29. המדינה הזו מתחלקת ל-2 : השודדים והנשדדים אבל איך לעזאזל נכנסים למועדון הנכון-אם נולדנו למועדון הלא הנכון..... עלי באבא התפרן | 08.01.13 (ל"ת)
28. השיעור הקצר בהיסטוריה היה קצר מדי והעיקר פוספס ההשקעה האירנית נועדה לאפשר ייצוא נפט אירני לאירופה דרך מתקני קצא"א באשקלון כאשר תעלת סואץ היתה סגורה, אחרי מלחמת ששת הימים. כמות הנפט שישראל נטלה לעצמה, על פי ההסכמים, היתה מזערית, בהשוואה לכמויות שנועדו לאירופה. תשתית זו נתנה לאירנים יתרון כלכלי ענק על פני מתחריה במפרץ הפרסי, הסעודים, כווייתים וכו', שנאלצו לייצא את הנפט שלהן סביב כל יבשת אפריקה, עד שתעלת סואץ שוקמה, הורחבה לטובת אניות פנמאקס ונפתחה מחדש לאחר הסכמי השלום בין ישראל ומצרים בסוף שנות השבעים. נציג אירן לשעבר | 08.01.13 (ל"ת)
27. כולם יודעים שזו חברה שהיתה אמורה להיסגר לפני עשרות שנים בדומה לחברת נתיבי איילון אלו חברות למינוי גובי'ם בלבד תום | 08.01.13 (ל"ת)
26. 15: שום נפט לא מגיע בצינור מדרום לצפון חוץ מהנפט המצרי בכמויות קטנות מאד למעשה , הצינור משמש יותר לאחסון נפט גולמי מאשר הובלת נפט .ישראל קונה נפט בעיקר ממדינות הים השחור כך שלמעשה הצינור לא עושה את שימושו המקורי . ממה שנראה בשטח שווה מאד לעבוד בקצאא , מספיק לראות את הג'יפים הנוצצים והחדשים של סיירי הקו כדי להבין שהמון כסף זורם שם במקום נפט . שמעון | 08.01.13 (ל"ת)
25. תשובה ל-20 -היום משמש להעברת הנפט של אבו רודס יש מיכליות שמובילות נפט מאבו רודס לאילת ומשם בצינור לצפון. מאז הסכם השלום ישראל קונה את כל הנפט שמופק בבארות בסיני באבורודס זהו סוג מיוחד של נפט שבתי הזיקוק בחיפה עברו הסבה ע"מ לעבוד איתו. מה שאותי מעניין זה רצועת החוף ששיכת לקצ"א באילת שהיום אין לה הצדקה. פעם היו באות אוניות מפרס בנפח 270000 טון (האניה גל) אבל היום זה אוניות קטנות בנפח של עד 50000 טון ואפשר להקטין את את שטח החוף של קצ"א לטובת העיר אילת ותושבי אילת ואורחיה. אחד | 08.01.13 (ל"ת)
24. אני מכיר משכורות של זוטרים שם, הממוצע כנראה באזור 40K מכשירים אוטומטיים מחליפים את רוב כח האדם אבל כמובן לא מפטרים.... יש מי שמממן וחלקם עובדים | 08.01.13 (ל"ת)
23. תשובה ל-15 הדלק שעובר בק.צ.א.א מגיע ממצרים. דלק באיכות ירודה יחסית לדלקים מארצות אחרות. עבדתי שם (באילת) לפני כשלושים שנה, התנאים הסוציאלים שקיבלנו שם, שמים בכיס הקטן את ח"ח. מעניין מה קורה שם היום. לפחות שחררו לקהל הרחב את שטח החוף עליו יש היום את הדולפין ריף. בזמני זה היה חוף סגור שרק לנו, לעובדים היתה אפשרות להכנס. חגיגות! | 08.01.13 (ל"ת)
20. מהם בדיוק העסקים "המוצלחים" של קצא"א? קו הנפט נבנה להעברת נפט מהמפרץ הפרסי למערב, כתחליף לתעלת סואץ, שהיתה סגורה לאחר 67'. מאז התעלה נפתחה, ונכנסו מיכליות הענק שמקיפות את אפריקה. אז מה נע בצינור של קצא"א? מאיר | 08.01.13 (ל"ת)
18. למספר 3, לידע כללי החברים שלך מעבודה הנחילו את הנורמות הללו, הליכוד רק משמר אותן ואחרי שאמרתי את זה אני אגיד שאתה צודק, אולם גם מי שמצביע לשלי לא העיפרון הכי חד בקלמר... אסף | 08.01.13 (ל"ת)
17. דורי הדורס לכל מי ששכח - דורי קלגסבלד הוא העו"ד שדרס אמא ובנה בגי'פ הטוארג שלי לפני מספר שנים ובאופן פלאי בגלל קשריו המסועפים עם הצמרת הפוליטית קיבל שנה וחצי בקושי הון שלטון זיכרון גורלי | 08.01.13 (ל"ת)
15. הון ושילטון יופי, אבל לא הבנתי האם הנפט עדין מגיע מאירן ? מתורקיה? או גם וגם אסי | 08.01.13 (ל"ת)
11. עבדתי שם כקבלן תקופה מסויימת כשנכנסים לשם נראה כאילו חוזרים בזמן ל-1970. הקרקע לא עולה להם ולכן מעט בניינים קטנים מפוזרים על שטח עצום, הגיל הממוצע של העובדים מבוגר מאד והכל מתנהל שם כמו חברה הסתדרותית לפני 40 שנה. גיא | 08.01.13 (ל"ת)
7. תשקיעו בלימודים תרכשו מיומנויות בסוף תגיעו לתחתית הסולם, רק חברים ידאגו לכם באמת צחי | 08.01.13 (ל"ת)
2. מגיב 1, יחימוביץ' תדאג להעלאות שכר. היא חולת ועדים אבל מזל שהיא והסוציאליזם לאט לאט נסוגים פיתה Bread | 08.01.13 (ל"ת)
הקו שמחבר בין דוד שרן לבוררות מול האיראנים
30 תגובות לכתיבת תגובה