15. פנינת השפלה לכל המלעיזים והמבקרים חכו חכו באר יעקב תוך מספר שנים זה יהיה הדבר הבא פוטנציאל אדיר עם אנשים איכותים . יוני | 06.12.12 (ל"ת)
12. בשטחים בונים בלי אישורים ובחריש במימון הממשלה. רק לחילונים יש בעיות. מה הבעיה? שיעבירו את זה לראשון לציון ויבטלו את "באר יעקב"? על הרשויות הקטנות האלו מיותרות לחלוטין חוץ מעבודה למושחתים מקומיים. אלכס דנילביץ | 05.12.12 (ל"ת)
11. רק בנתניה פיירברג בונה ובונה כאילו אין גבול נ.ת 600, קריית השרון, עיר ימים, אגמים והכל מתנקז לפקקי תנועה שחבל על הזמן נתנייתי, תקוע בפקקים | 05.12.12 (ל"ת)
10. תשתיות אם רוצים לפתח אזורים כאילה חייבים לפתח תשתיות ,כבישים ובעיקר רכבות,למרכז ת"א,ירושלים ,ראשון לציון ורחובות. עדיף רכבת תחתית לכול גוש דן כך שלא יהיה לתושבים רצון להיכנס לערים ברכב פרטי ותהיה להם גישה קלה לכל מקום ברכבת תחתית . שמואל | 05.12.12 (ל"ת)
5. הדרישה מוצדקת ולא מהנימוקים של המועצה הדרישה לתוספת שטחי מסחר לבאר יעקב מוצדקת מאחר והיישוב גדל ואין לנו שטחי מסחר לחלוטין. נימוקי המועצה המקומית בבאר יעקב הם מגוחכים כי המועצה שלנו לא מצליחה לטפל ב-5000 בתי אב אז לתת שירותים ל-10,000 יח'? רק ממשלת הליכוד וש"ס יכולים לעצום עינהם ולראות את מה שקורה בבאר יעקב ולשתוק. היישוב מלוכלך, לא מספק שירותים, ראש מועצה שעסוק בענייניו, גנים בקראוונים, מדרכות שבורות והרבה מרקטינג שעושה גוזלן על מנת להציל את עצמו מדין הבוחר בנובמבר הבא. הדרישה מוצדקת אך לא מהנימוק של המועצה. זוכרים את המשפט של הליכוד: "אל תתנו להם רובים". אז כעת צריך להגיד משפט אחר לגוזלן ולחבריו: "אל תתנו להם תושבים!" יפית | 05.12.12 (ל"ת)
4. באר יעקב כבר היום לא עומדת בעומס.... הרבה מהאוכלוסיה שהתווספה בשנים האחרונות לבאר יעקב אינה מרוצה מהתוצאות שרואים בשטח . המחסור בגנים מחריד (ילדים נאלצים לשהות בקרוואנים וכו' ) התשתיות קורסות, אין פארקים שהובטחו לתושבים החדשים , מערכת החינוך בקריסה טוטאלית, הכבישים לא מתואמים לאולוסיה שגדלה בקצב מסחרר, פקקי תנועה בתוך הישוב בלתי נסבלים בקיצור התשתיות של באר יעקב גם ככה לא עומדות בעומס . אז להעמיס עוד... נראה טיפשי. גם ככה הרבה מהתושבים החדשים עוזבים..... אחת שגרה במקום | 05.12.12 (ל"ת)
3. עיר רכב - לאזור המרכז בצריפין תיכנון דירות למגורים נוספות זה לא העניין במקום הספציפי הזה . גידול במספר כלי רכב מצריך אזור מיוחד שלא " פותח אף פעם" המתכננים כנראה חיים עוד את ספרי הלימוד של המאה ה-18 ושם לא היו מכוניות . אזור צריפין צריך להיות מתוכנן כאזור מסחרי -רכב כך , שישאב לתוכו את כל המוסכים של מזרח ראשון לציון \ תחנות דלק ממרכז ראשון מגרשי רכב \ חנויות לחלפים ואפשר להוסיף אולמות ארועים -בילוי בשביל שתהיה פעילות גם בלילה . זהו -! השטחים שיתפנו ממרכז ראשלץ ומאזור התעשיה המזרחי יכולים לעבור הסבה למגורים ואפילו במחירים גבוהים יותר , תוך השתלבות במרחב הקיים . יונתן | 05.12.12 (ל"ת)
2. תבינו, המועצות לא מסוגלות להתמודד עם גידול כה מסיבי באוכלוסיה. אין חזון, אין כ"א מתאים. ראו מה קורה בהוד-שרון. פקידים בעיריה לא מסוגלים להתאים התשתיות לקצב הגידול של העיר - אין מספיק גני ילדים, כבישים וכו' אריק | 05.12.12 (ל"ת)
1. גם התוכנית בהרצליה חוף התכלת תקועה..אז מה ? 12 אלף יחידות דיור בצנטרום של המרכז .חולות אבודים קוראים למקום. צופציק | 05.12.12 (ל"ת)
17 אלף דירות תקועות בצריפין
15 תגובות לכתיבת תגובה