65. הסוד הוא בתמחור - החור שבגרוש רכב קטן ב 40,000 שח חדש ומאובזר עם עלות טעינה חודשית של 99 שקלים (נסיעות לעבודה וחזור בעיר) נשמע לי דיל הוגן (אל תשכחו שלמכור רכב זולל דלק בסביבה החדשה כרוך בהפסד משמעותי כי מי ירצה אותו). דרך החור שבגרוש | 21.07.12 (ל"ת)
64. לא נראה לי שהפרויקט הזה יחזיק מעמד לאורך זמן אני נותן לו עוד שנה לפני שהוא סוגר! פנתר שחור | 18.07.12 (ל"ת)
62. מעניין...הייתי בטוח שהם יתקרנפו והם דווקא משנים לטובה עכשיו סוף כל סוף זה מתאים לי. אני גם מאמין שעם הזמן זה יצא יותר משתלם, בנזין לא נהיה זול יותר וזה תהליך שאי אפשר לעצור. אסף | 16.07.12 (ל"ת)
61. מודל תמחור הרבה יותר משתלם מהקודם, חברה שגם אשכרה מקשיבה לצרכנים ולא מחכה לתחרות פז | 16.07.12 (ל"ת)
59. 56 ו--58 - הלוואי והיה לי שקל על כל פעם שהוכח שהקרינה לא רלוונטית שוב ושוב ושוב הוכח שיש לך יותר סיכוי לזכות בלוטו או לחטוף סרטן מהטלוויזיה שלך מאשר מהרכב. אגב, קצת מוזר ששתי ההודעות שלכם כל כך קרובות וכל כך דומות. רק אומר אתם חוזרים על עצמכם | 16.07.12 (ל"ת)
57. התמחור קצת הזוי מחיר לקילומטר מחזיק מים כל ע וד מחיר הזהב השחור גבוה. האם זה חוסך בזיהום? אני לא בטוח כי המדינה המפגרת הזאת מייצרת חשמל בסולר ומזוט. חסרון גדול הוא שאין פריסה עדיין טובה של תחנות החלפת המצבר ומחיר הרכב גבוה. כלומר אם תקחו את התשלום החודשי כולל האוטו עצמו, לא בטוח שזה כלכלי בשלב זה. למרות כל זאת, המודל הוא נכון ושיהיה להם בהצלחה. אני בנתיים נשאר במכונית עם בעירה פנימית. אחשוב על זה שוב כשאהיה בצומת דרכים לקניית רכב חדש בעד חשמלית | 16.07.12 (ל"ת)
56. אף אחד מכם לא דיבר על הבטרייה החשמלית שפולטת קרינה!!! מלבד זה שזה רכב לעשירים בלבד, שכחתם שמרכיב חיוני מהרכב הוא סוללה ענקית שפולטת קרינה אלקטרומגנטית חזקה על כל היושבים ברכב... שרונה | 15.07.12 (ל"ת)
55. תגובות עובדי בטר פלייס - בתשלום ? תחשבו שוב לכל מי שחושב שתגובות עובדי בטר פלייס הן בתשלום - טועה אנשי בטר פלייס מגיבים כיוזמה שלהם מתוך רצון להגשין חזון ישראלי שיכבוש את העולם כל העולם מריע לבטר פליסס ופה בארץ הלא מפרגנים רק משמיצים - אז אנחנו נצליח על אפם וחמתם של המלעיזים וזה לא עניין של כסף ... נדבר עוד כמה שנים עובד בטר פלייס | 15.07.12 (ל"ת)
53. כי יש לישראל עודפי חשמל! וגם,הירוקים מסכימים להקים תחנות חשמל משמש בנגב, ותחנות רוח בגליל. כן, זה רעיון טוב!! כך ישראל הקטנה תציל את העולם מהתחממות גלובלית!!! גל | 15.07.12 (ל"ת)
52. עמדת טעינה ביתית אל תשכחו שהתמחור כולל גם עמדת טעינה בבית כך שאין צורך "לתדלק" כל נסיעה תחשבו כאילו היתה לכם "תחנת דלק" פרטית בבית..... אמא | 15.07.12 (ל"ת)
51. הטוקבקים בתשלום ענקיים. כאילו ש10 אג ' לליטר מעניין , כשכל 120 קמ צריך לחבר לחשמל פילורי | 15.07.12 (ל"ת)
50. פשוט גנבים בטר פלייס עובדת כמו חברות הסלולר, המחיר לא קשור לעלות ולא סתם הוא קצת יותר זול מהחלופה של הבנזין העלות האמיתית של החשמל היא כ 20 אג לקמ והסיבה שהם גובים סכו עתק על המצבר שעולה אגב חצי היא שהם לא ממש רוצים שאנשים יממשו את האופציה הזאת ואגב כל הכבוד לכמות הטוקבקיסטים מטעם יוסי | 15.07.12 (ל"ת)
49. כמה עובדי בטר פלייס מגיבים פה, כל הכבוד לכם. שיוריד את המחיר של הרכב ויגדיל את טווח הנסיעה ואז יהיה על מה לדבר. שי | 15.07.12 (ל"ת)
47. אני נוהג כבר חודשיים ברכב חשמלי אני נוהג כבר חודשיים ברכב חשמל. איזה כייף - גם ביצועיים כייפיים, גם חוסך כסף וגם עוזר להציל את העולם. לא מבין למה אנשים כל כך מפחדים מהשינוי..... יונתן | 15.07.12 (ל"ת)
46. מחירי הדלק עלו ב3-4 שנים האחרונות ביותר מ50 אחוז אז בקצב הזה הרעיון של אגסי פתאום נראה בכלל לא רע שנה שנתיים וכולם אפילו יתחילו לרצות שתהיה להם חשמלית מנדלה מו"ס | 15.07.12 (ל"ת)
44. אנשים לא מעניין אותם ירוק כול לבן, הם רוצים לחסוך. גם רכב יקר וגם דלק כמעט באותה עלות תתחילועלות תחילו להוריד מחיר, המדינה מסונדלת אותם כדי שבכל מקרה תקבל מס עצום, מה שמביא את בטר פלייר לאבידון וודאי שון | 15.07.12 (ל"ת)
42. זול יותר מרכב משפחתי מקביל הגיע הזמן שמישהו ייתן תמחור שנותן פייט לרכבי בנזין. שילחמו קצת על הצרכן ולא רק בטוקבקים שקופים. קולינג | 15.07.12 (ל"ת)
41. רוצה לחסוך לאחר חשוב פשוט שעשיתי זה פשוט משתלם!אני לוקחת חבילת ק"מ מראש ומבטיחים לי 55 אגורות לק"מ !!!!!!!!!!!!!ל-3 שנים!!!!!!!!!!!!וזה עוד בלי לדבר על ההוזלה במחיר הביטוח והטיפולים הזולים אני בדרך לקניה הבאה שלי! רוצה לחסוך | 15.07.12 (ל"ת)
40. המכונית החשמלית לא מתאימה לכל אחד רק למי ש.... 1. חשוב ירוק 2. רוצה לחסוף כסף 3. דואג לעתיד הילדים שלו 4.רוצה לעבור חווית נהיגה מסוג אחר 5. לא רוצה לבלות יותר בתחנות דלק ומוסכים 6. רוצה להיות הראשון שבענינים.....ולספר לנכידו שהוא היה בין הראשונים ש....... 7. רוצה לגמול אותנו מהלתות בנפט אז... לי היא כן מתאימה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גלית | 15.07.12 (ל"ת)
39. גם אתם תקועים בעבר?? תגידו, כמה זמן יבואני הרכב ימשיכו לנסות להסביר את זה שהדלק יותר טוב... אם העסקב של בטר פלייס לא טובה אז בוא נראה איזה יבואן נותן את אותה עסקה!!! 1) מכונית עם ביצועים של מאזדה 6 או מונדאו במחיר של מאזדה 3 2) מחיר לקילומטר קבוע של 55 אגורות לשלוש או ארבע שנים לפי בחירת הצרכן ( אני מת לצלם שיחה כזאת בתחנת דלק עם בעל תחנה "אבל אני רוצה מחיר נעול עד 2016...למה לא??" 3) אין נעילה, אפשר לעזוב מתי שרוצים 4) ביטוח חצי מחיר 5) מחשב רכב עם ניווט, מדיה סנטר, וחיבור קבוע לאינטרנט 6) ואז בקטנה גם מכונית שכל בן אדם מבקש ממך סיבוב להתרשמות להציל את העולם כבר אמרנו??? העתיד קורא | 15.07.12 (ל"ת)
37. הדלק עוד יעלה ויעלה ועוד נשלם גם 10 ש"ח לליטר בכל העולם מבינים שצריך אלטרנטיבה לזהב השחור גם אם רק 10% מהרכבים בעולם יהיו חשמליים זה ישנה את פני הכלכלה כלכלן חובב | 15.07.12 (ל"ת)
36. 27 צודק. יש פה מונופול שחושב לקטוף על גב הפראיירים את כל הקופה...!! זה לא יעבוד. ראשית עם ישראל לא יקנה מכונית שנוסעת 100 קילומטר ועומד להחלפת סוללה. שנית, איך מוכרים מכונית כזו? אין לה שוק. מי יפצה על ירידת ערך?! שלישיית - המחיר יקר מאוד. לא קונה ! דגטי | 15.07.12 (ל"ת)
34. פעם המחיר של רכב בנזין עוד היה יכול לקנות אותי אבל הוא הופך להיות בלתי צפוי ובלתי נסבל מבחינת יוקר. עד 2015 הוא כבר יהיה דו ספרתי. חייבים לעצור את האינפלציה שלו והליכה לאלטרנטיבה הזולה יותר היא הדרך. רכב חשמלי הוא זול יותר | 15.07.12 (ל"ת)
32. אנשים כאן יודעים לספור? הלו רכב בנזין משפחתי ממוצע לוקח 72 אג' לקילומטר. 65 זה קצת פחות מזה...מי לימד אתכם לספור? ברנדע | 15.07.12 (ל"ת)
31. גם אם יהיה זול ב-50% מהמחיר כיום אף אחד לא יתקרב במיזם המפוקפק הזה רק המחשבה על תדלוק כל 100 ק"מ עושה לי צמרמורת. בתוספת החבילות שאגסי מנסה לדחוף שעושות לי בחילה ובתוספת מחיר הרכב שגורם לי כאב בטן.... אני נשאר בריא ורחוק מהמיזם שנועד לחלוב אותי אפילו יותר משטיינמיץ. הגיוני | 15.07.12 (ל"ת)
30. אנשים זורקים את החשבון שהם למדו מהחלון כדי להצדיק נסיעה על בנזין? יחס צריכת הבנזין לרכב משפחתי הוא 1:10 - תכעסו על זה כמה שאתה רוצים ולכו עם זה בטענות למי שאתם רוצים אבל זה עדיין יוצא בכ-20 אגורות יותר לקילומטר לעומת בטר פלייס. וזה עוד לפני שאתה מהמר שמחיר הבנזין ישאר כמו שהוא ולא יעלה במהלך השנה שנתיים הקרובות, דבר שהוא אם תסתכלו שלוש שנים אחורה הוא מגוחך בארג | 15.07.12 (ל"ת)
29. למגיבים השונים - החישוב שלכם שגוי! ב"בטר פלייס" המחיר כולל גם ביטוח ואחזקה... אז אל תשוו לפריוס או לטרנטה אחרת אני | 15.07.12 (ל"ת)
28. חשבון פשוט - יותר יקר מדלק !!! במחיר של 7.5 שח לליטר דלק - לשלם 65 אגורות לק"מ - זה אומר כאילו לנסוע במכונית שצריכת הדלק שלה היא: 7.5/0.65=11.5 קמ לליטר גם במחיר של 55 אגורות לק"מ - יוצא 7.5/0.55=13.6 קמ לליטר או במילים אחרות - מבחינת כסף - עלות ק"מ לליטר במכונית חשמלית - ב 65 אג לליטר - זה כמו לנסוע בג'יפ, ובמחיר של 55 אגורות לק"מ זה כמו לנסוע ברכב רגיל. הפירסום של רנו (באתר שלהם בארץ) זה שהפלואנס הרגילה נוסעת ב 13.3 קמ לליטר בממוצע עם מנוע בנזין, ועם דיזל 22.7 שמישהו יסביר לי - למה כדאי לי לקנות מכונית בלי תא מטען, שצריכה מילוי כל 120 ק"מ (וזה כשהמצבר חדש), כבדה פי 1.5 מהמקבילה שלה על בנזין - ועולה אותו דבר? ופחות חסכונית מהמקבילה שלה על בנזין ??? שי .... אולי יש לך הסבר? שי אגסי - ד"ר בחשבון | 15.07.12 (ל"ת)
27. המחירים חייבים לרדת עוד בהרבה ... ומי שנוסע משלם! בלי התחייבות!!! נמתין עוד שנה ... אלון | 15.07.12 (ל"ת)
26. חבל שהקטע של מחיר קבוע לא מיושם בעוד מקומות נשבר כבר להיות תלוי במצב הרוח של שטיייניץ על מחירי הדלק תדמור | 15.07.12 (ל"ת)
25. לכל המלעיזים זה נכון שזה לא זול ולא משתלם לרוב הלקוחות הפרטיים. א ב ל , זה צעד חשוב בדרך להנתקות מבנזין ,ממדינות ערב והמפרץ וצעד חשוב לכדור הארץ. אז תשלמו בדיוק כמו היום או קצת יותר אבל תקבלו גם פחות זיהום אוויר וגם פחות כסף לאויב הערבי בטר וורלד | 15.07.12 (ל"ת)
24. זה לא בלוף! ממש לא! חברים, פעם אמרו על טלפון קווי שזה בלוף... פעם חשבו שמחשב אישי זה פנטזיה... פעם אמרו על טלפון סלולרי שזה לא יעבוד... הגיע הזמן להבין שיש צורך לייצר חלופה לרכב מונע בבנזין! העתיד הוא חשמלי. בטר פלייס מובילה אותו! רמי | 15.07.12 (ל"ת)
23. איזה בלוף,כל מכונית חסכנית בדלק משתלמת יותר מהצעצוע החשמלי לאחזקה. ועוד מספר דברים: 1.למכוניות חשמליות כמעט ואין בגאג'. 2.טווח נסיעה מצומצם. 3.פריסה מצומצמת של שרות החלפת סוללה. 4.מנוע איטי ועייף. 5.שמירה על מחיר הרכב בלתי ידועה וסביר להניח שהרכב יאבד ערך במהרה. א | 15.07.12 (ל"ת)
22. היי, אנחנו צריכים לוותר על מזגנים בימים חמים אלה כי לחברת החשמל אין די הספק לכולם והאגסי הזה מבשל לנו שקשוקה חשמלית כדי שהעגלות שלו יסעו מתל אביב לחיפה ויעמדו בתור להטענת / החלפת סוללה..... רבאק ! לוליק | 15.07.12 (ל"ת)
21. שישנו כמה שרוצים. מי בכלל יקנה את העגלה החשמלית הזו !? רנו שעוצרת כל 100 ק"מ להחלפת מצבר. נו באמת?! זוהרה זוארץ | 15.07.12 (ל"ת)
20. עכשיו שוב יגיעו כל הסקפטיים ויגידו שזה לא יעבוד תקליט שבור יהיה תקליט שבור וינייל | 15.07.12 (ל"ת)
19. הרבה פחות משתלם מהיברידית הטויוטה פריוס שלי עושה 19.5 קמ' לליטר. ז"א, 35 אג' לכל קילומטר. ובנוסף אני לא נתקע איתה אחרי 100 ק"מ של נסיעה. דרור | 15.07.12 (ל"ת)
18. מודל שמודל - קישקוש אחד גדול ! אין לפרויקט הזה שום כדאיות כלכלית היום שיש מכוניות חדשות ב 70 K שנוסעות על 1 ל 20 אגסי יכול ללכת לחפש את הנורה שתאיר את כל רמת גן. שי | 15.07.12 (ל"ת)
17. אנכנו שינינו את מודל התמחור אבל זה עודלא מספיק משפחת עופר היקרה 650 שקל עלות חודשית (1000 ק"מ )זה מעט יותר מרכב היברידי או רכב משפחתי יפני אז את כול החיסכון אתם מפרישים לכיס מה דעתכם לחלוק חצי חצי אם הצרכן וזוות למרות שעלות יצור רכב חשמלי זול ב45% ממנוע שרפה פנימית והמיסוי זול יותר המחיר עדין גבוהה אני ממליץ להמתין עוד ב400 שקל לחודש ומחיר טיפול סביר אני בפנים ש ד | 15.07.12 (ל"ת)
15. לפחות בבטר פלייס השכילו להקשיב לרחשי הצרכנים הפוטנציאלים שלהם שלא כמו כל חברות הסלולאר/ אינטרנט שעדיין דופקות אותנו עם כל מיני תמחורי שקר וגזל שלא ישתנו לעולם כל עוד הפראיירים משלמים ליאור ד | 15.07.12 (ל"ת)
14. תרדו כבר מהעץ הזה אני ממש לא מבין - מחיר למעלה מ 120K, מינימום 1.1K לחודש, מקסימום 200 ק"מ לפני "תדלוק" (וזה בירידה...) עכשיו חברות הביטוח ימציאו לנו עוד ביטוח נוסף - ביטוח בטריה. מחיר הבטריה בלבד הוא פי 4 ממחיר המכונית שלי (פג'ו 306) ואני יכול לנסוע כ 600 ק"מ עם הטענת מיכל דלק אחד... בכול מקרה, למי שיש כסף וגם רוצה נוחות אז עדיף היברידית. יוסי צפוני | 15.07.12 (ל"ת)
12. כל עוד שהמחיר בחבילה נשאר קבוע הצרכן מרוויח אתם כותבים ש- החיסכון בהשוואה לבנזין עדיין אינו ניכר אבל אתם שוכחים שמחירי הדלק דינאמיים ועולים כל הזמן כל עוד שהמחיר בחבילה נשאר קבוע ולא כמו מחירי הדלק שעולים זה כבר שווה! גלעד | 15.07.12 (ל"ת)
11. אבל עדיין זה לרוב האנשים זה לא אקולוגי אני לא מבין למה הם מקבלים הנחות כאלה אם אני נוסע כל יום לעבודה חצי שעה, למה אני צריך בטריה כזאת גדולה ברכב? אז אני סתם סוחב עוד 250 קילו על הרכב. הפתרון שלהם גרוע בלי קשר לתמחור הבעייתי. אריאל | 15.07.12 (ל"ת)
10. PAYG זאת השיטה הכי טובה ואם הם שיפרו את זה אני סומך עליהם גם בשאר הדברים. הזמנתי | 15.07.12 (ל"ת)
9. טוב מאוד שהם יצאו עם הPay as you go החבילה הקודמת התאימה לי הרבה פחות, זאת דווקא לא רעה בכלל בשבילי. אלוו | 15.07.12 (ל"ת)
8. תגידו למה בגלל טמעות הם הורסים את העסק? הרי ברור שזה לא משתלם. גם רכב יקר וגם בסופו של דבר יוצא שאתה משלם כמו בנזין. ההבדל הוא לרעת בטר פלייס ששם עוד אתה גם מתחייב. קובי | 15.07.12 (ל"ת)
7. מה יהיה? ברווז מת ומג'עג'ע - ממש רחמנות! כול רכב מודרני צורך פחות אגארות לק"מ בצריכת בנזין. אגאסי אתה הרי חצי גאון! תסביר לי בבקשה למה לי להתקע עם רכב לא סטנדרטי, שטכנולוגיות בטריה מתחדשות חדשות לבקרים, ולשלם 65 אגורות לכול ק:מ? למה? מר מאני | 15.07.12 (ל"ת)
5. דווקא לא רע 5.5 אג' לק"מ. אה זה 55... שיהיו בקשר... פחחחחחחחחחחחחח לא קונים את האגסית. התספורת לאחים עופר בדרך השקשוקיה | 15.07.12 (ל"ת)
4. אני קונה שניים-אחד ליום יום, ואחד לשבת... יש תור? או שאפשר לבוא לקחת בלי תור? איזה יופי-לזה חיכתי! | 15.07.12 (ל"ת)
3. חסכון של 10-20% זה לא הבדל ניכר אני לא יודע כמה כסף אתה מוציא על דלק בחודש אבל אצלי זה סדר גודל של 200-250 ש"ח חסכון בחודש וזה עוד לפני שמר שטייניץ ואדון ביבי יעלו לנו שוב את מחירי הדלק מורדי | 15.07.12 (ל"ת)
1. הC3 שלי נוסעת 20 ק"מ לליטר פי 2 יותר חסכונית מהרכב של אגסי.. ואגב קניתי אותה ב20K לא פראייר | 15.07.12 (ל"ת)
בטר פלייס משנה את מודל התמחור
66 תגובות לכתיבת תגובה