אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פלאפון בעקבות סלקום: מעדכנת תוכניות וצועדת אחורה לימי טרום התחרות

58 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
זה מה שהתקשורת אומרת
קודם כל החבילה הזו לא למי שחתם על חוזה, אלא לחדשים בתוכנית. שנית התוכנית מיועדת ללקוחות שלא גולשים כלל - מכיוון שהחבילות תקפות לשנה המחיר בחבילה הזו עולה בצורה הכי פחות משמעותית. זה שיש לנו חבילה הכל ללא הגבלה גם ב99 (כולל גלישה של 3 גיגה בייט ואחרי האטה) אתם לא מפרסמים... זה שהחבילות שמכרנו ב129, 115 ירדו ל99 או 109 למעוניינים בשיר המתנה ללא הגבלה ודקות לחו"ל - אתם לא אומרים. ה50 יחידות? תקף אך ורק ברכישת מכשיר מהמבצע
סוכן פלאפון | 27.10.12
52.
התקשרתי לשאול כמה עולה תכנית....
...זה מה שאני זוכר מהשיחה: עוד 3 חודשים המחיר יעלה ב 10 כי תבוטל הטבה, עוד 6 חודשים יעלה ב 20, אחרי שנה יעלה בעוד 20, אם לא תדבר 50 דקות זה יעלה לך עוד 20, אם תחרוג מהחבילה זה יעלה לך עוד 20, אם תשלח 20 MMS זה יעלה לך עוד 20.......מה שבטוח זה יעלה! וביותר מ 20! אהה, ואל תשכח לשים 4 תזכורות אם אתה רוצה לבטל שירות כזה או אחר, אגב, זה רק בפלאפון, צריך תואר שני במשפטים כדי להבין את החוזה שלהם!!!
שיחה עם פלאפון | 26.10.12
50.
הסיבה לקנס בגין אי שימוש
נאמר לי ע"י איש מכירות של אחת מחברות הסלולר שהחברות מקבלות כסף ממשרד התקשורת על פי מספר המינויים הפעילים שלהם כאשר מנוי פעיל נחשב כמנוי שמדבר כמות מינימלית של דקות בחודש. לכן החברות מחייבות את הלקוחות ב"קנס" עבור אי קבלת התשלום ממשרד התקשורת במידה והם לא מדברים. דוגמה מצויינת לבזבוז כתוצאה של התערבות ממשלתית.
סם רוט | 26.10.12
48.
חברות הסלולר מזמן החזירו את ההשקעה על התשתיות - פשוט חזירות
המילארדים שמרוויחות חברות הסלולר כל שנה כבר החזיר להן את עלות ההשקעה הראשונית על התשתיות שלהן. כיום עליהן לקחת בחשבון רק את עלויות התפעול והתחזוקה. זה אומר שSMS לא ממש עולה להן כסף וכך גם הגלישה לא ממש עולה באופן ישיר.. כדי להרוויח דיי אם יגבו קצת יותר מהעלויות השוטפות.. במילים אחרות, חשבון מנופח זה חשבון חזירי והם דורשים (וגובים) חשבונות מנופחים כי הם (חושבים) שהם יכולים. עלינו (הצרכנים) להוכיח להם אחרת.
נוש | 26.10.12
42.
נו זה היה שאלה של זמן
הרי ברור שהחברות הללו לא יכולות לתחרות עם גולן, מהסיבה הפשוטה הן צריכות לתחזק חנויות מרכז שירות וכו׳ גולן בחרו במודל רזה בשביל שיוכלו לשמור על עלויות נמוכות. כן יש גם לזה חסרונות העיקרי הוא שלא ניתן לפגוש נציג שירות פנים מול פנים, היתרונות ברורים. גם הוט הולכים להעלות מחירים בקרוב, ייקח להם יותר זמן בגלל שהם צריכים לקוחות. עוד מודל שיכול לעבוד זה שיתוף של אורנג עם 012 שמציע מודל רזה על בסיס המודל הרגיל, תבחר איך אתה מעדיף לעבוד איתנו ותשלם בהתאם. סלקים ופלאפון לא יכולים לשמור על רמת המחירים הזו עוד הרבה זמן ללא לעבור להפסדים, עדיין לא הגענו לנקודת האיזון בשוק הסלולר בארץ כנראה שזה יקרה שנה הבאה
Ggg | 26.10.12
41.
מה ציפיתם מפלאפון, הרי זה ידוע שפלאפון הכי הכי לא שקופים!
הרוויחו מלא, עדיין מרווחים, למה לעשות חוזים מתחכמים, אני מבין שחתכו את הגלישה ל500 מגה, אבל למה לא להאט בסיום?? מי שרוצה יגדיל נפח וישנה חבילה, למה שיגלה שבסוף החודש החשבון התנפח ?? מבין את הצורך לגרום לחבילה אחת להיראות פחות אטרקטיבית, אבל למה לא לכלול MMS??? שעולה להם בדיוק כמו SMS??? כדי שאנשים "יטעו" ויחשבו שזה כלול, ישלחו וזה יעלה להם 70 אג' להודעה?? למה לחייב את הלקוח לדבר 50 דקות??. מה יוצא להם מזה? הם גם ככה יקבלו את ה 100 שקל שלהם?? ואם אני בחו"ל חודש אני צריך לשלם 120? מה החוזה הדרקוני הזה? ולא נדבר על הכפלת מהירות גלישה! עוד סעיף לא ידוע בו המחיר קופץ אחרי מספר חודשים כדי שתקבלו כמה מגות יותר, שבפועל, גם ככה לא תגלשו בהם עקב עומסי רשת......אגב, עשו נסיון וגלו לי באיזה אתר של איזה חברה אין אופציה של צור קשר בשום אמצעי (כתוב)....אני לא יודע מה איתכם, אבל אני מחפש את החוזה הכי פשוט.....או לפחות לא מתחכם (ולא אני עדיין לא מנוי אצל הוירטואליות או החדשות, אני השגתי מחיר ותוכנית לא מתחכמת מהחברה שלי, כשהמחיר יזוז נבדוק אופציות שוב...) ואין מה לדאוג התחרות עוד כן לכמה שנים, החדשים צריכים נתח שוק בשביל לקבל חזרה את פקדון המיליונים
נו באמת? | 25.10.12
37.
השלמה עם הגורל היא הסיבה לקיומו!..
נפתחה לנו הזדמנות נפלאה להוכיח מחאה אמיתי נגד מי שעשק אותנו במשך שנים. בהזדמנות הראשונה שנוצרה עברתי לגולן טלקום. והאמנתי שרבים יעשו כך מתוך עקרון בסיסי של הגינות והכרת טוב עבור מי שהשתדל עבורם במישור התחיקתי. למרבה התדהמה הישראלי הממוצע מתקוטט על המחיר, מתווכח, ועדיין נשאר לקוח באותה חברה שהונתה אותו במשך שנים. אין בי פליאה שהעושק בדיור ובמזון ימשך.. חבל!
אופירה | 25.10.12
34.
מהירות
עברתי מאורנג כי נמאס לי משיטת המצליח שהם עשו לי במשך 10 שנים . נמאס לי מחיובים מוזרים כל חודש בחשבון נמאס לי מאופס טעינו נזכה אותך נמאס אז עברתי להוט מובייל משלם 89 לחודש ואני יותר מרוצה ממה שהיתי , במהירות גלישה פי אלף יותר מהירה , סרטונים ביוטיוב שלא היו עולים בכלל באורנג עפים בהוט
f | 25.10.12
32.
אי אפשר לשנות תרבות ארגונית שבנויה על עושק
התרבות הארגונית של החברות הוותיקות, מקולקת מיסודה ובנויה על עושק הלקוחות. לפיכך הן לא מצליחות לסגל באמת אופן חשיבה אחר והתנהלות אחרת. לדעתי, החברות הוותיקות החליטו שמי שנשאר אצלן עד עכשיו למרות שנות העושק, הוא לקוח שבוי שניתן להתעלל בו, בנוסח המוכר להן. לכן הן חוזרות על כל השיטות הישנות שכל כך המאיסו אותן על הציבור. מי שנשאר בחברה כזאת אחרי כל מה שעשו לו כנראה שמגיע לו יחס כזה.
משה | 25.10.12
30.
כולנו עוורים
שום חברה לא מציעה משהו טוב באמת לצרכן. הרי שהיום אפשר להתקשר, לסמס ולתקשר בדרכים הרבה יותר יעילות דרך האינטרנט שבמכשיר החכם. והרי שכל החברות, הישנות והחדשות - לא באמת מציעות אינטרנט לא מוגבל כיוון שזה יפגע להן בכיס. אנחנו צרכנים טיפשים שקונים מכשירים ב-6000 שקל ולא מבינים שיכולתם הטכנולוגית יכולה לחסוך לנו אלפי שקלים ולהרוג את כל החברות הרשעות האלו. אולי בעוד 10 שנים...
 | 25.10.12
21.
כחלון עוזב ואין מי שיחזיק אותם קצר
אני ממש לא ליכודניק, נהפוכו. עובדה, מאז שהשר עזב הודיע על פרישתו חברות התקשורת מרשות לעצמם לחזור ל"הרגלים המגונים" שלהם שהיו לפני הרפורמה, זה מדאיג, אבל לשמחתי עברתי לחברות המתחרות ואני לא שייך לשלישייה פלאפון-סלקום-פרטנר וטוב שכך, ואני ממליץ לכולם לעבור כמה שיותר מהר !
ליאור-פ | 25.10.12
20.
החברות הישנות כל כך גרועות שלא יכולות אפילו להשוות מחירים ונפחי גלישה.
כבר עברו קרוב לחצי מיליון הגיע הזמן להעניש על כל האלפי שקלים ששילמנו ועל כל הסבל שעברנו .... לא משנה למי תעברו רק לא להישאר בישנות. זה כל כך קל לעבור!!! אפילו שומרים על אותו מספר!!! טמבל מי שממשיך לשלם יותר מ 99 ש"ח על ומקבל פחות מהכל כלול. אין מילה אחרת.
רמי | 25.10.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת