אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד האנרגיה בוחן שריון כמות כפולה של גז לתחבורה

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
חלם זה פה
לוועדת צמח לקח זמן רב לגבש מסקנות. האם התחזית של צריכת גז עתידית ברכב היא מידע מודיעיני שרק עתה התגלה לחכמי מנהלת תחליפי הנפט? איפה הם היו קודם ??? נקודה נוספת, בחניונים תת קרקעיים אסור היום להכניס רכב מונע בגז מחשש התפוצצות. בשוגג או עקב פעולת טירור. האם חכמי מנהלת תחליפי הנפט לקחו בחשבון עובדה זו? לדעתי בעלי רכב פרטיים יירתעו מרכב מונע בגז עקב חוסר היכולת לחנות בחניונים תת קרקעיים.
איתן שרון | 17.10.12
4.
מזל שיש בחירות
יחסית לשר שלא עשה כלום במהלך הקדנציה, אנו מבחינים בתנופת פעילות מוגברת בימים האחרונים. אני מקוה שבים הביורוקרטיה המייסרת ימצאו זמן לקדם את כל נושא האנרגיות המתחדשות. הגופים המיותרים והמעכבים כמו רשות חשמל, ממ״י, חח״, ממ״י וכמובן להקת ״המעודדות״ של שר האוצר , באמת לא צריכים לעזור. כולנו נסתפק בכך שיפסיקו להפריע.
גבי | 17.10.12
3.
סוף סוף מסקנות בכוון הנכון
הקמת מפעל GTL בישראל יכולה לייתר כמעט לגמרי את ייבוא הנפט הגולמי , לחסוך כמויות אדירות של מטבע חוץ וכמובן ליצור אלפי מקומות עבודה בתעשייה מתקדמת . תוצרי מפעל GTL יכולים להיות סולר , בנזין שמני סיכה וכמעט כל דבר אחר שרוצים . אם זה טוב לקטאר זה טוב גם לנו .
חיים ישראל  | 17.10.12
1.
כדאי ביותר כלכלית וסביבתית. לאפשר ייבוא משאיות עם מנועי גז טבעי או CNG
לא כדאי להסב רכבים כבדים קיימים כי זה יקר מאוד. אבל כל 5-7 שנים מחליפים צי הרכבים. כל שנה רוכשים. עולה הרבה פחות להפעיל משאית גז מבנזין או סולר. ממניע כלכלי בעלי צי הרכבים יעדיפו הזול והנקי. על ממשלת ישראל לדאג לייבוא רכבים והקמת תחנות תדלוק, אפילו אצל הבעלים. זה כמה שנים שבארה"ב T BOONE PICKEN הוא חסיד גז טבעי בתחבורה. כאן מצב אדיאלי לרעיון. כמויות אדירות של גז בים וזו עדיין לא הכמות הסופית. עוד הרבה בהמתנה לגילוי
פול | 17.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת