אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פשרה: HOT תעניק למנויים הטבות במיליון שקל

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
הם לא שולחים גם חשבונות ללקוחות הסלולר
כלקוח של החברה מיום הקמתה לפני מספר חודשים עד היום טרם קיבלתי מהם כל חשבון מפורט או בדואר או במייל רק חיובים אוטומטים בכרטיס אשרא' וזאת למרות שפניתי להם מספר פעמים והם טוענים שיש להם תקלה שעד היום לא תוקנה ממש הזוי אני מקווה שהם לא ילכו כמו חברות הסלולר הישנות שקורסות עקב שרות לקוי
יגאל | 04.09.12
9.
איזה מין עונש זה?
הרי הפיצוי לא עולה להם אפילו אגורה שחוקה אחת. מה זה בדיוק ערוץ טלוויזיה נוסף למשך חודש? הערוץ הרי משודר בין כה וכה אז מה בדיוק עולה להם יותר? שירות רשת אלחוטית למנויי האינטרנט למשך חצי שנה - קודם כל צריך להיות מנוי אינטרנט כדי להנות מזה? בקיצור חרטא ברטא - במקום לחייב אותם להחזיר כסף - ממש כסף - לכל אחד מהזכאים פטרו אותם בממש כלום. שלא לדבר על ההרתעה בפני דברים כאלה בעתיד.
דני | 04.09.12
4.
הצחקתם אותי
זה כאילו לומר להוט- יאללה המשיכו הלאה במעשים שלכם. רק כסף מזומן כענישה יעשה את העבודה בצורה נכונה!!!. לפני מספר חודשים ,אולי שנה , הייתה פסיקה בתביעה ייצוגית שבה הם חויבו להעניק למנויים הטבה במהירות הגלישה לפרק זמן של שלושה חודשים- אני עדיין ממתין להטבה הזו.
גדי | 04.09.12
1.
מוזר מאד כל הסיפור הזה
מוזר מאד, בכל פעם שאני מבצע שינוי בחבילה שיש לי בהוט אני מקבל למייל מסמך PDF עם פירוט החבילה, התנאים, דרכי התקשרות וביטול עסקה.. סה"כ כ-3 עמודים. כנראה שאלו שלא קיבלו את המסמך הם כל מיני מסעודות שלא יודעים להשתמש באימייל וצריכים שישלחו את המסמך בדואר יונים (או ינשופים).
גיל | 04.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת