אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ניתוח "כלכליסט": נסטי של אסם נשארה מחוץ לקטגוריית התה הקר

25 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
פיוז הוא מותג מאוד מוכר בארה"ב - לא המציאו שם חדש
חברת פיוז היא חברה שקמה בשנת 2001 ומוכרת בארה"ב משקאות בריאותיים, השם מאוד מוכר בארה"ב. קוקה קולה קנתה את החברה ב 2007 (והפכה את המנכ"ל הצעיר למיליונר) יש להניח שהשם הגיע משם. גם בגלי צה"ל אף אחד לא הצליח להבין מה משמעות השם, צריך להשתדל לעשות תחקיר קצת יותר טוב וזו הערה לכל העיתונות. אפשר להיות רגועים, את השם לא בחרו בבני ברק במפעלי קוקה קולה בארץ...
מיכל | 28.08.12
14.
מסכים עם 2, שם מכוער מאוד
באופן כללי אסור לשתות משקאות ממותקים על בסיס קבוע. המון המון סוכר, מאוד לא בריא. גם משמין וגם סכנת סכרת. גם התחליפים לא בריאים, חלקם על בסיס גז עצבים ודידיטי. אפשר להתפנק פעם בשבוע. אני קונה סודה לימון, ויש לי בר מים מינרליים. מומלץ בחום (למשקאות חמים) וגם בקור (למים מרווים).
שותה מכד | 28.08.12
13.
אוסם תעשה מה שנסטלה יגידו לעשות
ברגע שנסטלה תחליט איזה תה היא משווקת בעולם במקום הנסטי זה גם מה שאסם תמכור ובאותו מועד עד אז אין לאוסם מה לעשות אין מצב לאוסם יהיה תה משלה ולנסטלה בחול תה אחר ועוד באותו שם וכשיצא התה החדש לא תהיה לו שום בעיה לכבוש מחדש שטחי מדף כי אוסם זה גורם יותר חזק מהחברה המרכזית למשקאות אף חנות לא תגיד לאוסם שאין לה שטח בשבילה
הלוחש לחרשים | 28.08.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת