6. עד שלא נוכל לטעון מהבית במחיר החשמל הרגיל פשוט לחבר לשקע הבייתי כמו מזגן או כל מכשיר אחר ולטעון בלילה ולנסוע לעבודה וחזרה ועוד סידורים לא יותר מ 60. קמ ביום . בלי התיווך של בטר פלייס ובלי חשמל יקר יותר לרכב . כל זמן שזה לא יקרה העסק לא ילך. אנו חיים במדינה עקומה שרק רוצה מאיתנו כסף ועוד כסף ולכן זה כנראה לא יקרה לעולם. עמליה | 12.12.12 (ל"ת)
4. יש עוד חשמליות עם סוללה מתחלפת יש לפחות 4 רכבים עם סוללה מתחלפת להזכירך כתב חמוד תחנות ההחלפה הראשונות הוקמו ביפן והתמונות לא היו פלואנס זוהר | 12.12.12 (ל"ת)
2. עכשיו תבינו כמה בעייתי להסב תחנות החלפה של פלואנס לסוללות של קודה. ואפילו על הבעייתיות בהתאמה של התחנות הקיימות לסוללות של רנו עצמה רק בדגם אחר (רנו זואי). בקיצור- זה לא כזה פשוט לייבא לפה מכוניות קודה (בלי מוניטין בכלל) ולגרום להן להחליף סוללות, וזאת כשהקופה ריקה ממזומנים. לא פלא שהחלפת סוללות לא תופסת בעולם, טכנולוגיות הסוללות מתפתחת ומשתנית בקצב מהיר, והתשתית משתנה בהתאם כל הזמן. התחנות הענקיות עם הרובוטים המסורבלים וההתאמות שנדרשות במכונית עצמה, יוצרים סרבול גדול וחוסר גמישות בעתיד במידה ותצא סוללה חדשה, או במידה ויצרן רכב חדש הוציא לשוק סוללה בצורה קצת שונה. יש הרבה מחקר בכיוונים של הטענה מהירה, שם לפחות התשתית יכולה לשרת את כל סוגי הרכב החשמלי. מהנדס | 11.12.12 (ל"ת)
1. תוכנית הבראה זה לא פיטורים ועוד פיטורים - זה לא יביא למכירת אלפי מכוניות חשמליות.... וגם יבוא קודה לא יביא לגאולה. נ.. קודה. ! אבי | 11.12.12 (ל"ת)
בטר פלייס תשתף פעולה עם קודה האמריקאית
6 תגובות לכתיבת תגובה