אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס של שי אגסי השיקה פרויקט מוניות חשמליות בהולנד

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
רוצה שקע טעינה בבית רצוי בכל חדר, מעלית לעלות את הרכב וגרג' פרטי בקומה ה 13
אם לא אז לפחות שיכינו לי כבל מעריך באורך 200 מטר לחניון השכונתי אני לא מתפשר על פחות משקע טעינה בבית בכלל יהיה נחמד אם יהיה לי תחנת החלפה בבית, נ.ב איך אני יכול להוביל את החשמל משקע הטעינה הביתי עד למקום העבודה? טוב על זה אני צריך עוד לחשוב. בכל מקרה מי שיש לו בית צמוד קרקע מעטים בינינו צריך להיות לו יכולת הטענה אין סיבה שיגבילו אותו ומי שאין לו ובטר פליס רוצים שיקנה רכב חשמלי יצטרך טעינה ברחוב דרך מערכות של בטר פליס זה השקעה עצומה אבל רק כך אנשים יקנו את הרכבים שלהם אם אין הטענה ליד הבית אין סיכוי שיקנו ורצוי שמערכות האלו יחולקו (יקנו) ע"י גורמים שונים כך שלא יהיה מונופול על מערכות הטענה
קומה | 04.09.12
11.
רכב בנזין צורך המון דלק בעיר. רכב חשמלי הפוך- חסכוני בצריכת החשמל בעיר.
יש מצב לעשות אפילו יום עבודה מלא בלי החלפת סוללה בתנאים עירוניים פקוקים. בכל מקרה השימוש ברכב חשמלי עם החלפת סוללה, או טעינה מהירה של חצי שעה (למשל בהפסקת צהריים) הוא מצויין. אוטובוסים חשמליים אפילו יותר טוב, בעיקר אלו שנוסעים במרכז העיר במהירויות נמוכות מאוד. להבדיל משאר הפרויקט, כאן יש הרבה תועלת, הרבה פחות השקעה בתשתית והרבה פחות עלות (תחנה אחת או שתיים לעיר עשויות להספיק).
תומר | 04.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת