אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גולן טלקום הודיעו מראש ללקוחות: טעינו בחישוב

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
הודעה לא משמחת , עיינו בתגובה שלי !!!
ההודעה של גולן טלקום לא קבלתי במייל שלי אבל ראיתי באתר בחשבון שלי , צר לי לראות הודעה כזו ועוד אני לקוח חדש של כמה ימים ממש , אחד הקווים שלי על חבילה של 99 ש"ח והקו השני עוד לא קבלתי את הסים אפילו שאני רואה בחשבוני שחייבו אותי עבור הסים וגם רואה בחשבון שלי שחשבוני חוייב חיוב יתר ויטפלו בביעיה , למען המאת ממתין לראות מה קורה בחשובון שלי בהמשך ואם יהיו בעיות אפעל בהתאם על פי חוק ומקסימום אחזור לחברה ממינה התנתקתי , חבל מאוד להתחיל כך , מקווה שיפטרו כל בעיה יש בשירות שלהם ויהיו בשורות טובות לכל הלקוחות .
לקוח חדש סגולן טלקום | 10.07.12
7.
גם אני קיבלתי את המייל
החברה עדיין בהקמה, ואני בטוח שיהיו עוד טעויות, אבל אני איתם. במיוחד לאור העובדה שהם משקיעים משאבים בלבדוק טעויות שלהם, ולא רק מחייבים ועובדים בשיטת "מצליח". אני מציע לכל מי שעוד מתלבט לא להתפתות להוזלות המחירים של החברות הותיקות ולעבור לאחת מהחברות החדשות בכדי לחזק אותם, שיהיו פה בשביל להישאר, ולא יימחקו ע"י החברות הגדולות.
ר | 10.07.12
2.
כל הכבוד לגולן ותחשבו על זה רגע
האם בכל חברה אחרת היו מיידעים אותכם ? גם אותי חייבו גולן וקיבלתי את המייל לדעתי מעשה יחסי ציבור מהשורה הראשונה שעוד יזכר להם כהרבה נקודות זכות בהמשך הדרך באמת שאני ללא מילים. ותחשבו שאני שתול, בינתיים עזבתי את הכוכב הסגול!!
אוהד גולן | 09.07.12
1.
גולן לפחות מודים בטעות ומודיעים שיזכו
הוט מובייל חייבו אותי פעמיים על כרטיסי סים. בפנייה לשירות הלקוחות נאמר לי שאם אני רוצה שהם ייבדקו, אני צריך לשלוח אליהם מייל או פאקס שבהם אני מוכיח כי חוייבתי פעמיים והם ישקלו ויחשבו ויבדקו ויחקרו ויחזרו אלי אחרי לא פחות מ 21 ימי עסקים, תוך הדגשה שמדובר ב 21 ימי עסקים לא כולל שישי שבת חג שביתה מועד וכדומה זה ההבדל בין חברה שרגילה לתת שירות ישראלי לחברה חדשה שעוד לא למדה את שיטת מצליח כך הוט פועלים בדרכם הידועה מימים ימימה וגולן פועלים כמו שהיית מצפה מחברה הגונה והוגנת.
 | 09.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת