9. נמאס מהצביעות . הונדה jazz עולה רק 2000 יותר ונותנת מרחה עדי עדיף בהרבה ויכולה להחליף רכב משפחתי . במבחן שלכם עשתה בתנאים זהים 18.2 קמ״ל ואותה קטלתם . אם אחפש ביצועים והתצרוכת דלק טובה ברכב קטן אעדיף כבר. ללכת על פולו tsi נמאס מהצביעות | 17.10.12 (ל"ת)
8. רוצים לדעת באמת מנהגים שנוסעים בהיברדיות כנסו ותגלו https://chat.whatsapp.com/K3rqaP2N1ADCyHDckZCmmd ראובן | 19.06.17 (ל"ת)
5. ענינים כרגיל: מעט אוטו בשביל הרבה כסף. מנפחים מחיר מעבר לכל פרופורציה עבור חברות הליסינג. הצרכן הפרטי, את מי הוא מעניין? בטח לא את יבואן טויוטה, שהפכה למכונית ליסינג בכל הדגמים העממיים שלה. נהג מודאג | 16.10.12 (ל"ת)
4. טויוטא יאריס והיברידית בכלל שלום הייתי שמח לדעת האם לרכב היברידי יש יתרון בצריכת דלק גם באזור של עליות ונסיעות בינעירוניות בעיקר מוטי מוטי | 16.10.12 (ל"ת)
3. תחבורה ציבורית בשבת תפתור אותנו מתלות ברכב פרטי זה עיניין של החלטה אמיצה של ממשלה. תח''צ בשבת וכל בעיותינו יפתרו וגם התלות בנפט תקטן. 2. צודק, לא כלכלי במחיר כזה תל אביבי | 15.10.12 (ל"ת)
2. הייתי שם עליה 80, אולי אפילו 90 אלף, אבל ממש לא 115 חוץ מזה נשמע טוב, אם כי, בתור מהנדס עשיתי חישוב קצר: לי יש רכב משפחטומט שכיום שווה כ65 אלף ש"ח. יאריס עולה 115 (50000 הבדל) הצפי שעוד 3 שנים הרכב שברשותי יהיה שווה כ35 אלף (לדעתי אף יותר, בכל זאת יפנית ללא תעונות שומורת ערך לא רע). יאריס הזאת אחרי 3 שנים תעלה סביבות 55 אלף. כלומר כ20 אף יותר. 50 פחות 20 - נשאר כ 30 אלף להשלים. בכמות הקילומטרים שאני נוסע היום, ייקח לי יותר מ3 (בחישוב מקורב כ45 חודשים) שנים לגשר על הפער הזה ע"י החיסכון בדלק, או במילים האחרות הקניה אינה משתלמת. אההה, לא דיברתי על זה שאצטרך לוותר על מושבים המפנקים של רכב ברמת גימור גבוהה, מנוע 1800 החזק, תא מטען גדול ושלל פינוקים קטנים. מסכנה: תג מחיר גבוהה מדי, לפחות עבורי ג'ין | 15.10.12 (ל"ת)
מבחן רכב: ניצחון החיסכון
9 תגובות לכתיבת תגובה