אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שינוי בתוכנית: בטר פלייס מקצרת את חוזה הליסינג

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
לא קונה מקפלנסקי אגסי וזיוה את השטויות הללו!
חבורת מחפשי משרות וכיבודים זיוה לשעבר מהמכון, קפלנסקי הפנסיונר ואגסי המפנטז מבזבזים מליונים במקום לתרום לקהילה ולסייע לחסרי דיור, שיפור תשתיות כביש ורכבת, שיפור מערך ייצור החשמל וכמובן הקטנת הבלו על הדלק! לעניות דעתי יש לסגור את המיזם הטיפשי הזה - להחזיר את כולם הביתה (לא לדאוג יש פנסיה ותופינים לכולם) ולתת לנו לנוח מהקשקוש הזה.
ג. | 21.07.12
22.
זהו העתיד שלנו
לכל הספקנים, זהת לא שאלה אם זה יקרה , זה כבר קורה אפשר כבר לראות בכבישים את המכונית החשמלית, אפשר כבר לראות את תחנות ההחלפה בכל הארץ. מחיר המכונית הוא כמו מכונית משפחתית אבל אתה מקבל מפרט כמו מזדה 6. מחיר המכונית לא זול יותר כי להקים קו ייצור לרכב שלא היה קיים עד היום עולה המון כסף. המדינה הורידה מיסים עד שנת 2015 כדי שתהיה יכולת לתחרות הוגנת. כאשר מחיר יצור הרכב ירד אז המס יעלה שוב ומחירו הכולל של הרכב תמיד יהיה סביב מחר רכב משפחתי
תמיר | 14.07.12
14.
עכשיו שיוזילו המכוניות ל70.000 שח ואז אולי נקנה .במחירים היום אין טעם לבדוק אפילו.
בטר פלייס יחד עם רנו העולמית נוהגים בחזירות ומצפים שהפריירים יקנו מהם. עד שמחיר הפלואנס החשמלית לא ירד ל70.000 שח לא כדאי בכלל להכנס להרפתקאה מול בטר פלייס. כמומחה לרכב אני מפרגן ורוצה יצליחו וגם מתחייב לקנות רכב חשמלי. אבל, מי שמתייחס ללקוחות הפוטנציאלים שלו כאל טיפשים עדיף שיסגור את העסק ומיד. חבל, כל כך רציתי שיצליחו ...
מומחה לרכב | 11.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת