18. לא מהירה ולא נעליים. הבוקר נסעתי ברכבת מתחנת באר שבע מרכז לתחנת לב המפרץ בחיפה והנסיעה נמשכה 150 דקות המסקנה לא מהירה ולא נעליים כנראה בגלל השביתה או בגלל התשתית הדפוקה. ג'-g. | 01.05.13 (ל"ת)
17. חוצפה של רכבת ישראל לרכבת ישראל -בוז ענק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שעתיים ורבע מב"ש לת"א - וזאת עם השקת הקו ה"מהיר" של ה55 דקות...... :( דבי אדרי | 16.07.12 (ל"ת)
15. עוד רכבת נוספת למחסומי הרכבת ברמלה תוספת זמן להורדת מחסום. כתושב העיר שתקוע בפקקים בכל בוקר ביציאה מהעיר ובערב בכניסה לעיר עקב מחסומי הרכבת קשה לי מאד להצדיק את ההסגר של הרכבת צריך לזה פתרון ,לא יכול להיות שהעיר רמלה והסביבה תהיה נתונה לחסדי רכבת ישראל, העיר ושאר הסביבה סובלים עד מתי ? מחיר הדלק עולים ואנו מבזבזים המון דלק בהמתנה.אמבולנסים שצריכים להגיע לבית-חולים נתקעים.כיבוי אש וכוחות הצלה נתקעים.בגלל שמכוניות נתקעים המון זמן שורפים דלק ויוצרים זיהום של CO איכות הסביבה.תושבי רמלה רוצים איכות חיים.עם איכות לא מתפשרים. בתוספת רכבת מהירה מבאר שבע חזי מורד | 16.07.12 (ל"ת)
14. 8 שנים בנו בשביל שיפור של 10 דקות ועוד משקרים שהיא נוסעת 55 דקות, אפילו לפי לוח זמנים היא נוסעת יותר... שלא נדבר על איחורים. ולאן נעלמו 50 דקות שהבטיחו? נו, אז הבטיחו. a | 15.07.12 (ל"ת)
11. לא יודעים לפרגן כאן רק להתלונן אתם יודעים. אין ספק שלרכבת ישראל יש עוד המון (בהדגשה חשזקה) מקום לשיפור. החל בדיוק וכלה ביחס ללקוחות שלהם, כלומר אלינו, אבל צריך גם לדעת לפרגן כשדבר טוב קורה. הכפלת הקו אכן לקחה זמן רב מדי אבל סוף סוף היא הסתיימה והשירות צפוי להשתפר בעקבות כך ועל זה צריך לשמוח ולא להתלונן. אין מה לעשות, התשתית המסילתית בארץ מפגרת ושדרוג והרחבת התשתית זה דבר שלוקח זמן אבל לאט לאט זה משתפר. עכשיו הקו לבאר שבע נחנך ובעתיד יהיו עוד קווים. למשל, למגיב 8, שלא טורח לבדוק את העובדות, מפריע משך הזמן הארוך שלוקח לרכבת להגיע מאשדוד לת"א והוא דורש מסילה ישירה ונסיע של 10 דקות. אם הוא היה בודק הוא היה מגלה ש: א. המרחק מאשדוד לת"א בקו אווירי הוא כ 30 ק"מ כך שבשביל נסיעה של 10 דקות יאלצו לפנות עבורו מסלול ישיר ולבנות רכבת מהירה שתסע 300 קמ"ש. ב. שנסיעה ברכב לוקחת 36 דקות, בלי פקקים ובלי לעבור על החוק, אבל בד"כ זה 45 דקות עד שעה וחצי. ג. שעקב מחסור במסילות מבצעת הרכבת עיקוף בכדי להגיע לת"א אבל שבתוך זמן לא רב יסתיימו העבודות על הכפלת הקו לאשדוד/אשקלון ושהמסילה תחובר לשלוחה החדשה, הנוסעת דרך איילון דרום ומגיעה כיום עד יבנה ובכך יחסך העיקוף ומשך הנסיעה יתקצר. אמיר | 15.07.12 (ל"ת)
9. מוזר שהם מתעקשים על 55 דקות: הרי אי אפשר לשקר לכולם כל הזמן כל הכתבים והנוסעים מדווחים על נסיעה של למעלה מ 65 דקות ודוברת הרכבת מתעקשת על 55 דקות ביודעה שזו לא אמת ? הם לא מבינים שהם מזיקים לעצמם ? גיל ג | 15.07.12 (ל"ת)
8. בזיון. מאשדוד לתל אביב ברכב לוקח 25 דקות, ברקבת - 50 דקות!!! אפילו מהמדבר עכשיו יותר מהר זה רכבת? מתי כבר יסללו פסי רכבת מאשדוד לתל אביב ישר שהנסיעה תיהיה תוך 10 דקות ולא מפותל כמו היום. אשדוד-ת"א | 15.07.12 (ל"ת)
7. שקרים...שקרים...שקרים נסעתי היום בבוקר. בכניסה לתחנת רכבת באר שבע מרכז מחלקים עלונים. בדף ראשון כתוב "באר שבע - תל אביב ב-55 דקות". פותח דף ראשון ובו מופיע לו''ז - לפי לו''ז 60 דקות בדיוק. התחלנו לנסוע - במקום להגיע ב-7:58 הגענו לת''א השלום ב-8:05. לסיכום במקום שעה עשרים ושש דקות לפני כן היום הגענו בשעה ו-11 דקות. הפרש של 14 דקות בסה''כ. תשאלו את עצמכם כמה מיליארדים נשפחו בכדי להשיג את "השיפור". כל הכבוד לשר ישראל כץ (ציניות שלי). דימה | 15.07.12 (ל"ת)
רכבת ישראל השיקה את הקו המהיר לבאר שבע - 55 דקות מתל אביב
19 תגובות לכתיבת תגובה