17. וואו ! בטר פלייס כמעט מכרה אלף מכוניות !! רק עוד 199,000 מכוניות כדי להגיע לנקודת איזון !! עמרי | 09.09.12 (ל"ת)
16. ל-10: אתה יכול לקנות מוניות , לא מניות....חחח וגם, תוודא שיש להן שקע מתאים לחלוחי | 04.09.12 (ל"ת)
13. רוצה שקע טעינה בבית רצוי בכל חדר, מעלית לעלות את הרכב וגרג' פרטי בקומה ה 13 אם לא אז לפחות שיכינו לי כבל מעריך באורך 200 מטר לחניון השכונתי אני לא מתפשר על פחות משקע טעינה בבית בכלל יהיה נחמד אם יהיה לי תחנת החלפה בבית, נ.ב איך אני יכול להוביל את החשמל משקע הטעינה הביתי עד למקום העבודה? טוב על זה אני צריך עוד לחשוב. בכל מקרה מי שיש לו בית צמוד קרקע מעטים בינינו צריך להיות לו יכולת הטענה אין סיבה שיגבילו אותו ומי שאין לו ובטר פליס רוצים שיקנה רכב חשמלי יצטרך טעינה ברחוב דרך מערכות של בטר פליס זה השקעה עצומה אבל רק כך אנשים יקנו את הרכבים שלהם אם אין הטענה ליד הבית אין סיכוי שיקנו ורצוי שמערכות האלו יחולקו (יקנו) ע"י גורמים שונים כך שלא יהיה מונופול על מערכות הטענה קומה | 04.09.12 (ל"ת)
12. 10 מוניות שוות כתבה בעיתון כלכלי? כמה שילמו לכם בדיוק? למה לא תכתבו על סמי מוניות שבדיוק הרחיב את הפעילות עם עוד 2 מוניות שירות בקו ראש פינה בת ים?? רועי | 04.09.12 (ל"ת)
11. רכב בנזין צורך המון דלק בעיר. רכב חשמלי הפוך- חסכוני בצריכת החשמל בעיר. יש מצב לעשות אפילו יום עבודה מלא בלי החלפת סוללה בתנאים עירוניים פקוקים. בכל מקרה השימוש ברכב חשמלי עם החלפת סוללה, או טעינה מהירה של חצי שעה (למשל בהפסקת צהריים) הוא מצויין. אוטובוסים חשמליים אפילו יותר טוב, בעיקר אלו שנוסעים במרכז העיר במהירויות נמוכות מאוד. להבדיל משאר הפרויקט, כאן יש הרבה תועלת, הרבה פחות השקעה בתשתית והרבה פחות עלות (תחנה אחת או שתיים לעיר עשויות להספיק). תומר | 04.09.12 (ל"ת)
9. רעיון מעולה מוניות זה רעיון אידאליי להתחלת הפעילות שלהם , הרבה קלומטרים בתוך העיר בדרך כלל, חוסך זיהום, זול יותר מאחר ובתוך העיר צריכה גבוהה דל דלק, . מצוין-צריך ללכת לזה גם בישראל דנידין | 04.09.12 (ל"ת)
8. משהו יכול להסביר לי? כיצד כל פיפס שהחברה הזו עושה, ישר מפורסם בדף הבית כאן? כיצד אוטומטית בפרסום, ישנן תגובות אוהדות עד כאב? ההנחה שלי היא שמשהו כאן מושקע עמוק בחברה הזו. | 04.09.12 (ל"ת)
6. אוטובוסים אוטובוס הוא גם "חוסך זיהום" כיוון שהוא מפחית נסועה, אך מצד שני האוטובוסים מזהמים את מרכז ת"א (אפילו יותר כמפגע רעש מאשר זיהום אוויר). לאוטוסוסים יש שתי תחנות קצה - מדוע לא להתחיל בזה שאוטובוסים יעברו לחשמלי... בר | 04.09.12 (ל"ת)
3. תבינו עכשיו תבינו אחכ בטר פלייס היא הפתרון העכשווי היחידי והמלא לבנזין וכל מי שממשיך לקלל ייצא מברך בסוף פימה | 03.09.12 (ל"ת)
בטר פלייס של שי אגסי השיקה פרויקט מוניות חשמליות בהולנד
17 תגובות לכתיבת תגובה