6. כוונות יפות ביצוע גרוע גם הרכבת בירושלים היא כישלון. צריך לבנות דחוף רכבות תחתיות בירושלים, תל אביב והמרכז ובערים נוספות כי רק כך זה יהיה יעיל וכדאי. כבר חשבו על זה ובנו את זה לפני 120 שנה במדינות אחרות... גבי | 05.06.12 (ל"ת)
4. תבנו רכבות מהירות ותחתיות לא רכבת "קלה" או רכבת "כבדה". צריך רשת רכבות מהירות ולא איזה זחל שלוקח לו 10 דקות רק כדי להכנס ולצאת מהרציף. הרכבת הקלה בירושלים היא דוגמה לכישלון בגלל שהיא לא יכולה לשנע את הנוסעים במהירות שנותנת פייט אמיתי לרכבים הפרטיים. אם ייבנו רכבת "קלה" כזאת גם בגוש דן זו טעות פטאלית. רק רכבת תחתית במהירות גבוהה תוכל להתמודד אם הביקוש האמיתי.. מני | 05.06.12 (ל"ת)
3. נו. אז יש מישהו ממדינת תל אביב שאומר שכרמיאל לא שייכת לישראל. הגיע הזמן לממש את זה. עצמאות לצפון! די לשוד המשאבים של הצפון למימון הדולצ'ה ויטה של מדינת תל אביב. יואבחלב | 05.06.12 (ל"ת)
1. הבטחות הבטחות עד כלות. כתושב כרמיאל ותיק מ1975 אני מזכיר לכל מפריחי ההבטחות שלא להבטיח מגדלים באויר מגובים בלוח זמנים. ב2002 הבטיחו שתהיה רכבת (פועלת) כבר ב2008. באותה שנה הבטיחו שעד 2012 לכל המאוחר יבנו 22 הק"מ המובטחים והרכבת אוטוטו על הפסים. ב2012 מבטיחים ב2016, אח"כ דוחים ל2017 ומי שיצטרך להעזר בשרותיה כדי שיקנה כבר עכשיו מנוי -לנכדים. עייפנו מהבטחות שלטוניות (מראש העיר ועד לרה"מ שחושבים שאזרחים משלמי מיסים הם לא יותר מסתם נתינים...כנראה שבאמת תמשיכו למכור האת אותם הסיפורים גם לנכדים. נקווה שיהיה להם יותר שכל משלנו להזכיר לכם שנבחרתם/נתמניתם לשרת את הציבור ולא להיפך. אופטיסימי | 05.06.12 (ל"ת)
אורי יוגב: "בעוד 5 שנים כרמיאל, עפולה ואופקים יהיו שייכות לישראל"
6 תגובות לכתיבת תגובה