להיות שונה.... מ | 30.05.12 (ל"ת)
53. לאט לאט עם קצת עזרה מהמדינה וקצת שיפורים טכנולוגיים לא יהיה מנוס מלעבור לתחבורה חשמלית הרי בורו לכולם שהנפט יגמר יום אחד והחיפוש אחר אלטרנטיבות חייב כבר להיות בעיצומו אם לא לקראת סיומו נאור | 30.05.12 (ל"ת)
52. ממתי כולם נהיו נגד הוזלות מחירים? מה אכפת לכם מורידים לכם את המחיר ועדיין אתם מתלוננים... ממש מדינה של פולניות הכי זול בעיר | 30.05.12 (ל"ת)
50. כולם אומרים הוזלה מצחיקה אף אחד לא מראה לי מי עוד לוקח רווחי מס ומעביר אותם לציבור שו | 30.05.12 (ל"ת)
49. ועדיין -יוצא זול יותר ממאזדות ופורדים למינהם ד"ש לפראיירים שאוהבים לשלם יותר. נתראה שתייללו על הזיהום ברכב שלכם. טובי | 30.05.12 (ל"ת)
48. תגובות יהודיות קשות עורף וחסרות שכל או שרובם של המגיבים נוסעים על אופניים, או שיכולת התמחור שלהם את הרכב מתאימה לכיתה ד הקבצה ב. יחד עם ההוזלה הזאת הפלואנס אוכלת גם את מאזדה, לא משנה איך תשחקו עם המספרים. תמשיכו לנסוע בנזין פראיירים | 30.05.12 (ל"ת)
47. הייתי מצפה שיהיו כמה חברות כאלה ולא אחת מונפולית..ולדעתי מחיר מכונית גג עד 50 אלף.לא יותר ניר | 30.05.12 (ל"ת)
46. אגסי חבר, מקווה שיהיה לך זמן לקרוא את תגובתי קודם כל אני מאוד מודה לך על היוזמה ועל הרצון שלך לשפר את חיינו. אבל בוא נהיה מציאותיים. אפילו במדינה קטנה כמו שלנו נסיעה מחדרה לתל אביב יכולה להיות בעייתית בזמן שאני נתקע כל בוקר בפקק של שעה. הרכב הזה עדין לא בשל. מעבר לזה לשווק מוצר שכרגע נמצא בשלב של בטא וסוג של פיתוח. וצריך להיות מתומכר בהתאם ללא רווחים או עם רווחים קטנים גם כדי להגדיל את הנתח השוק שלכם וגם כדי לחשוף את המוצר בפני הציבור. אין פרסומת טובה יותר מאשר רכב חשמלי שנוסע בכביש. וכאשר יצא הדור הבא של הרכבים שלך אני בטוח שהם יהיו יותר בשלים ויותר אפקטיביים ואז אפשר למכור אותם במחירים גבוהים יותר וכבר קהל יעד חדש ילגמרי גיע אלייך. שלדה של אוטו עם מנוע חשמלי לא אמור לעלות למעלה מ50 אלף שקל עם כל הכבוד... גיורא | 29.05.12 (ל"ת)
44. הוזלה מצחיקה 1700 שח כרגיל חצי הריון או שהמדינה מעודדת או שלא ככה זה בישראל. הכל לא ברור לתקוף או לשתוק?? עד שהמכונית , שאיש אינו יודע מה יהיה שוויה בעוד שלוש או חמש שנים לא תוזל ב 50% זה לא יהיה עסק שהמדינה תרוויח רק 50% מכס ולא 150% חוץ מזה אמרתם שאין חשמל במדינה שאנו על סף קריסה אז מה יהיה?? כיצד מתדלק ובאמת מה ירוק בזה חשמל בישראל עדיין מיוצר בפחם.... חיים | 30.05.12 (ל"ת)
40. מהלך טוב של משרד האוצר. כשהמחיר טוב ומשתלם אין שום סיבה לא לעבור לרכב חשמלי רונן | 29.05.12 (ל"ת)
39. נשמע כמו מחיר סביר בהתחשב בשוק המשפחתיות בישראל לא זכור לי מתי ראיתי בפעם האחרונה משפחתית שנמכרה בפחות מזה, לא מדובר על איזו יונדאי גטס, מספיק לראות מחירים של פורד פוקוס או מאזדה 3 כדי להבין שמדובר במחיר הגיוני גידי | 29.05.12 (ל"ת)
37. המחיר - כמו משפחתית רגילה. החשמל - עולה כמו הדלק וגם מוגבל בחבילה מראש בקיצור, אין סיבה להיות שפני נסיון בתנאים כאלו. כשהחשמל יעלה חצי מהדלק והרכב יעלה כמו מכוניות מיני (60,000-90,000ש"ח), הציבור הכללי ישקול לבדוק את הנושא. גם אז זה בעיקר מתאים לציי רכב של חברות גדולות שיכולות להתקין עמדות טעינה לצרכן פרטי שגר בדירה שכורה או חונה ברחוב אין מה לעשות עם זה. והטווח ממש לא בעייתי לרובינו - אם כבר נוסעים לאילת או חיפה פעם בשנה, יש תחנות החלפה על הכבישים הראשיים בדרך. בשביל נסיעה יומית לעבודה של נתניה-ת"א או רשל"צ-הרצליה, זה די והותר. הייטקיסט | 29.05.12 (ל"ת)
36. ניסיון של חודשיים אנחנו נוסעים ברנו החשמלית כבר חודשים ובנתיים הכל מצויין (בעיקר בהקשר של עלויות הדלק) קוני | 29.05.12 (ל"ת)
35. איזה יופי! למה אתם לא מפרגנים? רוצו לקנות ואל תשכחו אקססוריז. זה כדאי! טוקבקיסט בתשלום | 29.05.12 (ל"ת)
33. ההנחה איננה משמעותית. אם הכוונה "לחנך" את הציבור לעבור לרכב חשמלי, ההנחה הזו היא מצחיקה. לא זהמה שיביא את הרוכשים הפוטנציאליים לאולמות המכירה של בטר פלייס. גרין | 29.05.12 (ל"ת)
32. אני בעד איכות הסביבה ואגסי וכו', אבל אם הם רוצים להחדיר מכונית מסוג חדש, לא מוכר, זה חייב להיות אטרקטיבי מבחינת המחיר. אין סיכוי בעולם שהציבור יתנפל על הרכבים הללו, אם המחיר לא יהיה ממש, אבל ממש, רחוק מהמקבילה בבנזין. הם חייבים לעשות מבצעי החדרה ראוותניים ולא 1700 שקל בלבד, שזה בטל בשישים. מירון | 29.05.12 (ל"ת)
31. זה עדין מיסוי כבד ועדין הציבור לא בשל לזה ויקח הרבה מאוד זמן עד שאנשיםיפנימו שזה אולי, אולי טוב יותר. נחכה ונראה. מירב | 29.05.12 (ל"ת)
30. ביצה ותרנגולת. בלי מכירות לא יהיו תשתיות מספיקות ובלי תשתיות לא יהיו מכירות. רמי | 29.05.12 (ל"ת)
28. כואב לי על אגסי.רציתי מאוד שיצליח כי הוא יזם מדהים אבל במחירים שקבע אין לו סיכויים בכלל בתור חשמלאי רכב אני מעריץ את אגסי. בתור לקוח לא אקנה רכב חשמלי עד לשא יוסזיל המחיר ל80 אלף . כל השקעה מעל סכום זה היא חסרת מעוף ולא מוצלחת לכן אין היום לאגסי שום סיכוי מול המכוניות ההיבידיות. ותאמינו לי אני בא מענף חשמלאות רכב. הבטריה תפתר בסופו של דבר אבל מחיר הרכישה שערוריהתי. חשמלאי רכב | 29.05.12 (ל"ת)
27. טוב לראות ידיעה על הוזלת מחירים ולא על עלייתם אפילו שזה רק 2% זה יותר ממה שכל חברות הרכב עשו בשנים האחרונות עידן | 29.05.12 (ל"ת)
26. ישראלי תמיד ימצא מאיפה לבכות מורידים את המחיר לא טוב, לא לקוחים רווח ממס (איזו עוד חברת רכב עשתה את זה שוב??) לא טוב, רכב פחות מזהם מבנזין לא טוב. הכל לא טוב, רק לשלם יותר זה ולהתלונן. זה טוב. זה שארפ זה טוב | 29.05.12 (ל"ת)
23. איזה קל לראות מאיפה התגובות מגיעות הכל כדי להסית את הדיון ממה שחשוב - ההנחה על המס הולך כולה על הנחה לצרכן. משהו שאף אחד משאר הייבואנים לא עשה. U MAD BRO? טרולול | 29.05.12 (ל"ת)
22. גם אם ישלמו לי לא נוגע ברכב הזה... בעייתי מאוד מכל בחינה,טווח נסיעה עלוב של כ 100 ק'מ ,פריסת תחנות תדלוק בעייתית,בגז' לא קיים בגלל סוללה מפלצתית,זמן תדלוק ארוך ומעצבן,אין גלגל ספייר מני | 29.05.12 (ל"ת)
19. וואו 1700 ש"ח - אני רץ לקנות כל מועדון לקוחות מצ'וקמק ייתן לי הנחה יותר טובה ברכישה, וברכב הזה מחיר הרכישה לא ממש משמעותי הבעיה היא (חוסר) הטווח ומחיר הנסיעה הגבוה, התחשיב הרגיל לפי מחיר המחירון שלהם לא נותן שום יתרון כלכלי. כנראה שחברות הליסינג מקבלות מחירון אחר.... לא ממש מפתיע. דברו איתי כשנגיע לטווח אמיתי של 450 ק"מ בין טעינות! נהגוס | 29.05.12 (ל"ת)
18. מעלים טענות שחוקות במקום לפרגן שמורידים מחירים זהירות, צרכן ישראלי שבוי בנזין מסריח ועושק לפניך. אנחנו שומעים על הוזלות כאלה חדשות לבקר אצל מתחרים? לא, אבל על זה לא בא לכם לדבר מעניין | 29.05.12 (ל"ת)
17. יהודי רואה שקל חוטף שבץ למה לא עוד? למה לא חינם? למה הוא מרוויח? למה למה למה למה? למה לא נלמד להיות פחות ציניקנים עבור כל דבר חיובי? בחיאת | 29.05.12 (ל"ת)
16. גם יקר וגם לא מספקת את הסחורה - טעינה כל כמה ק"מ או החלפת מצבר. אז מה אם הם משוויצים שיהיו להם מעקבים אחרי הסוללה המתרוקנת. הישראלים לא יבזבזו זמן על תחנות החלפה טעינה. הם רוצים מכונית כאן ועכשיו והרבה. רק רשת | 29.05.12 (ל"ת)
15. מה עם עלויות מילוי הסוללה החב' מתקינה שקע מיוחד שרק הוא מתאים לטעינה וגובה סך של כ 2000 ש"ח בחודש בגין טעינה זה לא הגיוני שיעשו שיהיה ניתן לטעון בשקע רגיל מה עם תגובות לכוון הזה יהודה | 29.05.12 (ל"ת)
14. איפה עוד הנחות בעולם הרכב??? בטר פלייס הראשונה, יפה מאוד. חבל ששאר הייבואנים תקועים עם הראש באחוריים והיד בכיס שלנו. אמיר | 29.05.12 (ל"ת)
13. רנו צריכים להוזיל את הרכב. ובטר פלייס צריכים תוכנית תשלום גמישה ורציפה. עם כל הטבות המס, והמנוע הפשוט יותר - הם צריכים להתאמץ קצת יותר ולא להפיל על הקונים הראשונים את כל עלויות הפיתוח. אזרח | 29.05.12 (ל"ת)
9. איפה הנחות של שאר חברות הרכב? למה רק בטר פלייס מוצאים לנכון להוזיל מצפצף על הבנזין | 29.05.12 (ל"ת)
7. 1 ו-4 אתם טועים, העלות של הרכב הרבה יותר נמוכה ואכן כמעט ואין מיסוי הרי מחיר הרכב הוא ללא סוללה שמהווה את רוב העלות. | 29.05.12 (ל"ת)
5. המחיר הוא הדבר האחרון שמעניין כאן!! הישראלי הממוצע לא יקנה מכונית שלא נוסעת יותר מ-120 ק"מ בין טעינה לטעינה . חוץ מזה רנו היא רנו היא רנו.....!!! רואה מוסך? חוני | 29.05.12 (ל"ת)
4. נו באמת לא הבנתי, אתה מוכר לנו אוטו חשמלי בלי בטרייה כאשר המיסוי הוא 8% בלבד, והרכב פשוט בהרבה ממכונית בנזין (אין מנוע בנזין אלא מנוע חשמלי, אין הילוכים, אין קרבורטור, הרבה פחות שמנים, מערכות קירור וכו' וכו') במחיר של משפחתית 1.6 ??? על שום מה ולמה... יש לך מוצר טוב, אבל המחיר אבסורדי, אין שום סיבה שתעשה רווח של 50000 ש"ח על כל מכונית עוד לפני שהיא עשתה ק"מ... הציבור לא פראייר. tbh | 29.05.12 (ל"ת)
1. לא משתלם. נקודה. מוכן לקנות תמורת 80 אלף אלף לכל היותר. גם ככה מגאן שווה 40 אלף אחרי 3 שנים. גלעד | 29.05.12 (ל"ת)
בטר פלייס מוזילה את המכונית החשמלית ב-1,700 שקל
60 תגובות לכתיבת תגובה