אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה עושים עם הלהיט? "סונג פופ תהפוך לרשת חברתית"

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
ל20. OMGPOP לא נכשלו ומכרו את המוצר שלהם ב 200 מיליון דולר.
המוצר שלהם שהוא DRAW SOMETHING, לא יודע אם נכשל, אבל נראה שפחות ופחות אנשים משחקים בו ובטווח הארוך לא נראה שיש עתיד. לי זה נראה קצת מוזר חבל, כי יש המון דברים שהם יכלו(ויכולים) לעשות כדי להאט את הירידה ואולי אפילו לעלות קצת...
8 | 10.07.12
16.
עד היום המחיר ששילמה פייסבוק עבור "אינסטגרם" נשמע מופקע
היום יש מושג בתעשיית ההייטק -בעיקר בתחום הווב ופיתוח האפליקציות, לפיו קונים לפי כמות משתמשים ולא לפי מחזור כלכלי וכן הלאה. המשתמשים הם קרקע פוריה שעליה אפשר לפתח מודל כלכלי, וזה נכון. עדיין, אם מביאים בחשבון שליותר מ90% מהמשתמשים של אינסטגרם יש גם חשבון פייסבוק יוצא שצוקרברג שילם מיליארד דולר עבור גג 3 מיליון יוזרים באפליקציה שבניגוד לרשת חברתית מוצלחת-קל מאוד להחליף. כלומר, הוא שילם מחיר ממוצע של 33 דולר למשתמש חדש. מחיר מופקע בהתחשב בכך שההחזר למשתמש מגיע מקסימום ל6 דולר לשנה ברשתות הכי מצליחות כמו לינקדאין. לגבי המשחק, אני הייתי מציע למפתחיו להתמקד ברווחים בהווה ולא לבנות על הפיכה לרשת חברתית.
ברוך קווארדחלו | 10.07.12
8.
אני עדיין לא מבין למה DRAW SOME נכשלו. נכון זה באמת נמאס אחרי כמה זמן, אבל לא לי.
וכיוון שלחברים ששיחקו איתי זה נמאס- נאלצתי גם אני לוותר. חבל שאין שם אפשרות לשחק נגד אנשים מהעולם (תוך הגדרת פרמטרים לסוג האנשים שאתה רוצה מולך). ויש לי עוד כמה רעיונות שהי יכולים לשפר את החוויה... אגב, אני משתמש בגירסא החינמית- אז אם בגרסא בתשלום זה שונה- אני לוקח את המילים שלי בחזרה.
 | 10.07.12
3.
משחק נהדר אבל...
באמת משחק טוב אבל השירים חוזרים על עצמם מעט ונוגעים בעיקר במיינסטרים של הסגנון. אפשר להכניס הרבה יותר שירים והרבה יותר אפשרויות וסגנונות מאשר הנוכחי ולהכיר ל אנשים מוזיקה חדשה... עוד אפשרות שיכולה להיות נחמדה היא קישור יוטיוב לשירים שנוגנו כדי שלא נשמע רק 5 שניות מהם אבל זאת הגזמה פראית שפייסבוק ישתפו פעולה עם גוגל
dt | 10.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת