אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מפעילים את המוח

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
חבל שעדין אין מענה ללקחות הפריד פייד
לקחות הפרי פייד ממשכים ליהיות נעשקים גם עם המחיר ב2 חברות ירד 39א"ג לדקה ובין 29-39 לסמס זה עדין יקר כי הקו פתוח לא עולה על 20 אגרות אז למה פה עדין לעשוק את לקחות הפרי פייד תמיד החלש שילם כפול וצלמה אין סיבה כי ככה זה אני מקווה שאחת מחברות תיקח תעצמה בידים ותפחית משמעותית את מחירי הפרי פייד או שתקום חברה חדשה שתתין מענה ללקחות הפרי פייד
אלון | 23.09.12
1.
אז - אספר לכם את הסיפור שלי
כשרמי לוי התחיל לפעול, עברתי אליו. אני משתמש קל (מאוד) - כך שכאשר עברתי אליו, החשבון, כולל דמי המנוי, היה כ-חצי מהחשבון הכתום ששילמתי. כשהוט התחילו לפעול, חשבתי שאני יכול לחסוך אפילו עוד - כלומר - לחסוך כמה עשרות שקלים בחודש - ששולמו עבור דמי המנוי שגובה רמי לוי. כשניגשתי לדוכן המכירה של הוט - הובטח לי שמכשירים שלי יתמכו ברשת שלהם - שכן הם דור שלישי (וההגיון אומר שמכוון שהוט עובדים על הרשת של פלאפון, וגם רמי לוי עובד על הרשת של פלאפון, הכל צריך להיות בסדר). להפתעתי (או אולי הייתי צריך לדעת את זה מראש) - המכשירים לא הצליחו להסתנכרן עם הרשת - התחברו והתנתקו כל כמה שניות (כל כמה שניות הופיעה הודעה שאין קליטה). ניסיתי גם את גולן - אבל - מסתבר שאצל גולן - לא ניתן לגלוש לאתרים מאובטחים, כי כתובת ה IP של המכשיר משתנה כל כמה שניות, ולא מאפשרת אימות לאורך זמן. לכן - חזרתי לרמי לוי. לא ידוע לי מה הולך בחברות הוירטואליות האחרות. ולמען הגילוי הנאות - אצהיר שאני לקוח רגיל, ואיני עובד באף אחת מהחברות.
 | 23.09.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת