אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מי יצור תחרות בשוק הפרי-פייד?

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
למספר 1' - את צודקת אבל באופן חלקי מאוד.
יש שתי וירטואליות עם מערך שיווקי קיים שלהן - רמי לוי ויו-פון שגם אם הן היו מוכרות כרטיסים אך ורק דרך צינורות השיווק ששיכים להן בלבד, אז בתנאי שהן היו מציעות תוכניות פריפייד אטרקטיביות - היה להן ביקוש גדול מאוד. אבל, התוכנית של רמי לוי לא ממש אטרקטיבית (לעומת המחירים הנגישים היום לבעלי כרטיס אשראי) וגם רמי לוי מצניע את תוכניות הפריפייד שלו, ויופון עם מערך שיווקי אדיר - כבר חודשים אצלה הפריפייד בגדר "יבוא בקרוב". בעיקרון, אף אחד, גם אם עניין המפיצים אינו בעייתי מבחינתן לא מעוניין להכנס לשוק הזה, וחבל, כי זה שוק פוטנציאלי מאוד גדול. בקשר ל"אשם כחלון"... למיטב ידעתי עניין נתח השוק תופס רק על שתי המפעילות "המלאות" החדשות (גולן והוט), אבל לא כלפי הוירטואליות - שבכל העולם מתמחות בשיווק לפלח הפרייפייד - חוץ מבישראל.
לילה טוב | 06.09.12
2.
האשם הוא לא אחר מאשר.. כחלון עצמו
החברות החדשות צריכות להגיע לנתח שוק מסויים על מנת לקבל חזרה את סכום הכסף שהפקידו במסגרת המכרז הסלולרי. בחישוב נתח השוק לא יימנו לקוחות הפרי פייד, מה שאומר שהחברות חסרו נאינטרס ומוטיבציה להציע ללקוחות פרי פייד חבילות, לכן החברות המסורתיות מנצלות זאת וגובות תעריפים שערוריתיים.. מי שכן רוצה להתחבר לפרי פייד בפלאפון, ייאלץ לשלם כ 200 שקלים לחודש, ללא אינטרנט פשוט חבל שכחלון השאיר את הלקוחות השקופים מחןץ לתחרות.
zubihack | 06.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת