אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בדיקת "כלכליסט": הצרכן החדש שחק את הרווחיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
אפשר לחשוב שהיום נהיה פה אמריקה - עדין מאד יקר לצאת מסופר.
נכון, חלק מזה תוצאה של כוחות גלובאליים (שמן וכו...) אבל חלק עדין יקר - למשל לא מובן למה קוביה קטנה של גבינה בולגרית צריכה לעלות 20 שקל (ולפעמים יותר) יכול להיות שזה לא הסופר אבל הבטיחו לנו יבוא ... למה עדיין לא רואים כאן גבינות מחו"ל שיתחרו בגבינות המקומיות ?
צ | 02.09.12
2.
אני לא כל-כך בטוח
מכוון שהיום אפשר לעשות כל מיני שיערוכים, ולכלול בדוחות גם ערכים של כל מיני נכסים, ניירות ערך, וכדומה - ההפסדים האלו יכולים להיות לא יותר ממשחקי מספרים. כלומר- יכול להיות שהם עדיין מרוויחים המון ממכירות מוצרים לציבור, אבל עשו שיערוך של נכסים כך ש"פתאום" השווי שלהם ירד, ולכם נרשמו הפסדים.
 | 02.09.12
1.
כל הרווחים שהיו לפני השחיקה
אלה הם רווחים כתוצאה מעושק הציבור ומחירים מנופחים ללא כל פרופורציה, שלא היה מגיע לכם. ציבור הצרכנים הפך לצרכנן בוגר, נבון והפסיק לתת אמון בכל העוסקים בתחום המזון והצריכה. אין יותר פריירים, תשכחו מזה. הענין פשוט, מחירים גבוהים ולא סבירים, לא קונים.
 | 02.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת