אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"רמי שביט יתקשה למצוא עכשיו קונה לאופיס דיפו"

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
עובד באופיס דיפו.
חברים, לצערי מי שאמור לקרוא את זה לא יקרא! אבל אני חייב לציין שהרשת כושלת אך ורק מניהול!! ניהול של סמנכל אדון דני גיבורי. שאותו לא מעניין בכלל מכירות. בישיבת מנהלים שהתקיימה לקראת החזרה לבית ספר לא היה שום מוטיבציה שאדון הסמנכל והצוות ה״בכיר״ מההנהלה ה״גבוהה״ לא החדירו בנו שום ״רעל״ מכירות (אגב כמו שיורם הסמנכל הקודם עשה) וחבל! תבינו דבר אחד! כשהעובדים מרוצים יהיה פירות. כשהעובדים לא מרוצים לא יהיה מכירות!! וחבל. תתעוררו צחי פיישביין ודני גיבורי!!
עובד באופיס דיפו | 15.08.12
21.
ענף הציוד המשרדי - ארץ אוכלת יושבייה
אופיס דיפו - על המדף גרפיטי - על המדף סטימצקי - על המדף תרבוטון - על המדף כפר השעשועים - On & Off תפסיקו לאכול אחד את השני , זו לא בושה להרוויח . תביאו סחורה טובה ואיכותית ותעלו מחירים , תפטרו בטלנים ותיהיו יצירתיים . רק אל תשחקו בפרנסה של 3,000 משפחות העובדים בענף .
יואל | 13.08.12
20.
בתור מי שעבד ברשת אני יכול למנות מספר סיבות למצבה
1. חוסר יעילות מוחלטת. בהנהלה הראשית ובחטיבה העסקית בפרט, וגם בסניפים. עובדים לפחות 2 אנשים על כל משרה. משכורות לא גבוהות אבל מיותרות. 2. קונים ביוקר: הרשת לא מוכרת ביוקר בגלל שהיא גרידית, אלא בגלל שמחלקת הרכש שלה והקניינים שלה - דפוקה מהיסוד. הם קונים ביוקר רב ונאלצים למכור ביוקר. 3. חוסר השקעה קיצונית בחומר אנושי טוב. משלמים מעט מאוד, מעסיקים כעובדים זוטרים את "הפשוטים בעם", בלשון המעטה. כמובן שיש עוד הרבה, אבל אלו הן העיקריות לעניות דעתי. עבדתי ברשת תקופה לא מבוטלת וראיתי המון דברים שמסבירים את מצבה הקשה. בשורה התחתונה- חוסר יעילות אסטרונומית אבל לא רק.
עובד לשעבר באופיס דיפו | 13.08.12
18.
השווי הריאלי של אופיס דיפו
מניית אופיס דיפו בארה"ב ירדה ב92% ב5 השנים האחרונות. היא נסחרת ב467 מיליון דולר, שהוא שווי השווה ל 4% מהמכירות שלה ב 12 החדשים האחרונים. אם נשתמש באותו פרמטר נקבל שווי לחברה הישראלית של 25 מיליון שקל. בניגוד לחברה האמריקאית שדיווחה על רווח תפעולי חיובי ב 12 החדשים האחרונים, החברה בישראלית מציגה הפסד תפעולי.
אלי | 13.08.12
17.
מיזוג עם רשת רווחית כמו איבורי או באג
רמי לוי צריך להתמזג בשוק כזה עם רשת רווחית בבעלות ובניהול אנשי מקצוע השוק תחרותי ורק צמצום הוצאות ומיקצועיות יצילו את הרשת שום משקיע לא יתן מה שקרישי השוק כאן יודעים אחת הרשתות כגון איבורי או באג מתאימות לכך איבורי אפילו יותר מתאימה כי היא רשת זולה מחוץ לקניונים רווחית ויעילה שמשדרת אמינות צריך לסגור סניפים מפסידים לאחד ניהול ולוגיסטיקה ובא הגואל לאופיס דיפו
אלי | 13.08.12
16.
ההזדמנויות המכירה
רמי שביט לא יכול שלא למכור או לדלל את אחזקותיו באופיס דיפו . היום הספקים , שלמדו מטראומת הספקים של ACE ושל Kika , לא מאמינים למשביר שיזרים כספים להבראת אופיס דיפו . רמי שביט , צריך לתת לשותף אסטרטגי להכנס ב 51% לאופיס דיפו בהשקעה שלא תפחת מ 50 מליון ש"ח ושכל הכסף ישאר באופיס דיפו לצורך ההבראה . אם צחי פישביין ישאר ועוד יצטרף עסק שותף שיש לו ערך מוסף , הרי שאופיס דיפו תיהייה שווה תוך 2-3 שנים פי שתיים או יותר משוויה היום , ואז רמי שביט יוכל למכור את יתרת אחזקותיו בכסף לו הוא מייחל לקבל היום . יש לי שאלת תם . אם אופיס דיפו הרוויחה כל השנים (עד שצחי פישביין עזב) כל-כך הרבה כסף ורק שנה שעברה הפסידו כסף איפה כל הכסף שהרוויחו בעבר ? למה שנה אחת של הפסד גורמת טראומה כל כך גדולה .
יואל | 13.08.12
15.
אולי זו הסיבה - לחוסר ידע מקצועי של המוכרים....אין כסף לשלם משכורות
היינו באחד הסניפים של אופיס דיפו. סניף חדש, שנפתח לאחרונה. חפשנו לקנות מגבר לנתב אלחוטי של מחשב. המוכרים לא ידעו לעננות על שום שאלה. עוד יותר מזה - הם גם לא התאמצו במיוחד, הניעו בכתף - והלכו. אחת המוכרות נקטה יוזמה ברוכה - התקשרה לספק ובקשה תשובות לשאלותינו. בזכותה הרשת הרוויחה עוד 200 ש"ח.
צרכנית של דיפו | 12.08.12
13.
הכול מתחיל ונגמר בניהול
ניהול גרוע - מי שקונה בלי בדיקה מעמיקה ביותר שלא יבכה, חלק מהרשתות בישראל מנוהלות בצורה מחפירה, אני ואפסי עוד..... ללמוד מסופר פארם קרביץ ודומיהם, לא כול הרשתות תשרודנה, השיטה של פרסום מסיבי, "שחיטת" מחיר במוצרים מובילים על מנת להביא קונים לא תעבוד, האינטרנט עושה זאת טוב יותר, וכשתנועת הקונים דלילה זה רק עניין של זמן ................
מיקי | 12.08.12
9.
אותו מוצר בדיוק, בהבדל של 100 ש"ח יותר באופיס דיפו
למשל: מוצר מאוד ספציפי של חברה מוכרת עולה 129 ש"ח ברשת המכובדת "באג" ו- 235 ש"ח באופיס דיפו. הייתי פשוט בהלם מהפער חסר הפרופורציות. מזל שבדקתי בשתי החנויות שבמקרה נמצאות במרחק 20 מ' אחת מהשניה באותו קניון. וזה לא המוצר היחיד שנמכר באופיס דיפו בפער פסיכי (בלי שום הסבר הגיוני). אז עם כל הכבוד לרמי שביט- כנראה שאי אפשר לרמות את כולם כל הזמן. וכן, פערים כאלה הם בהחלט ברמת התמחור הנצלני וחסר הבושה שלאזרחים פה פשוט נמאס ממנו. זו אפילו לא תחרות מחירים, זו נצלנות לשמה.
א. | 12.08.12
5.
המחירים ברשת אכן שערוריתיים, ורק מי שלא קורא את המפה מחזיק במחירים כאלה
מוצרים שלהערכתי נקנים במזרח בדולרים בודדים נמכרים בחנויות הרשת בעשרות שקלים. למה שמישהו יקנה שם? ולמה מי שמנהל את מדיניות התמחור לא קורא את המצב? ולמה העובדים שפגשתי שם הם צעירים חסרי מיומנות שנראה שאין להם חשק לעבוד עבור השכר הנמוך שהם מקבלים?
מני | 12.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת