אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס לא עומדת ביעדים? הפירמידה של עידן עופר תתגייס

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

48.
ככה נפלה כלל תעשיות המיתולוגית...
כשהכריחו את חברות הקבוצה המיתולוגית לרכוש בעדיפות ראשונה מחברות אחרות בקבוצה ... כמובן שהחברות הללו גבו מחירים גבוהים מתוך ידיעה ברורה שאין לרוכש שום אפשרות אחרת וכך גרמו להצטברות הפסדים אדירים בחברות הקבוצה... גם לעופר זה יקרה!!! אחיזת העיניים של הטווח הקצר לא תוכל לחפות על ההתנהלות הכושלת של אגסי ושל עידן עופר. ולעולם לא תצליח לכסות על הפסדי עתק של שלושת רביעי מיליארד דולר....... אין מי שהפסיד יותר מהם בהיסטוריה העסקית בישראל..... אף אחד לא שרף יותר כסף על טיפשות עסקית ששום רוכש אינו מוכן להצטרף אליה.
יוסי | 23.10.12
45.
כולנו היינו שמחים להצטרף,שקט ירוק,אבל אין הצדקה לא כלכלית ולא מעשית...
טווח של כמאה ק'מ לא מעשי בכלל, בפרט שפריסת התחנות לא משהו,והחלפת סוללה בכלל הזוי,מספיק שמכונית אחת לפניך כדי לבזבז 15 דקות לתדלוק היומי,אין בגז' ואין גלגל ספייר בגלל גודל סוללה, בקיצור נשמח להצטרף אם תגיעו לרמה של הבנזין
לכל מצדדי בטר פלייס | 22.10.12
42.
למה לא רכשתי מבונית חשמלית מבטר פלייס
2 סיבות עיקריות 1. התחשיב הראשוני שלי לא נראה כל כך אטרקטיבי. שלחתי אימייל עם שאלת הבהרה לחברה בכדי לוודא שחישובי נכונים או שיראו לי היכן טעיתי. מאחר ולא זכיתי לתשובה הבנתי שאיני מעוניין להיות קשור לחברה כזאת. 2. נראה לי שמחיר המכונית הוא שערוריתי ומצביע על רצון לרווחים מוגזמים ושאיבת כספים ממקום לא נכון. מכונית כזו, ללא המצברים (ששארים בבעלות החברה) ועם מיסוי מופחת משמעותי, אמורה להיות הרבה יותר זולה מאחותה הבנזינית. מאחר ואיני אוהב חברות תאיבות בצע, החלטתי להדיר קגלי מבטר פלייס. אני ממש לא מתפלא שהם בקשיים. לא כולם כל כך מטומטמים. הרעיון הוא מצויין אך הנפשות הפועלות כנראה בראש מעיניהם לא איכות החיים והסביבה אלא לעשות הרבה כסף.
יהודה | 23.10.12
36.
33 תודק, לא יכול להיות שכולם חושבים שמכונית חשמלית זה דבר גרוע
אני למשל חושב שמכונית חשמלית עם בטריה בליסינג זה פיתרון הרבה יותר טוב ממכוניות בנזין שפולטות גזים רעילים לרחוב שאני הולך בו, מרעישות, ותלויות בנפט שחלקו הגדול מגיע מהמזרח התיכון. . התגובות הארסיות לכל כתבה על בטר פלייס מובילות רק למסקנה אחת - יש פה כמה גופים עשירים שמעסיקים טוקבקיסטים שליליים. מה שצריך לשנות אצל בטר פלייס הוא זה: 1. יותר מודלים של מכוניות (אי אפשר לבנות חברה על מודל אחד בלבד שהוא מכונית משפחתית יוקרתית). 2. יותר גמישות בתוכניות התשלומים: תוכנית רק לשנה, תוכנית לאנשים שנוסעים מעט, וכו'. ואני לא עובד אצל אף אחד, אני בעל חברה (לכל הקשקשנים שיגיבו לי).
 | 22.10.12
34.
בטר פלייס היא פתרון יותר טוב ממה שחשבתי
בתחילה חשבתי שהרכב זקוק לטעינה בת כמה שעות כל פעם. לבסוף התברר לי שהרכב נכנס לתחנה שהיא כמו תחנת דלק אלא שבה מחליפים לו את המצבר במהירות במצבר שכבר נטען, אם כך-זה לא שונה מרכב שמונע בדלק מבחינת הנוחות, בהנחה שיש פריסה מלאה של תחנות כאלו. מה שכן, פולקסוואגן הציגה כבר לפני עשור רכב שמונע כולו במים מעושרים במימן-עם אותם ביצועים של רכב רגיל ואותו טווח נסיעה אלא שבמקום לפלוט גזי חממה מהאגזוז הוא פולט טיפות מים. למה זה לא בשוק? כי תעשיית הרכב הגרמנית נמצאת חציה בבעלות סעודית ולחץ של אילי הנפט לא להוציא את הרכבים האלו השפיע גם על ארה"ב, שבה ג'נרל מוטורס הוציאה רכב סולארי שהיה בעל ביצועים של רכב רגיל ונמכר במיליון יחידות-את כולם גנזה ארה"ב במבצע הכי גדול שעבר בשקט אי פעם. העולם מזמן יכול היה לנסוע על פתרונות ירוקים אבל אנחנו בני ערובה בידי אילי הנפט שמזהמים את העולם ובזיהום מממנים טרור.
ארתימקוס | 22.10.12
33.
שמתם לב איזה תגובות קטלניות יש בכל כתבה על בטר-פלייס?
תקראו לי קונספירטור, אבל נדמה לי שיש כמה חברות דלק מבוהלות, שמנסות להילחם בבטר-פלייס. בשורה התחתונה פעילות החברה היא מבורכת. מעבר של העולם לרכבים חשמליים יצמצם את התלות בנפט ערבי, יפחית את זיהום האוויר במרכזי הערים (הרבה יותר קל לטפל בזיהום באופן מרוכז בתחנות הכוח, מאשר במליוני רכבים ניידים), וישפר את איכות החיים של כולנו. הבעיה היחידה היא המחיר. עופר צריך לאזור אומץ ולהוריד את המחיר לקילומטר בכ-10 אג' נוספות. ברגע שבו המכונית החשמלית תהיה הרבה יותר זולה מאשר בנזין, אנשים יבואו.
אורן | 22.10.12
23.
שוב פעם ציבור החוסכים לפנסיה משלם עבור ההרפתקאה של עופר
המודל הזה מת ואין לו סיכוי. במקום לעשות סוויץ' בראש ולעבור לסוגי כלי רכב חשמליים יותר סבירים, קטנים, בלי החלפת סוללות - מר עידן עופר, אאיש יקר (מאד, מאד יקר) יאלץ את הציבור להשתתף בהרפתקאות הכולות שלו. הרי הציבור נאנס להשקיע בחברה לישראל ושלוחותיה באמצעות כספי הפנסיה, ביטוחי מנהלים, קופות גמל וקרנות השתלמות המושקעים במניות ובאגרות חוב קונצרניות כולל של החברה לישראל וחברות הבנות שלה. זה מה שנקרא להוסיף חטא על פשע.
חוצפה | 22.10.12
17.
לא הבנתי מה הבעיה? להיפך, כיום הציבור לא קונה מכיוון שלא רואה את המכוניות על הכביש
ברגע שנתחיל לראות רכבים תגיע תופעת העדר ואין שום רע בכך. הבעיה היחידה לאזרח הפשוט היא שמדובר על רכב יקר מאוד יחסית עם עלויות תפעול זהות לבנזין ועם עתיד מכירה לא ידוע לכן האיש הקטן לא יסכן את כספו כל עוד הוא לא יודע מה יקרה עם הרכב עוד 3 שנים וכל עוד אין הטבה משמעותית לעומת רכב בנזין. חוץ מזה מדובר על רעיון אדיר שלטעמי עוד רבים וטובים יאכלו את הכובע.
ליאת | 22.10.12
16.
אני מקווה שורדה אלשיך תבדוק שאין פה ניגוד אינטרסים ושהציבור לא מממן חלק מהרכישה הזו
בטר פלייס היא סוס גמור. אף אחד לא ירכוש רכב לא זול, ועוד רכב צרפתי שידוע כרכב לא אמין במיוחד, שאין לו שוק, ולא ברור מה בעליו יעשו אם החברה תפשוט רגל בעוד שנתיים, והטכנולוגיה תעלם. מה אמור לעשות אדם כזה? להשקיע 120,000 ש"ח בטכנולוגיה שאולי לא תהיה קיימת בעוד שנתיים? ומי יפצה אותו אם הוא יתקע עם רכב שבין לילה יהפוך מרכב יקר לרכב שלא שווה שקל?
מנהל צי | 22.10.12
13.
רק אופניים חשמליים
אופניים חשמליים איכותיים וחוקיים הם הפתרון לעיר ולא רכב (יתר מטון ברזל ומצברים ע"מ לעבור מס ק"מ "צנום" אני הבנתי זאת מזמן ומאז שעברתי לאופניים חשמליים (ניאו) אין לי יותר הוצאות (דלק, ביטוח, השקעה ראשונית כבדה, טיפולים, חניונים וכולי) שיקלו זאת זה כדאי נח ובעיקר כיף.
דניאל | 22.10.12
6.
זה הישראבלוף במיטבו...
חברה אחת בקשיים, מוכרת לחברה אחרת באותה בעלות את המוצרים שלה כדי להראות שהיא מצליחה למכור את המוצרים שלה.. מדובר למעשה בהעברה של כסף מכיס אחד לשני. עצוב שככה הם מנסים למנף "הצלחה" במקום לעשות חושבים אמיתי ולשנות את התוכנית העיסקית שלהם כך שהיא תהייה אטרקטיבית לאנשים שאינם עובדים באף אחת מהחברות הללו...
אבנר | 22.10.12
4.
העתיד הוא חשמלי (עם או בלי בטר פלייס)
החלפת מצברים היא חלופה מסורבלת להארכת טווח הנסיעה. אם לא היתה ברירה אחרת- אולי זה היה הופך לסטנדרט עולמי עוד 10 שנים, אבל נראה שבטר פלייס איחרה את הרכבת ולא תצליח לכפות סטנדרט למצבר על תעשיית הרכב החשמלי העולמית שפוזלת לפריבת עמודי טעינה מהירה והגדלת טווח המצברים. הדברים עדיין דינמיים וראשוניים מדי בנושא המצברים.
טכנולוג מצברים | 22.10.12
3.
קודם כל למה לא
אם עופר מאמין בחשמלית- שיתחיל אצלו בבית. נאה דורש נאה מקיים שנית אני לא מבין איך בטר פלייס לא מחייבת את כל הספקים שלה גם לקחת חשמליות בכל עסקאות הש"תפ שעשתה- הרי לא סתם נעלמים מליוני שקלים בחודש- איזה חברה מקבלת אותם... לסיום אני מאמין שכל חשמלית שעולה על הכביש גם מגוונת לנו את התחבורה וגם תורמת לסביבה לכולנו - בעקר לחברה שנמצאים בחוץ
אני נמס ממך | 22.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת