אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מבוכה באל על: טייסים לא התייצבו לעבודה בשל עיצומים, טיסות בוטלו

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
כל הכבוד לטייסים ובראשם ניר צוק
ניר צוק הינו מנהיג ואחד הטייסים המוכשרים ביותר באל על ומצער שההנהלה הביאה אותו למצב של חוסר ברירה. אין ספק שהוא עשה ככל שביכולתו בכדי להימנע מהמצב הקיים. יישר כח ובתקוה שתגרום להנהלה ולבעלים להתעשט לפני שהם הורסים את החברה וגורמים לפיטורים המוניים
אשר אדרי | 09.07.12
36.
הנהלה שרומסת את עובדיה מצפה מהם להשקיע בתקופת העומס!? זה הגיוני!?!?
זה מעיד כנראה על איכות ההנהלה הבכירה באלעל. דורכים על העובדים במהלך השנה ומצפים אח"כ, בתקופות עומס, שיעבדו מרצונם שעות נוספות רבות!?!? ההנהלה ובעליה מובילים את אלעל בכישלון רב! גוזרים בונוסים על חשבון העובדים וגם על חשבונינו, הלקוחות.
רן | 10.07.12
35.
בזיון של הנהלה
הנהלת אל על מבזה את העובדים ואת עצמה! העובדים שעושים מעל ומעבר כדי להוציא את לוח הטיסות בזמן, בבטיחות וביעילות נתקלים בחומה הבצורה של החמדנות הלא נשלטת, הנתמכת בחוסר יכולת וחוסר כשרון משוועים של ההנהלה והבעלים. מעולם לא היתה לאל על הנהלה (קשה לי אפילו לכתוב את המילה הזו "הנהלה" בהקשר למי שלכאורה מופיע ברישומים כהנהלת אל על) כל-כך גרועה וכל-כך חסרת יכולת. הם יודעים לעשות לביתם הפרטי אבל פשוט עומדים חסרי אונים כאשר הם צריכים לקבל החלטות ניהוליות. מי שישב בישיבות איתם יודע שהכל הצגה אחת גדולה. אין דין ואין דיין. שקדי מנחה והסמנכ"לים ה"מסורים" שלו עושים מה שהם רוצים. מנהל צריך לנהל. באל על אין מנהלים. החברה מתנהלת רק בזכות כוח הרצון והמוטיבציה של העובדים המסורים. הטייסים מובילים מאבק עיקש וצודק בשם כל העובדים, נגד ההנהלה שמובילה את החברה בעינים פקוחות לאבדון. הכתבה הזו מגמתית ורווית אי אמיתות. הטייסים לא שובתים ולא משביתים. אבל הם כן נלחמים על ביתם. שקדי בא וילך הביתה בקרוב (עם עשרות מליונים בכיס) ומי שישאר לנקות את ההרס שישאר אחריו הם העובדים. והם צריכים לוודא שהוא משאיר משהו בקופה ולא לוקח הכל לעצמו, לסמנכ"לים שלו ולבעלים החמדנים שכבר הרסו כמה חברות במשק הישראלי. אז כן, המאבק הזה הוא צודק. הוא למען החברה אבל גם למען הלקוחות של החברה. שקדי רוצה שהטייסים יטוסו עייפים אבל הם לא מסכימים. שקדי רוצה לקצץ את המנוחה, את האימונים, את התנאים, את התחזוקה - המחיר המיידי של כל אלו הוא בטיחות ירודה יותר. מה שמציל תמיד המצב הוא הטייס הישראלי שנמצא שם בקוקפיט כדי למנוע מצבים מסוכנים ולהנחית את הנוסעים בשלום. אם הטייסים היו עושים מה ששקדי מבקש מזמן כבר היה לנו אסון כמו אייר-פרנס שם היה ברור שהשילוב הקטלני של עייפות, תחזוקה ירודה ואימונים לא מספקים הוביל לאסון.
בזיון של הנהלה | 09.07.12
34.
לעבוד עפ"י החוזה שלהם זה לשבות?
יש לי חבר קרוב-טייס באל על. איש יקר וערכי ולא הסתדר לי עם מה שקראתי, התקשרתי ושאלתי אותו מה הסיפור. ובכן חברים, כמו שחשבתי הספור אחר לגמרי. ההנהלה הזו מתייחסת לעובדים שלה כשהטייסים בתוכם כמו לאויבים . הם מנסים תקופה ארוכה להדבר עם ההנהלה האטומה והכושלת הזו ללא הצלחה. נמאס להם לתת את הנשמה ובמקביל לספוג יריקות בפנים. הם פשוט החליטו להפסיק לתת מעל ומעבר למחויב עפ"י הסכם ההעסקה שלהם. להבנתי, זה לא נקרא לשבות. מעניין איך הצליחה החברה הזו להגיע לכזה שפל ביחסי העבודה עם בכירי עובדיה.
רוני. ח | 09.07.12
29.
האם יש באמת גנרל שהצליח באזרחות?
למיטב זכרוני, אף אחד מהגנרלים לא באמת הצליח באזרחות האמיתית (ינאי בטבע כשלון, רומנו באלעל כשלון, שי אביטל בדיחה עיסקית ופוליטית, איתן בן אליהו קשקשן, דן חלוץ לא הצליח לנהל סוכנות רכב. כל היתר התברגו למערכות השלטון ולחברות ממשלתיות. יוצא דופן חגי שלום שעושה חיל אשמח לקבל תיקונים
האזרח י' | 09.07.12
28.
מקווה כי החברה הזו תסגר וכמה שיותר מהר!
אין מה לומר על החברה הזו שאין לה כל הצדקה כלכלית לקיומה. בגללה, יש הסכמים כובלים, שמיים סגורים למחצה והיעדר טיסות במחירים שפויים. מטוסים שמתקלקלים כל שני וחמישי, טייסים עייפים ואנשי צוות מותשים כי מתייחסים אליהם כמו לפקודים בצבא. פשוט להצביע ברגליים, לא לטוס עם אל-על! מסתבר שכמו בנושא המחאה החברתית, העם בוכה, נאנק וממשיך לקנות ולממן את הטייקונים. מתי נתבגר?
רון | 09.07.12
25.
ניהול חובבני של של חבורה חובבנית, בורוביץ ושקדי יסמאן.
במקום שהנהלת החברה תקצץ בשכרה, תנהל טוב יותר את החברה ,היא נטפלת לטפל. משהו באמת מאמין שהטייסים ישבתו בגלל שדרוג בני המשפחה שלהם. זה מה שהנהלה כושלת מציגה לציבור. אני אטוס רק אל על, בגלל הטייסים המקצועיות השרות. אל על מעל ומעבר.
מיכל | 09.07.12
21.
ל-14:יו"ר ועד הטייסים צוטט אמש:הצענו הצעות שלא עולות לחברה כסף!
ההצעות של הטייסים הן לשיפור איכות העבודה - והגנה על כלל העובדים מהנהלה חמדנית - שהיא זו שקטנונית. להתעסק בהכפשות טייסים - אנשים אחראיים,מקצוענים וישרים, במקום לרתום אותם בכריזמה לחילוץ החברה מן הבוץ= לזרוק יהלומים לאסלה....לא חבל????
דויד | 09.07.12
19.
להוציא ועדי עובדים מחוץ לחוק
כן, רק כך אפשר יהיה לעבוד בארץ הזו. אין פה עבדות ואין פה שום צורך בועדים שפוגעים בכל. לא טוב לעובדים (במקרה זה הטייסים) - שיחזירו את המפתחות וילכו לחפש עבודה בחברה אחרת. כל עוד הם מקבלים משכורת - עליהם לעבוד ללא שום תנאים לפי החוזים האישיים שלהם.
אלי | 09.07.12
18.
ביטול טיסות אל על
לפני 10 ימים הייתי אמור לטוס בטיסת אל על מפרנקפורט. הטיסה הייתה אמורה לצאת בשעה 19.35. ללא שום הסבר הטיסה נדחתה בשעתיים ולאחר מכן בוטלה. הנוסעים קיבלו חדר בבית מלון והבטחה מנציג מקומי של אל על כי נפוצה ב-400 יורו. כמו כן קיבלנו ארוחת בוקר לא כשרה ומזוויעה. ביקשתי מנציגי אל על בפרנקפורט לתת לי את האישור על כך שמגיע לי פיצויים של 400 יורו (לא יודע מי החליט על הסכום) אך סורבתי. רשום בכל מקום בשדה התעופה בפרנקפורט כי זכות בסיסית של הנוסעים לקבל הסבר בכתב על זכויותיהם כולל פירוט של פיצויים. סורבתי. הבטיחו לי שייצרו איתי קשר נציגי אל על בהגעתי ארצה. מובן מאליו שעברו 10 ימים ונציגי אל על היו עסוקים מדי ולא יצרו איתי קשר. כתבתי להם מכתב ולא קיבלתי שום תשובה. ניסיתי להתקשר למחלקת קשרי לקוחות אבל.. אין להם מספר טלפון לשיחות נכנסות. כנראה אנו מרגישים באל על הכי בבית שבעולם. נציגי אל על נכבדים: תצרו איתי קשר!!!!!!!!!!!!!!!!! אני רק עשיתי שטות וטסתי איתכם.
Leonid | 09.07.12
16.
הנהלה כושלת, מפלגת, מסכסכת ומשקרת
הנהלה כושלת שמנסה, כמו תמיד, להטיל את האחריות על מישהו אחר, לפלג ולסכסך ולהצדיק את כשלונה כאחריות העובדים. הפעם זה לא יצליח. הדבר היחיד שהנהלת אל על מצליחה לעשות זה להבריח את הנוסעים. עובדי החברה מזיעים כדי לתת שרות כשמסביב מקצצים להם בתנאי העבודה וביכולת לתת שירות. מועצת מנהלים שבאותו שבוע שביקשו לקצץ בתנאי העובדים החליטו על שיפור התנאים שלהם והגדלת מספר כרטיסי החינם להם הם זכאים. הבורוביצים (קלאב מרקט למי ששכח) הדירקטורים וההנהלה דואגים לכיסם על חשבון העובדים. סוף סוף העובדים מתנגדים. חבל שההסתדרות שכחה מה תפקידה ומשרתת את בעלי ההון.
שקד | 09.07.12
13.
טייסים אתם תביאו אסון לחברה
טייסים נכבדים. אתם לא נמצאים בטייסות שלכם בחיל האוויר שאין לכם תחליף ואתם יכולים לעשות מה שבא לכם. אל על היא חברה עסקית שכול פדיחה כזו גורמת להפסד כספי וגרוע מכך לפגיעה בתדמית והאמינות של החברה בקרב הלקוחות. כן טייסים נכבדים אל על הינה חברה שבא לשרת לקוחות ולא לדאוג לכם ולחברים שלכם מהטייסת.
אלי | 09.07.12
12.
עיצומים?
לוותר על שעות נוספות זה נקרא עיצומים? עובדי החברה התנדבו להחזיר את הבונוס שקיבלו (אפילו לא בגובה משכורת 13) בתנאי שההנהלה הבכירה תחזיר את הבונוס שהיא קיבלה ונתקלו בסרוב מוחלט !! ועכשיו דורשים מהם לוותר על שכר כי צריך ל"הבריא" את החברה. פלא שהעובדים לא משתפים פעולה?
עופגוזל | 09.07.12
3.
מקורב לטייס אלעל- אין שום התארגנות. אי אפשר לטוס כמו יויו. העומס שלהם בלתי נסבל.
בחברות אחרות טסים 75 שעות בחודש. באלעל רוצים שיטוסו בקייץ פי שתיים. זה לא בטוח. הטייסים לא חייבים לפי חוזה העבודה שלהם לטוס ככה. ששקדי ינהל בשיתוף עם העובדים ולא יתלה את האשם בטייס זה או אחר.
דן | 09.07.12
1.
520 טייסים נגד מפקד חיל האויר לשעבר???
לא נראה לכם מוזר ש-520 טייסים אומרים לא למפקד חיל האויר לשעבר שהוביל אותם לקרב??? לי זה נראה מוזר. אם יש משהו שגורם לי להמשיך לטוס באל על זה הטייסים כי בכל השאר החברה מתדרדרת. ואם 520 טייסים נוקטים בעיצומים נגד מפקדם לשעבר, כנראה שהם צודקים. ראינו מה משפחת בורוביץ עשתה לקלאב מרקט ואם זה מה שהם מנסים לעשות בעזרתו של שקדי, העובדים חייבים לשמור על מקום עבודתם.
מתפלא | 09.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת