אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כבישי אגרה: במדינה בלי כסף ובלי תוכנית האזרחים משלמים

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
להתייחס לנתיב המהיר באיילון כהצלחה - נו באמת
יש הבדל עצום בין כביש 6 ובין הנתיב המהיר: האחד דרש עבודות סלילה והשקעות עתק, וכיום מחזיק את עלות ההשקעה דרך האגרה. כשהוא הוסיף נתיבים. השני נעשה על חשבון כביש קיים, כשהוא תופס חלק ממנו. הנתיב המהיר הוא בעצם הפרטה של נכס שכבר היה ציבורי. וכציבור אנו לא רוצים עוד כאלה. בכלל, עדיף שההשקעות יעשו כדי לקדם בישראל תחבורה ציבורית יעילה, בדגש על המטרופוליטן של גוש דן. אין סיבה שאדם שנוסע לעבודה יאלץ לנסוע במכונית לבדו, בטכנולוגיה של היום אפשר לפתח תחבורה ציבורית חכמה שגיע עד לפתח הבית/משרד עם המתנה של דקות ספורות מקריאה, ותגיע עד ליעד, עם החלפה של כלי-תחבורה, אבל בזמן כולל ממוצע שיהיה קרוב לזה של התחבורה הפרטית עם הפקקים.
אזרח ששודדים אותו | 16.01.13
4.
מי דחף כבישי אגרה ומרויח 10 מליון שקל מתיווך מכירת כביש האגרה 6? החשב הכללי "החברתי" ירון זליכה
זליכה קיבל כבר 5 מליון שקל ודורש עוד 5 מליון שקל בתביעה על עיסקת תיווך במכירת כביש חוצה ישראל - כביש האגרה 6. הבנתם מי מתעשר מעושק כבישי האגרה? אחרכך הוא יתחפש לכם לחברתי ויגיד לכם למי להצביע בהתאם לאינטרס שלו.
מי אתה זליכה | 15.01.13
2.
רוצים להפוך את המדינה לעשירים ועניים העשירים יגיעו מהר לכל מקום והעניים שאר העם
יהיו בפקקים שעות לאן עוד רוצים להוריד אותנו......בתור ליכודניק לשעבר אני פשוט נגעל ממה שעושים לנו אי אפשר לחיות כאן בכבוד,לא לקנות דירה,שכר נמוך ואני בעל תואר שני ומהנדס מכונות קצין בצבא וכל נטל המילואים נופל על החילוניים והחרדים עוד מקבלים קיצבאות ושכר לימוד בקולל בעוד אני משלם הון על שכר לימוד,הגיע הזמן לשינוי ומהר...זה הזמן לכל מי שמתלבט או חושב לא להצביע להחליט מה טוב בשבילו......אני החלטתי ששלי מתאימה לי...כל אחד שיחשוב מה טוב לו ולמשפחתו.......בהצלחה
ערן  | 15.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת