אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיהו בעל רשת יינות ביתן שעשוי להפוך לקמעונאי השלישי בגודלו בישראל

70 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

69.
יינות ביתן: השקרים, החשבונות השגויים-המנופחים, שירות לקוחות גרוע
היום, 10 במרס 2016, אחרי יממה וחצי נודעה האמת וההתנהלות האנטי צרכנית של מייסופרמרקט בשיתוף יינות ביתן (לא יודעת מה לגבי רשתות אחרות): הייתה תקלה משלשום בערב ועד היום בבוקר, אבל מייסופרמרקט וביינות ביתן הסתירו אותה. לא רק שלא טרחו להודיע ללקוחות באמצעות האתר שאי אפשר לבצע הזמנות (יינות ביתן מוכרים רק דרך מייסופרמרקט). אפשר היה לקבל את פני הנכנסים לאתר בהודעת התנצלות למשל, שמסבירה שעקב תקלה במחשבים ברשת יינות ביתן אי אפשר לעשות הזמנות. אבל, במקום זה, וביודעין, החליטו במייסופרמרקט וביינות ביתן לאפשר ללקוחות רבים להשחית את זמנם לשווא, ולחשוב שיש איזו תקלה בסליקת כרטיס האשראי שלהם. פניות שנעשו עוד אתמול למייסופרמרקט וליינות ביתן בדפי הפייסבוק שלהם ובטלפון לא נענו. ביינות ביתן בטלפון התנערו בבוטות ולא חשפו את האמת. כל הניסיונות שלי ושל האחרים לשלם עבור הסל נראים במחשבים של מייסופרמרקט, הם מודים בכך, ונראה שמתוך אינטרס כלכלי שלהם פגעו ביודעין בצרכנים. במייסופרמרקט, שלא רצו להפסיד לקוחות עקב חשיפת האמת, נאמר לי היום: "יכולת לקנות ברשת אחרת". אז לא, אתם לא תנהלו לי את הבחירות. כל המידע על התקלה וההתנהלות המבישה של מייסופרמרקט ושל רשת יינות ביתן בהסתרת התקלה הארוכה מהלקוחות, גובלת בהונאה צרכנית לכאורה, מוקלטת. כל גורם בתקשורת יכול לקבל אותה. זה ראוי לפרסום, לגינוי, וייתכן שלתביעה צרכנית. * חוץ מזה: 1. תבדקו היטב את החשבונות! טעות כמעט בכל חשבון לרעת הלקוח. שיטת מצליח? 2. שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת.
אילת  | 10.03.16
67.
להגדיל את שולחן הקופה
אני מגיע לקופה עם עגלה מלאה ואז ישנו מצב שהקופאית העבירה לי מוצרים ורוצה להמשיך להעביר אבל אין מקום, ובשביל שיהי מקום אני צריכה לרוקן את העגלה ולארוז . אבל בשביל זה אין לי מקום ואז אני אורזת ומניחה בריצפה וחוזרת לרוקן את העגלה ....בקיצור תחזרו לקופות של פעם כמו שיש בשופר סל
חגית | 18.07.12
61.
אייר פורט סיטי
הרשת מצליחה בגלל שהיא נותנת ללקוח יכולת בחירה של מוצר המסופק גם ע"י ספקים קטנים שלא נמצאים על המדף ברשתות אחרות . (חצי חינם נהגו כך בתחילת הדרך אבל היום משגדלו הם מספקים מוצרים שרובם מותגים ובמחירים גבוהים.) יינות ביתן באיירפורט סיטי חוויה , מבצעים חדשים כל שבוע, סחורה טרייה ושרות למופת.
מיש מיש | 16.07.12
52.
לא הבנתי מה החווייה ומי צריך חווייה-צריך מחירים זולים ולא לתכמן ולקמבן-עם כל הכבוד
זה מוזר כל הההתרחבות הזו במאות מליני דולרים ,(גם של רמי לוי). אין פה קסמים, במקרה הטוב זה רק בא על חשבון מישהו או משהו אחר, למשל תנאים ומשכורות העובדים. בהרצליה זה סניף חדש- המחירים גבוהים -כנראה בגלל שזה בהרצליה וכמו כל הרשתות -חושבים שכל מי שגר שם -יש לו כסף. באתי פעם אחת לקנות-המחירים הכי גבוהים באיזור, במעדנייה מכונת פריסה לא עובדת. יצאתי כמו שבאתי, ולא מתכוון להכנס לשם יותר.
אמיר | 15.07.12
51.
איירפורט סיטי
השירות בסניף - לא מספיק שהמחירים גבוהים, המחירים שירדו בקופה היה גבוה מהמחירים על המוצרים (ואני לא אגיד שיטת מצליח) וכאשר ניגשתי לקבל החזר כספי אז הקופאית הראשית פשוט זרקה לי את הכסף על הדלפק, לעיני שאר הלקוחות שהמתינו בתור הארוך לקופה הראשית. שלחתי להם מייל וגם פרסמתי בדף הפייסבוק שלהם - הם לא שלחו שום פיצוי ואפילו לא התנצלות - אם זה סוג השירות הטוב ביותר שהרשת מסוגלת לתת אז חבל מאוד שהם מתרחבים אותי כקונה הם איבדו
דניאל | 15.07.12
49.
ל 8, 26, ו 20: גם אתה יכול. יש הסבר פשוט. כנס חביבי
לאנשים 'פשוטים' זה נראה תמוה, איך מכניסים יד לכיס ושולפים משם מיליונים אבל תבוא עם רעיון עיסקי טוב למשקיעים כבדים, שכדאי להם לממן את העיסקה ותרא איך הכל רץ. בקיצור צריך רעיון טוב, ביצים וקשרים. לא יותר. קאפיש ? רק אל תשכח... אפשר גם ליפול (-:
התעשרות ומימון | 15.07.12
48.
ל-8 תראה את הגרף
אם בשנים 2000 עד 2005 היו לסופרים שלו (רק ארבעה) היה הכנסות של בערך 1.2 מילארד שקל - שמתוכם גם אם היה לו רווח נקי של 20% (וזה נראה לי קצת) אז הוא יכל לקנות ב250 מליון ב2006. כמובן שהוא לא קנה את הכל רק מהרווח ולקח הלוואות מינוף מהבנק - אבל היה לו על מה להתבסס...
תקרא תבין | 15.07.12
46.
חווית קנייה? לא ביינות ביתן / רמי לוי / חצי חינם (הקטן) בחולון
כלקוח לשעבר אי אפשר לקנות שם! אין חווית קניות של ממש. יינות ביתן אשדוד (שני הסניפים) צפוף, לא נקי, קשה לתמקן עם העגלה וימים של לחץ הרצפה דביקה (ברכישה האחרונה מול סטאר סנטר). נסו לעבור בין המדפים כששני עגלות אחת ליד השנייה אי אפשר לא בחצי חינם(חולון), לא ברמי לוי (קסטינה), לא ביינות ביתן ליד סטאר סנטר. אגב שלושת הסניפים האלו גם יקרים בהשוואה לאושר עד. רמי לוי יותר יקר ממגה בול. חצי חינם לא מנסים אפילו להתקרב. אני החלטתי רק אושר עד, אני רואה לחיוב שאין הכל ככה לא קונים שטויות לפח זבל. אם ממש רוצים קופצים להשלמות באחד הרשתות.
אזרח מודאג | 15.07.12
32.
הערה לגברת מאורנית
בעקבות תאורך את אופקים כעיר ואם בישראל השתוממתי וניגשתי לעיין בויקיפדיה. מסתבר שאופקים זה ישוב בגודל 24 אלף תושב. זה אולי נחשב לעיר מבחינה טכנית, אבל בפועל זה בעצם 2-3 שכונות. בביקורך הבא בת"א/פ"ת/ראשל"צ/נתניה העיפי מבט על השכונות החדשות. כל שכונה כזו זה 8-10 אלף תושב. מכאן שישוב כזה לא אמור להיות מסוגל לפרנס יותר מ 3-4 מרכולים, פלוס עוד כמה חנויות מכולת. כמה מרכולים כבר יש באופקים? נ.ב. בהשוואה לאורנית שלך אופקים זה גדול. באורנית שלכם גרים 6000. שכונה. במקום להקים עוד ועוד ישובים חדשים, שזה ניצול לא יעיל של כספי המדינה, יש להכפיל ישובים קיימים. אין סיבה שבאורנית, שהרים סביב לה, לא יגורו לפחות פי 3 תושבים, וגם את אופקים אפשר לשלש בלי בעיה. כאשר יהיו הרבה יותר תושבים תהיה הצדקה ליזמים לפתוח בתי קפה, חנויות וכל הדברים הטובים שיש בעיר אמיתית, ושגורמים לצעירים בני 22 מאורנית ואופקים לנטוש את הישוב כי אין להם מה לעשות בו ולעבור לת"א. זו תופעה כלל ארצית לא בריאה - לא לכם באורנית הננטשת (הישוב הופך להומוגני ומשעמם) ולא לנו בת"א הקולטת (ההגירה מעלה את מחירי הדיור). כאשר יגורו אצלכם מספיק תושבים תהיה הצדקה גם לפתח תח"צ, כי יהיו מספיק לקוחות לאוטובוס, ואז את גבירתי לא תהיי נהג מונית של ילדייך שרוצים להגיע לחוג. את הבניה יש לבצע בבנייה רוויה, קרי בניינים גבוהים. זה אמנם יותר יקר ויותר מורכב, אבל פחות בזבזני בשטח.
תל אביבי | 15.07.12
25.
שירות של יינות ביתן
שלום , אני רוכשת כמידי חודש מס' פעמיים ביינות ביתן ברעננה, השירות מתחת לכל ביקורת וכשמתלוננים למנהל אז הוא אומר מה את רוצה שאעשה ???? פותחים את הסופר בשעה 07:00 בבוקר ושמים עובדת במעדניה והיא לא יודעת לחתוך גבינות, העובדות מדברות על לקוחות בשפה הרוסית וחבל מאוד שהלקוחות מבינים זאת. בשעה 08:00 עובדת רק קופה אחת , בקיצור על שירות במקום הזה אין על מה לדבר זה השירות הכי גרוע שקיבלתי כל ימי חיי .
מיכאלה  | 15.07.12
19.
כלקוחה של יינות ביתן בראש-העין אומרת לכם בוודאות ולאחר בדיקה של שנים
כי זו הרשת המשתלמת ביותר לקנייה, מה גם שבה אני מרגישה בבית, העובדים כמו חברים לאחר שנים של קנייה במקום, היחס הוא אנושי וחם, חוויית קנייה מחממת לב. אזכיר עובדים כמו זיוה בקופה הראשית וכמו סיגלית אחרית מוצרי חלב הנהדרות והמקסימות-עובדות שעושות הכול ובאופן נעים וכייפי למען הלקוחות. המחירים זולים משמעותית מכל רשת אחרת , יש לי כרטיסים של "חבר" ושל העבודה הנוכחית שלי והאמינו לי שהם הטובים ביותר! בקשה מבעל יינות ביתן-אל תשכח את הפריפריה שם נמצאת אוכלוסייה גדולה, פרגן להם איזה סופר למלש בעיר הדרומית אופקים, עיר ואם בישראל ולא תתאכזב. הלקוחות ירוצו לשם!!!!
ע. | 15.07.12
9.
אל תהיה חזיר,,, יש לך עסק פנטסטי 100% בבעלותך
תכנס לבורסה וכל העולם ולהקתו יכנסו לך לנשמה למה הבת שלך מקבלת משכרת כזו ? למה החתו שלך מקבלת משרה כזו ? למה לך יש רכב כזה או אחר ... אני מאמין ומקווה שאתה עושה מליונים .. שמור אותם ואת הפרטיות לעצמך תשאיר את מפעל חייך למשפחתך
עודד | 15.07.12
5.
הסניפים בתחזוקה מזעזעת! לכו לסניף במודיעין וראשל"צ
במודיעין , זה יותר דומה לצוללת, אין גישה הגיונית למוצרים, זה יותר דומה למבוך. גם בשמוטקין ראשל"צ, מספר פעמים ניסיתי להכנס אולם אין שם חניה.(פרט שולי) כשכבר הצלחתי למצוא חניה, התחזוקה של הסניף לא מזמינה. אגב, המחירים גם לא מציאה גדולה.
רונה | 15.07.12
4.
חנויות בסדר, מחירים זולים -אבל ברעננה אין חווית קניה
כל הכבדו לאיש שבנה את הרשת שלו ונותן אלטרנטיבה זוהל. א-ב-ל... בחנות ברעננה אי אפשר להגדיר חווית קניה טובה. השרות אינו טוב, יותר מידי תורים בקופות, איכות הירקות נמוכה והרבה פעמים יש סחורה רקובה על המדף, החנות לא נעימה לביקור - בעיצוב העלוב, הנקיון שאין, חוסר סדר תמידי, עובדים לא ישראלים שמרבים לצעוק ולמחוק בינם לבין עצמם ובקולי קולות- אלו הופכים את הקניה ל"חוסר ברירה" כי אין באזור אלטרנטיבות זולות. מסיבות כאלו אני אני וילדי אפילו לא מנסים את מתחם המזון המהיר. אבל חנות הצעצועים ממול היא מצויינת! יש מקום לשיפורים וביקור שלך בעל הבית.
איש אחד  | 15.07.12
2.
נחום איש ישר והגון ויש לו מנהלת טובה חוץ מהחתן ערן .הילד הזה בטוח שהוא המציא את הגלגל ,
מתייחס גרוע לספקים ,המילה שלו לא שווה כלום ובגדול הוא עושה נזקים לנחום . ערן היה שוטר בעברו וכנראה שזה בדיוק התפקיד המתאים לו . לויאליות לא תמיד מספיקה והצירוף של בני משפחה בכל מחיר ,לפעמים מזיק . אני מציע לנחום היקר לשקול את החלפתו של האיש .גם בניהול סניף היו עליו המון תלונות .האיש הזה לא מסוגל לעבוד עם אנשים ומול אנשים . מוטי איש יקר ודוד מלכה איש יקר .אנשים קשים עם מילה ברזל .
אלי | 15.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת