3. הבעיה של הרכבת היא לא יוגב אלא השרות הירוד לנוסעים. כשרכבות יוצאות לעבודה מלוכלכות. כשרכבות יוצאות לעבודה בלי מזגנים בקייץ. כשרכבות מאחרות כל הזמן. כשחלק מהמנהלים בתחנות לא יודעים שרות מהו. כשהכריזה ברכבת מכריזה על תחנה אחרת. שלא מודיעים על איחורים וביטולים בתחנות קטנות. שמבטלים ככה סתם אוטובוסים לנוסעי הרכבת בלי הודעה. כשהרכבת הישירה לבאר שבע נוסעת 65 דקות ולא 55 כמו שהבטיחו בפירסום. כשרכבות נתקעות בעליה לירושלים. יוגב לא הבעיה הוא הסמפטום. קובי | 09.08.12 (ל"ת)
2. יוגב הוא סוכן מובהק של הניאו-ליברלים המבקשים להפריט את המדינה לדעת שימו לב, לא מדובר רק על הרכבת, אלא גם על נכסי נדל"ן בשווי מיליארדים שבבעלותה. יוגב ישמח לתת לאדוניו הטייקונים מתנות על חשבון הציבור. קורא | 09.08.12 (ל"ת)
בלעדי ל"כלכליסט": יו"ר הרכבת הנכנס חתום על המכתב שמבקש למנותו כיו"ר במקום יוגב
4 תגובות לכתיבת תגובה