אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פלאפון, סלקום ופרטנר מאבדות 650-350 לקוחות ביום

74 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

73.
מסלקום - לגולן טלקום
גם אלי סלקום פנו בתחינה שאחזור, אך לשווא. הנני סטודנט, ומאוד מצחיקה אותי העובדה שבתור לקוח C-D בחברה (ישנו דירוג פנימי הנמדד לפי סכום חשבון) עדיין התקשרו אלי 2 נציגות שונות פעמיים באותו היום וניסו להחזיר אותי אל חיקן הסגול, דבר שלא היינו עושים לפני 3-4 שנים. אגב, ביום הבחירות טיילנו החבר'ה בצפון באזור רמת הגולן, כשהגענו לאזורים נידחים רוב החבר'ה בחברות הסלולר הגדולות עם קליטה ממוצעת מינוס ורק אני עם משולש מלא חי ובועט (בדקתי בsms, פייס וכד' שאכן תקין). מבחן נוסף היה בדרך רוויית הפקקים הביתה לאזור השרון (3+ שעות), גם שם הקליטה היתה אופטימלית כשהWAZE לא נח לרגע. בתור עובד לשעבר, אישית, קשה לי להבין איך סלקום היתה משאירה אצלה לקוחות, מחיר הוגן אף פעם לא היה להם. צר לי ל'לכלך', אינני כזה, אך האמת חייבת להאמר. סה"כ, שמח שניידתי את עצמי לגולן, קליטה טובה, מהירות גלישה סבירה+ ומעל הכל חשבונית פצפונת ופשוטה להבנה.
עובד סלקום לשעבר | 24.01.13
71.
אילן ברוק עשה את המהפכה הכי גדולה עם המעבר מפרטנר להוט מובייל
כאחד מתוך התעשייה שמבין מאוד במה שקורה יש כמה אנשים שבאמת עליהם רשומה המהפכה לא סתם פרטנר מפסידים וימשיכו להפסיד לקוחות מאז שאילן ברוק שהחזיק לבד את כל המכירות בפוסט ופריפייד פרטנר צוללת למטה והוט מובייל ממריאה למעלה חבל שחיים רומנו לא השכיל להחזיר אותו שעוד היה אפשר
אחד מהתעשייה | 18.01.13
67.
לכל מי שאומר על איזה שהיא חברה ולא משנה חדשה או ישנה
שיחשוב טוב אם הוא לא נתקל באטימות וחוסרצון לעזור גם בחברה שלו. והעובדה שאתם אומרים שעל שרות צריך לשלם והם מצידם עושים את ההגעה לשרות יותר ארוך ומיגע אף שרות לקוחות לא מושלם וטוב בשום חברה ולא רק בתקשורת עוד כמה שנים גם אותנו יעבירו לשרות לקוחות בהודו שלמד עיברית כי זה יותר זול.
ME | 14.01.13
66.
לכל מי שאומר על איזה שהיא חברה ולא משנה חדשה או ישנה
שיחשוב טוב אם הוא לא נתקל באטימות וחוסרצון לעזור גם בחברה שלו. והעובדה שאתם אומרים שעל שרות צריך לשלם והם מצידם עושים את ההגעה לשרות יותר ארוך ומיגע אף שרות לקוחות לא מושלם וטוב בשום חברה ולא רק בתקשורת עוד כמה שנים גם אותנו יעבירו לשרות לקוחות בהודו שלמד עיברית כי זה יותר זול.
ME | 14.01.13
59.
ל 55 ו 52
1. הדגשתי שזו דעה אישית שלי ורציתי לתת עוד נקודה למחשבה לאנשים אחרים. 2. כל אחד במקומי שהיה מסתובב עם מכשיר לא זמין וללא אפשרות לקבל פתרון, היה משתגע באיזשהוא שלב. לא רוצה גלישה, ולא כל מיני שירותים הזויים, רק להיות זמין, לקבל ולשלוח שיחות. אני עוד מחפש עבודה ומי יודע עם היו מעסיקים פוטנציאלים שקיבלו ישר את המשיבון וחלק מהם (אולי) העדיפו לא להשאיר הודעה. אני חושב שגולן חברה נהדרת ומאמין שהם ישתפרו בהיבט הטכני, אבל על בשרי למדתי שלפעמים עדיף לשלם קצת יותר אבל לקבל יותר, וזה תופס בכל תחום. 3. יש דבר כזה מגיב בתשלום? אני דווקא מחפש הכנסה נוספת(:
מגיב 46 - רונן | 13.01.13
56.
כן 43 "המלך הוא עירום". אני בגולן חצי מהזמן ללא קליטה
אני לא בתשלום וכלום וגם לא מת על אורנג' אבל על פניו נראה כי 012 זו האלטרנטיבה הטובה ביותר כי הם זולים ויושבים קבוע על תשתית אורנג'. תעשו מה שבראש שלכם, תגדפו, תגידו שאני בתשלום, אינטרסנט, שגדלתי בקיבוץ ושלשכנה שלי קוראים ברוריה, עדיין, ב012 נראה שהדיל הוא המשתלם ביותר. אני סה"כ לקוח שסובל בגולן ומחפש את האלטרנטיבה הטובה ביותר הכוללת מחיר זול עם קליטה טובה ב- 100% מהזמן.
 | 13.01.13
53.
מעבר לחברה סלולרית
אני ואשתי עשינו את המסלול של לעזוב את אורנג' לעבור לרמי לוי, לעבור לגולן תקשורת וכיום אנו בהוט מובייל. ברמי לוי ובגולן ביקשו סכום קבוע בחודש גם אם לא דיברנו אפילו שנייה. ואילו בהוט מובייל אנו במסלול "לא דיברת לא שילמת." היות שיש לי גם טלפון סלולרי של מקום העבודה, אני באמת מדבר מעט. לכן, מתאים לי 10 אגורות לדקה. אני משלם בערך בין 3 ל- 4 ש"ח בחודש. במקום עשרות שקלים לחברות האחרות.
יצחק | 13.01.13
52.
מס' 46, למה אתה מקשקש סתם? גולן יושבים על תשתית של סלקום
כלומר, אם יש בעיות קליטה, הבעיות היו קיימות גם לפני כן למנויי סלקום. אם יש SMS שלא מגיע ליעדו, אף אחד לא מבטיח שגם תחת סלקום הוא היה מגיע. כנ"ל לגבי קליטה וניתוקים. והכי מטופש, אתה מתלונן על משהו שאתה לא צריך להתקשר בשבילו למרכז שירות, כי הכל קיים ושקוף ברשת. ד"א קח טיפ קטן, גולן לא עושקות אותך במחירים על מכשירים (בחנויות המכשירים יותר זולים עשרות מונים מבחברות הסלולר הגדולות), ולא דופקת אותך ואומרת לך שהתקלה במכשיר לא כלולה בביטוח (הם עושים את זה לכל האנשים שכן מגיעים עם בעיה). אתה מוזמן להתנתק מהרגשות השליליים שלך (בטח זה קל כשאתה מקבל כסף כדי לכתוב טוקבק) ולהישאר עם חברות האפ"ס, הן ימשיכו לעשוק את הלקוחות שעוד נשארו להן, עד שגם אלה יתפכחו ואז תתחיל המהפכה האמיתית.
ששון | 13.01.13
51.
אל תעברו לגולן - זו טעות גדולה
מאז שבת זוגתי שתחייה ואני עברנו לגולן טלקום אנחנו לא מקבלים את כל ההודעות שנשלחות אלינו וכנ"ל מקבלים כל הזמן תלונות ששאנחנו לא עונים לשיחות או שהשיחות מגיעות ישר לתא הקולי. אנחנו גם מצליחים להוציא שיחות או הודעות חלק מהזמן. ולא אני לא מדבר על הפריפריה אלא על אזור רחובות ואזור ת"א. אם אתם לא מאמינים כנסו לדף הפייסבוק שלהם ותראו בעצמכם את כמות ההודעות השליליות (שהם עדיין לא הצליחו למחוק). תעשו עם המידע הזה מה שבא לכם. אגב, ההודעה הנ"ל לא נשלחה מהסלולרי כי אני לא יכול כרגע לעשות איתו כלום.
יניב | 13.01.13
46.
43 מגיבים לפני ואף אחד לא אומר "המלך עירום"
אני עברתי למפעיל סלולרי חדש, גולן, וגיליתי משהו מאד פשוט. שהשירות הכי בסיסי של להיות זמין, לא מובן מאליו. הבטחון שס.מ.ס שאני שולח באמת יגיע ליעדו - לא מובן מאליו. כך גם נושא הקליטה, הניתוקים והאמון שיש לי כלפי הרשת. והכי גרוע? להתקשר לשירות ולא לקבל מענה, להשאיר מיילים ולא לקבל התייחסות, טלפון שמתקלקל ולך למעבדה פרטית שכבר תעשוק אותך (כי מעבדות פרטיות עכשיו צומחות כמו פטריות אחרי הגשם בעקבות ניתוק חוק הזיקה והשינוי בעולם הסלולר). הצעה לפתרון: תתנתקו מכל הרגשות השליליים שיש לכם ל 3 החברות הגדולות. שימו לב שיש לכם כמה יתרונות שעבודה עם פלאפון סלקום או אורנג שרק אתם מרווחים מהם: 1. חברה גדולה ויציבה, עם כוח הנדסה גדול ויעיל, אפשר אשכרה להיות זמין ולעשות שימוש מינימאלי והכרחי בטלפון. 2. החברות החדשות אילצו אותן לרדת מהעץ ולהציע עלויות נורמליות, גם אם גבוה ב 20 ש"ח מהחברות הקטנות, זה שינוי אדיר ואני אישית מוכן לשלם מעט יותר על איכות ושירות. שכל אחד ייקח את ההחלטה שלו אבל היה לי חשוב לתת לכם קוו מחשבה קצת אחר.
רונן | 13.01.13
45.
רמי לוי ללא תלונות!!!!
עברתי לפני כחצי שנה -מרוצה אש !!!!! החשבונות ירדו פלאים מממאות שקלים (אני ואשתי) לעשרות בודדות !!! אין לי אף תלונה רק תשבוחות ! גם כשרציתי לעבור לחבילה זולה יותר בסניף עפולה הדבר לקח דקות בודדות !!!\ אל תחזרו לגדולות שעשקו אותנו שנים !! עזרו ותמכו בקטנות !!!
עופר | 13.01.13
39.
עזבתי את סלקום ואת הסלקום טוטאל שלהם, פשוט חרפה לא להתקרב.
ניידתי את כל 5 המכשירים של החברה שלי כולל את המרכזיה ששמו לי במסגרת הסלקום טוטאל, זאת רמאות לשמה - מחייבים אותך אקסטרות על מרכיבים שהיו אמורים להיות כלולים ב 570 ש"ח (לא כולל מע"מ). אני מציע לא להתקרב למבצע הזה. אני אמין ואפשר לראות זאת שלא ציינתי אל מי ניידתי
ירון | 13.01.13
38.
העם אם הגולן ! ! !
אני הייתי מנוי על טלפון סלולארי משנת 1988 מה שנקרא "חלוץ" בתחום בשלהי שנות השמונים הייתה זאת (מוטורולה -תדיראן) פלאפון וזה היה מדהים רק ששילמנו על שיחות נכנסות .. עברתי בזמנו לסלקום ולא רוויתי נחת ביקרתי כמעט בכל חברה ...אך תכלס גולן טלקום אכן טרפה את הקלפים ! ! ! שירות יותר מטוב ( תתחילו להתקדם לעידן האינטרנט אנשים ) מחיר הוגן חשבונית פשוטה לפנים ! ! ! אז רק בגלל זה העם בחר גולן ! ! !
משפחת בית"ר | 13.01.13
36.
רצינו לעבור להוט מובייל, האתר לא היה ברור, היתה בו תקלה, ניסינו להשיג אותם וזה בלתי אפשרי
זה אבסורד שלקוח משאיר לחברה את הפרטים שלו ואומר שהוא רוצה להצטרף לשירות שלה ולשלם והם לא חוזרים אליו, אבל זה מראה שאם חלילה תהיה בעיה היא בטח לא תזכה במענה. אז לא בטוח שכדאי להצטרף להוט מובייל.
אז הבנו שעדיף גולן | 13.01.13
35.
יש כאלה שלא מניידים מספר, וכן עוזבים את הגדולות
לי לא היתה ברירה, כי אני בתוך לקוח עסקי. יש עוד הרבה כמוני. בגלל שסלקום מאיימים עלי בקנס של 1,900 ש"ח אם אני אתנתק מהם לפני פברואר 2014, אני ממשיך לשלם למאפיה הזאת דמי חסות קבועים לחודש ולא משתמש בקו שלהם ולא מתקרב אליהם יותר עם מקל. פתחתי מנוי חדש עם מספר חדש בהוט מובייל, לא סיפור בכלל, מודיעים ב - sms לכל אנשי הקשר וסגרנו עניין. מכשיר - קונים בפרטי, לא דרך החברות. כשתגמר התקופה של ההתחייבות אני כבר לא אהיה שם, עד אז לפי הסטטיסטיקה אני עדיין לקוח של סלקום, בפועל אני לא, כך שהנתונים יותר גרועים מבחינתם ממה שרואים בדו"חות.
גולן | 13.01.13
34.
זוכרים את הבדיחה על פרבדה העיתון של המפלגה הקומוניסטית????
אחד רוסי הולך לקיוסק ומבקש מהמוכר עיתון פרבדה, המוכר מסתכל עליו בפליאה ואומר: כבר אין עיתון כזה. ממשיר האיש ומבקש, אפשר פרבדה בבקשה..? חוזר המוכר ואומר 'כבר אין עיתון כזה'... וכך ממשיך האיש לשאול וחוזר חלילה עד שלמוכר נמאס והוא צועק: מה יש לך? השתגעת? ואז עונה לו האיש: לא, אני פשוט כל כך נהנה לשמוע את זה!!! זה הסיפור עם הכתבות האלו על פרטנר ושות'... כל כך טוב לקרוא ולשמוע על זה. תמשיכו! זה עושה לי טובבבבבבבב!
סתם אחד רוסי | 13.01.13
28.
אנשי הקבע - אל תתפתו לקחת סלקום!
המכרז של צהל לוקה בחסר לעומת המצב בשוק היום, וההצטרפות לסלקום חייבת להיות עם שדרוג במעמד ההצטרפות (אי אפשר לשדרג אח"כ) - ובכל מקרה, מי שיש לו כבר טלפון עדכני פרטי, לא יכול להשתמש בו עם הסים שהצבא נותן שזה אומר שגם אם התוכנית היתה בסדר, עדיין צריך למכור מכשיר ולקנות חדש סתם! בלי סיבה!
צהליסט | 13.01.13
27.
אחרי שלושה חודשים בגולן חזרתי לסלקום! די לניתוקים מהאינטרנט ולחוסר זמינות
כן. בסלקום אני משלם 79 לחודש במקום 99. אבל לפחות יש לי קליטה! יש לי אינטרנט - שעובד! בשירות לקוחות עונים אחרי 5 דקות ולא אחרי חצי שעה! מחייבים אותי אחרי שדיברתי ולא חודש לפני. אני לגולן לא חוזר!!!
מאוכזב מגולן | 13.01.13
21.
ההתנשאות של סלקום מגוחכת
ב"ה ביקשתי הנחה. קטנה. משהו כמו 9 ש"ח. ענו, רגע, נבדוק. כעבור כמה דקות הנציג חזר אלי, ואמר, ביררתי אי אפשר. אז אמרתי לו תודה רבה, ועברתי לגולן טלקום. בלי טובות, בלי 'נחזור אליך עוד דקה' ואני משלמת רבע מחיר! חח סלקום תודה שלא הסכמתם לעשות לי הנחה כמו שביקשתי.. בזכותכם עברתי לחברה אחרת והתגברתי על החששות מזה.
אחת | 13.01.13
20.
התניידתי מסלקום לגולן ומבסוט מכל רגע.
אני כבר לא מדבר על תקופת העושק ... אפילו במציאות של דצמבר 2012 סלקום התנהגה באופן מוזר. פג תוקפה של הטבה שקיבלתי מה שלמעשה הפך את החבילה שלי ללא כדאית - התקשרתי לברר וקיבלתי 0 התחייחסות. ניידתי לגולן, ואחרי שהסים החדש הגיע 30 דקות לפני הנייוד, סלקום התקשרו - הציעו לזכות אותי בעלות הסים וכמעט להשוות את ההצעה של גולן למשך שנה (בממוצע שבעים ומשהו ש"ח לחודש למשך שנה וטיפול בכל מה שקשור בביטול הניוד) סלקום דאגו להפחיד ושלחו אותי לאינטרנט לראות כמה בעיות יש ללקוחות בגולן. סרבתי להצעה (למרות שלדעתי רוב הלקוחות היו לוקחים אותה) אחרי הניוד, סלקום התקשרו ושוב הציעו את אותה ההצעה .... כמובן שסרבתי לחזור. אני מאמין שאם לא נחזק את החברות הקטנות - המצב יחזור להיות כמו שהיה. החברות הגדולות צריכות להתייעל ולהציע מוצר טוב יותר שיהיה שווה לשלם עבורו מעט יותר (LTE ??)
n | 13.01.13
18.
תנסו לנסוע עם הSIM של החברותצ החדשות לחול ( לא לארצות קלסיות) ותראו מה קורה
תנסעו למדינות אפריקה ותראו שלHOTMOBILE וגולן ותראו דברים נחמדים בגולן לקח 4 שעות לקבל אות ותזוזה בין האנטנות שוב היה צריך להמתין בהוט מוביל לא התקבל אות בכלל בטורקיה גם חזרה התופעה עם גולן
איתן | 13.01.13
16.
עזבתי את Hot Mobile בלית ברירה
עברתי אליהם תוך תקווה גדולה לשלם פחות כסף, אולם למרות שירות סביר נותרתי עם בעיות קליטה סלולרית באזורים מספר, לרבות הבית שלי. מכיוון שהוט מובייל הודתה בפניי שלא יהיה פתרון עד שיותקנו באזור אנטנות נוספות, בתחזית של שנה עד שנתיים, נאלצתי לעבור לחברה אחרת, מפעיל וירטואלי, של חברת פרטנר,שלו אין בעיות קליטה (וגם יוצא יותר זול). אני מאחל להוט מובייל בהצלחה ואני תומך נלהב בהרחבת השוק לתחרות, אולם קליטה בטלפון היא הבסיס לשימוש קודם כל.
ניר | 13.01.13
9.
גולן יכלו להיות ראשונים אם לא היו עקשניים
במבצע החדש שלהם הכל כלול ב50 ש"ח זה רק למתניידים חדשים שזה טוב רק אם הם החברה היחידה שעשתה את זה, אבל מכוון שכולן הצטרפו לחגיגה הם היו צריכים לשנות את זה שגם מי שבחבילה של 10ש"ח יוכל לעבור ל50ש"ח במקום לעבור לחברה אחרת. סתם טמטום!
אבא | 13.01.13
5.
גם אני נטשתי את סניף רמי לוי החדש בפרדס חנה פשוט אין חנייה...
בסניף הקודם הייתה חניה יחודית למי שבא לקנות, עכשיו מגרש החנייה מחצית מגודלו של המגרש הקודם בתוך מגרש של BIG כך שאין חניה לא עבור קניות ב BIG ולא עבור קניות ב רמי לוי. בקיצור עברתי לצערי למגה ששם לפחות חשבו והקצו מגרש חניה למי שבא לקנות במגה..
פרדס חנה | 13.01.13
3.
בקשר לסלקום וצה"ל
נכון להיום אין פקודה שמחייבת אנשי קבע לקחת את ה"מכשירים" שלהם, להשתמש בהם ולשלם כסף מסיבה מאוד פשוטה: לרוב אנשי הקבע יש טלפונים פרטיים כבר עם מסלולים של ללא הגבלה אצל החברות החדשות וזה לא משתלם לקחת מכשיר מסלקום. בינתיים רבים מאנשי הקבע לא לוקחים ולא מתכוונים לקחת את המסלול הזה של סלקום.
.. | 13.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת