אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שיטת יוכן זייטס לעולם עסקים אחר

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
יפה
טוב לדעת שיש מישהו עם כסף שלא הושחט על ידו. מה ששמתי לב בכתבה שאפילו הבחור הזה תולה את כל השינוי החיובי הזה בהבנה של אנשים ש"מה יוצא לי מזה" זה לא תוכנית לטווח ארוך. ועכשיו לשאלה, איך אתה משכנע משקיעים (הרבה פעמים אנליסטים שכירים שיפוטרו או יקבלו פחות כסף לנהל במידה והרווחים שלהם לא יהיו בשמיים) שמינופים, שמיטת חובות, וחוסר מוכנות לשלם יותר מהמינימום האפשרי זה אמנם רווחי בטווח הקצר (ואז הם בורחים ומשאירים אדמה חרוכה) אבל איום ונורא בטווח היותר ארוך?
אלכס | 06.01.13
3.
פומה סובלת מדימוי בעייתי בייצוג מדינות אפריקאיות, ועם עיצוב וסיגנון מזעזעים.
אני זוכר שכילד וכנער ששיחק כדורגל בקבוצה, תמיד הסתכלתי מה נועלים שחקני הכדורגל הגדולים בטלוזיה... וכמובן שהגדול מכולם היה בתקופתי היה דייגו ארמנדו מרדונה שנעל באופן עקבי לאורך כל הקריירה שלו את נעלי הכדורגל של חברת פומה, לא משנה אם בנבחרת הארגנטינית או בברצלונה ואח"כ בנאפולי תמיד תמיד רק נעלי פומה! ואני רצתי לקנות רק נעלי פומה בגללו, ונעלתי רק פומה. מאז עברו הרבה מים בירקון, וחברת פומה התפתתה לעיצובים וצבעים מכוערים, גם נעלי הכדורגל שלה סבלו מדוגמאות משונות ומכוערות ואני עברתי ל"אדידס", השוני בתפיסה של שתי החברות מבחינתי הוא תהומי לא פחות. אדידס ממתגת עצמה גבוה מאוד (לדעתי הרבה מעל לכולן) בזכות מיתוג ודימוי ארופאי יותר וכמובן השקעה מסיבית בפיתוח טכנולוגיה ועיצוב בעל קו קלאסי יפה ונוח. לעומת זאת פומה מזוהה עם כל הנבחרות מאפריקה וארצות ערב, וזה אומר משהו... נעלי הזהב של יוסיין בולט אומרות הכל....
בעיקר ביחס לאדידס המתחרה | 04.01.13
1.
יוסאין בולט היה המקפצה הכי גדולה של פומה
מאז שהוא ניצח ושבר שיאים מטורפים, ואחר כך הלך על המסלול והציג את הנעל שוב ושוב, פומה חדרה חזק לתודעה העולמית. אם פומה תשכיל לגייס גם את מסי ( במקביל לסארינה וויליאמס ובולט ) היא תמותג כחברת ביגוד הספורט המנצחת, ותסחוף אחריה רבים. נייקי תתמקד בכוכבי NBA וספורט אמריקאי. אדידס תמכור יותר פריטים אבל תמותג כמיינסטרים ללא שום בולטות.
אסטרטג | 04.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת