אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שנה שנייה ברציפות: קטאר איירווייס במקום הראשון באיכות השירות

26 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

26.
משהו שחויתי בשדה התעופה בתאילנד
ולא. זו לא בדיחה ולא הגזמה. היתה קבוצה של כ-5 צוותי אוויר שירדו מטיסות בינלאומיות שחלפו על פניי . הצרפתים-הדילים והטיסות העבירו צחקוקים ובדיחות,אחריהם האמריקאים והאנגלים שגם הם העבירו בינם לבין עצמן,צחקוקים,חיוכים ושיחה קלילה, ועוד אנשי צוות (נדמה לי קוריאנים) שבין הדילים לטיסים היו חילופי חיוכים,קלילות וצחוקים קלילים ואז הגיעו אנשי צוות האוויר של "אל-על" וממה ששמעתי שהם חלפו על פניי היה שדילת אחת אמרה בפרצוף חמוץ לחברה שלה :"איזה בן-זונה,הקפטן,לא נותן לי יום חופש. שילך ל (לא שמעתי את המשך הטיסה). פשוט בושה.
יוסי | 24.07.12
25.
קטאר
נסעתי עם קטאר לפני פחות משנה ואני חייב לציין שזו החברה האיכותית ביותר בה טסתי מעודי. אכן הסטנדרטים של החברות מהמפרץ גבוה יותר ונוח יותר לטוס איתן. באל-על טסתי לאחרונה בסוף שנות התישעים, ובשל יחס אישי מחפיר והתעלמות מופגנת של הצוות במטוס, לבעיות שנוצרו, (וגם מהחברה היהירה שלא הואילה לענות למכתבים שנשלחו אליה). אני לא טס יותר באל-על, לא אני, לא משפחתי. כל חבר שחושב לטוב, אני מפנה לחברות אחרות, ואף מוצא להם אופציות טובות יותר, זולות יותר ונעימות יותר. חבל.. אבל...
טל | 19.07.12
22.
לכל החכמים שטסים עם חברות ערביות שתהיה תקלה במטוס אז נראה מי
עדיף אל על עם טייסי חיל האויר שלנו עם הנסיון והידע או טייסי חיל האוויר של קאטר או סינגפור הבטיחות היא הדבר החשוב ביותר תשאלו את נוסעי טיסת אייר פראנס שהתרסקה באוקינוס עקב טייסים רשלנים שלא ידעו להפעיל את המטוס אני עם טייסים ערבים לא טס לנהוג ברכב הם לא יודעים אז לטוס???????? תחסכו כסף ובסוף תשלמו בחיים
דוד | 19.07.12
18.
אבי צנעני ההסבר פשוט : ראשונה היתה סינגפור איירליינס שהרימה את הסטנרדרטים.
ההסבר פשוט : ראשונה היתה סינגפור איירליינס שהרימה את הסטנרדרטים. אחר כך היא ייעצה למשקיעים מהמפרץ שרצו להרים חברות תעופה. בהמשך ייעצו גם לטורקיש איירווייס. הטעות של אל על שהיא ניסתה ועדיין מנסה לחקות את חברות התעופה הצפון אמריקאיות, שנותרו מאחור עם השחצנות ההתנשאות הקמצנות החשדנות והחמדנות. אבל עדיין לא מאוחר, אל על. עדיין אפשר לשנות. צריך להבין שציבור הנוסעים הוא לא גדוד חיילים. הם מחפשים פינוקים קטנים, לפעמים טפשיים, שעושים את כל ההבדל. לדוגמא בסינגפור נותנים גלידה בסוף הארוחה. בטורקיש יש מוזיקה חדשה במבחר. במהלך הטיסה יש חטיפים חופשי . וכל זאת באדיבות וחיוך, לא פקודות ועצבנות כמו באל על.
אבי צנעני . | 18.07.12
16.
די מובן איך החברות האמריקאיות נשארו מאחור
טסתי איתם בעבר, ובשנים האחרונות עברתי לטוס בחברות אירופאיות (כמו לופטהנזה) ואפילו בעוונותי באל על. בחברות האמריאיות: השירות אטום לחלוטין לצרכי הנוסע. האוכל (אם בכלל מוגש - בין החופים בתוך ארה"ב, אין אוכל - 5.5 שעות טיסה) חד גוני. אלכוהול רק בתשלום - שעולה כל הזמן. תוספת מחיר על כל פיפס.
אני | 18.07.12
10.
טסתי עם תאי איירוויס (מקום 10) - היה ממש טוב!
זו הייתה טיסת המשך לטיסה של אל על - איזה הבדל תהומי! המרווח הסטנדרטי בין המושבים בתאי איירוויס, נחשב בא לעל למחלקת תיירים משופר והכרטיס יקר ב - 150$! כנ"ל אול-ניפון. איזה קלסה. אל על הייתה בטח מכסחת אותנו במחיר של הסטנדרט שלהם.
שגיא | 18.07.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת