אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס מוזילה את המכונית החשמלית ב-1,700 שקל

60 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

54.
יש הרגל מגונה בארץ שקשה מאוד לכולם להשתחרר ממנו וזה....להשחיל את העם
כולם טוחנים אותנו המדינה הקבלנים החשמל המים הארנונה הדלק הגנים אוסם תנובה שטראוס מותגי הדיזל הנייקי בקיצור כ ו ל ם...ועכשיו למה שלא יצטרף אגסי.. הרי הרכב הזה עולה לו הרבה כסף לפחות איזה 30-50 אשח....אז למה לא למכור לפריירים ולטחון אותם כמו החברה למה להיות שונה....
מ | 30.05.12
46.
אגסי חבר, מקווה שיהיה לך זמן לקרוא את תגובתי
קודם כל אני מאוד מודה לך על היוזמה ועל הרצון שלך לשפר את חיינו. אבל בוא נהיה מציאותיים. אפילו במדינה קטנה כמו שלנו נסיעה מחדרה לתל אביב יכולה להיות בעייתית בזמן שאני נתקע כל בוקר בפקק של שעה. הרכב הזה עדין לא בשל. מעבר לזה לשווק מוצר שכרגע נמצא בשלב של בטא וסוג של פיתוח. וצריך להיות מתומכר בהתאם ללא רווחים או עם רווחים קטנים גם כדי להגדיל את הנתח השוק שלכם וגם כדי לחשוף את המוצר בפני הציבור. אין פרסומת טובה יותר מאשר רכב חשמלי שנוסע בכביש. וכאשר יצא הדור הבא של הרכבים שלך אני בטוח שהם יהיו יותר בשלים ויותר אפקטיביים ואז אפשר למכור אותם במחירים גבוהים יותר וכבר קהל יעד חדש ילגמרי גיע אלייך. שלדה של אוטו עם מנוע חשמלי לא אמור לעלות למעלה מ50 אלף שקל עם כל הכבוד...
גיורא | 29.05.12
44.
הוזלה מצחיקה 1700 שח
כרגיל חצי הריון או שהמדינה מעודדת או שלא ככה זה בישראל. הכל לא ברור לתקוף או לשתוק?? עד שהמכונית , שאיש אינו יודע מה יהיה שוויה בעוד שלוש או חמש שנים לא תוזל ב 50% זה לא יהיה עסק שהמדינה תרוויח רק 50% מכס ולא 150% חוץ מזה אמרתם שאין חשמל במדינה שאנו על סף קריסה אז מה יהיה?? כיצד מתדלק ובאמת מה ירוק בזה חשמל בישראל עדיין מיוצר בפחם....
חיים | 30.05.12
37.
המחיר - כמו משפחתית רגילה. החשמל - עולה כמו הדלק וגם מוגבל בחבילה מראש
בקיצור, אין סיבה להיות שפני נסיון בתנאים כאלו. כשהחשמל יעלה חצי מהדלק והרכב יעלה כמו מכוניות מיני (60,000-90,000ש"ח), הציבור הכללי ישקול לבדוק את הנושא. גם אז זה בעיקר מתאים לציי רכב של חברות גדולות שיכולות להתקין עמדות טעינה לצרכן פרטי שגר בדירה שכורה או חונה ברחוב אין מה לעשות עם זה. והטווח ממש לא בעייתי לרובינו - אם כבר נוסעים לאילת או חיפה פעם בשנה, יש תחנות החלפה על הכבישים הראשיים בדרך. בשביל נסיעה יומית לעבודה של נתניה-ת"א או רשל"צ-הרצליה, זה די והותר.
הייטקיסט | 29.05.12
32.
אני בעד איכות הסביבה ואגסי וכו', אבל אם הם רוצים להחדיר מכונית מסוג חדש, לא מוכר,
זה חייב להיות אטרקטיבי מבחינת המחיר. אין סיכוי בעולם שהציבור יתנפל על הרכבים הללו, אם המחיר לא יהיה ממש, אבל ממש, רחוק מהמקבילה בבנזין. הם חייבים לעשות מבצעי החדרה ראוותניים ולא 1700 שקל בלבד, שזה בטל בשישים.
מירון | 29.05.12
28.
כואב לי על אגסי.רציתי מאוד שיצליח כי הוא יזם מדהים אבל במחירים שקבע אין לו סיכויים בכלל
בתור חשמלאי רכב אני מעריץ את אגסי. בתור לקוח לא אקנה רכב חשמלי עד לשא יוסזיל המחיר ל80 אלף . כל השקעה מעל סכום זה היא חסרת מעוף ולא מוצלחת לכן אין היום לאגסי שום סיכוי מול המכוניות ההיבידיות. ותאמינו לי אני בא מענף חשמלאות רכב. הבטריה תפתר בסופו של דבר אבל מחיר הרכישה שערוריהתי.
חשמלאי רכב | 29.05.12
19.
וואו 1700 ש"ח - אני רץ לקנות
כל מועדון לקוחות מצ'וקמק ייתן לי הנחה יותר טובה ברכישה, וברכב הזה מחיר הרכישה לא ממש משמעותי הבעיה היא (חוסר) הטווח ומחיר הנסיעה הגבוה, התחשיב הרגיל לפי מחיר המחירון שלהם לא נותן שום יתרון כלכלי. כנראה שחברות הליסינג מקבלות מחירון אחר.... לא ממש מפתיע. דברו איתי כשנגיע לטווח אמיתי של 450 ק"מ בין טעינות!
נהגוס | 29.05.12
4.
נו באמת
לא הבנתי, אתה מוכר לנו אוטו חשמלי בלי בטרייה כאשר המיסוי הוא 8% בלבד, והרכב פשוט בהרבה ממכונית בנזין (אין מנוע בנזין אלא מנוע חשמלי, אין הילוכים, אין קרבורטור, הרבה פחות שמנים, מערכות קירור וכו' וכו') במחיר של משפחתית 1.6 ??? על שום מה ולמה... יש לך מוצר טוב, אבל המחיר אבסורדי, אין שום סיבה שתעשה רווח של 50000 ש"ח על כל מכונית עוד לפני שהיא עשתה ק"מ... הציבור לא פראייר.
tbh | 29.05.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת