8. מספר 3 צודק 100% יש לי לנציה דךתא מודל 2012. לא אחליף בשום מכונית אחרת. מנוע 1800 + 200 כ"ס זה תותח הן בזינוק והן בנהיגה.. מכונית מאוד מרווחת ובעלת צורה חיצונית מיוחדת. יגאל | 29.12.15 (ל"ת)
6. לנצ'יה הפכה ללא רלבנטית מאז שנטשה את הקו הספורטיבי/תחרותי. איפה לנצ'יה אינטגראלה, תמה טורבו, לנצ'יה סטרטוס...... למרות שלנצ'יה ידעה גם לייצר מכוניות גדולות ומפוארות, (תמה, קאפה) הרי מרגע שהבכורה בשוק זה עברה לגרמניות (מרצדס, ב.מ.וו., אאודי) אין עוד הצדקה לקיומו של המותג. זה קרה גם לסאאב, לוולוו, וליגואר.... מוטי | 05.11.12 (ל"ת)
5. חיזוק ל-3: היצרן הראשון לגלוון מלא של מרכב הרכב היה פיאט! 1 ו-2 הם באמת שני אומללים. ב | 04.11.12 (ל"ת)
4. 15 שנה עם לאנציות שונות רכב מדהים אני לא מצליח למצוא רכב שאתחבר אליו יותר מהלנציה תמה. avi | 04.11.12 (ל"ת)
3. 1 ו-2, שני קשקשנים לנצ'יה דלתא עגלה? מנוע של 200 כ"ס !! עגלה? נהגת אולי על דלתא-ד'אצ'ה מתוצרת רומניה, לא על לנצ'יה דלתא... וחלודה? הלו? אתה מדבר על 1970.... אנחנו 40 שנה אחרי, כמה אפשר לטחון את הסיפור...לכל היצרניות הייתה חלודה עד שנות ה-70, עד שהתחילו לגלוון ולמגן את הפח באבץ מישהו | 04.11.12 (ל"ת)
2. לנציה קיבלתי לפני שבועיים באירופה לנציה דלתא חדשה- עגלה אמיתית. ליגה תחתית בכל הפרמטרים. חיים | 04.11.12 (ל"ת)
1. היי סמפדוריה, בראבו על הלנצ'יה ! אם לא יהיו יותר לנצ'יות, מה יעשה כל החמצן באטמוספירה? ידוע שלחמצן יש תשוקה בוערת לבעול פח של לנצ'יות ולהביא לעולם את פרי אהבתם - חלודה. אנא, סרג'יו היקר, לפני שאתה חותם על סגירת המותג, תחשוב על החמצן. תהיה בן אדם. אמנון סנט-פיטר | 04.11.12 (ל"ת)
דיווחים בתקשורת: פיאט צפויה לחסל את המותג הוותיק לנצ'יה
8 תגובות לכתיבת תגובה