אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מלחמת אחים: שיתופי הפעולה בין יצרניות הרכב יוצרים כפילות דגמים בארץ

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
עם כל הכבוד, היא אמנם מיוצרת במפעל של סוזוקי בהונגריה אבל היא של ג'ורג'טו ג'וג'ארו ...
זה קצת יותר פיאט וקצת פחות סוזוקי, למרות שרוב המכוניות יוצאות עם סמל של סוזוקי ... שימו לב שרוב היפניות שנמכרות באירופה הם בעצם אירופאיות ... לרבות טויוטה ... אחרת הם לא ימכרו באירופה והמבין יבין למה ומדוע ...
ג'ורג'טו ג'וג'ארו ... | 26.06.12
11.
אם תשאלו צרכן שלא באמת מעניינים אותו מאבקי הכוחות
הוא יגיד לכם שהוא מעדיף את הרכבים של קיה, בלי שום דבר נגד יונדאי.. פשוט הם מרשימים יותר בגלל העבודה של פיטר שרייר, גם אם המנוע הוא אותו מנוע ליונדאי, לקיה יש חזות אחרת לגמרי שמבדילה אותה מהאחרות. גם מאחותה הגדולה.. וזה מה שעושה אותה מיוחדת.
אלון | 26.06.12
5.
באירופה מבילים במכוניות הקטנות:פיאט, פולו,סוזוקי ויונדאי. מה זה אומר?
מי שמסתכל בצד המקצועי ולא על העדר בוחר לפי מדד איכות אמיתי. פולקסווגן פולו וסוזוקי סוויפט נבחרו על ידי מגזיני הרכב כובילים באיכות. המחיר לא היה פרמטר וגם לא מחיר המכירה ליד שניה. עכשיו גם קיה ופיאט פנדה נכנסו לחמישיה הראשונה. שווה לקרוא ספרות מקצועית ולהווכח באמת המקצועית הבלתי תלויה.
מומחה לרכב | 25.06.12
4.
הסיפור של קיה
מהרגע שקיה עברה לבעלותו של קונצרן יונדאי זה סימן נקודת מפנה עבור קיה. הייעילות המוצלחת ושיתוף פלטפורמות וריכיבים הביאו את קיה לזינוק משמעותי. קיה חזרה להיות רווחית והפכה לאחד המותגים בעלי קצב הגידול המהיר בעולם והמכונית שמייצגת את זה הכי טוב זאת הסיד אשר מתוכננת בכלל באירופה בסולבקיה וזוכה בנתיים לביקורות טובות.
חולה הגה | 25.06.12
2.
מנכ"ל סמל"ת: "אנו מדגישים את היתרונות שלנו בתחום השירות "...1 באפריל עבר לפני 3 חודשים...
פיאט הוא מוצר מעולה שיירד לתהום הנשייה אך ורק בגלל מוניטין גרוע (ולא מוצדק) שמקורו ברמת השירות והמוסכים של היבואן. ראו מקרה קיה שיובאה (תחת השם 'קאיה') ע"י יבואנית פיאט וכיום נמכרת תחת יבואן אחר. איזו הצלחה.
פיאט פנדה | 25.06.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת