3. הבעיה היא ש נוחי דנקנר משטה מכולם . זו הבעיה האמיתית , האיש מהמר בכספי ציבור מחלק בונוסים ודיוודנטים במיליארדים ושנה לאחר מכן מפרק את החברה בלי להחזיר אגורה מה יהיה עם החוק במדינה הזו ? עד מתי רשעים יעלוזו? בישראל כמו בישראל הביזיון חוגג דנה | 29.09.12 (ל"ת)
2. צריך לפרק את ישראיר כי אין לה זכות קיום ישראייר צוברת הפסדים של מאות מיליוני ש"ח מיום הקמתה. דנקנר הציל אותה בזכות כספי הפנסיונרים שהזרים אליה. כעת שדנקנר לא יכול להזרים עוד כספי פנסיונרים היא תגיע לפשיתת רגל ויפה שעה אחת קודם. טייס | 28.09.12 (ל"ת)
1. אין חדש תחת השמש, ישראייר לא השתנתה, דנקנר לא השתנה, הרב איפרגן הוא אותו רב ההחלטות של דנקנר תמיד היו טובות בשוק עולה, גם ההחלטות שלי היו טובות בשוק עולה, כשהשוק יורד מתברר שההחלטות של דנקנר תחת הסככה של הרנטגן הקדוש לא כל כך יעילות. אולי מישהו יקום ויתבע עכשיו את דנקנר על ההחלטות שלו? לכאורה, לפחות מהפירסום בתיקשורת, דנקנר לא נוהג תמיד להשתמש בכלים עיסקיים פרופר בהחלטותיו אלא בכלי הקדוש, ברכת הרב. ואולי אפשר להרים את המסך של האחריות האישית במקרים כאילו? מישהו ירים את הכפפה? אליקו | 27.09.12 (ל"ת)
בשל חוב של 15 מיליון שקל: בקשה לפירוק חברת ישראייר
3 תגובות לכתיבת תגובה