אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לא רק בטר פלייס מדשדשת: גם העולם לא מתחבר לחשמל

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אין הגיון הנדסי, סביבתי או כלכלי בהוספת מצבר כבד לרכב "רגיל"
הינע חשמלי "טהור" (לא היברידי) מתאים מאד לרכב קל: אופניים, קטנוע או אולי מכונית זעירה כמו רנו טויזי. "הדבקת" מצבר כבד לרכב ששוקל טונה וחצי נידונה מראש לכשלון. בכל דור ודור יש מי שמתעקשים ללמוד זאת בדרך הקשה, אבל כיום יש טכנולוגיה חלופית שיצרני רכב מסורתי אינם מכירים (ניהוג אוטומטי, fly by wire, מיגון אקטיבי, ...). יצרנים אינם מסוגלים להפריד את הבעיה (הובלת אדם אחד או שניים) מפתרונות ישנים שפותחו במאה ה-19, וחמור מזאת: אפילו אם יפתחו דגם בטכנולוגיה חדשה, הוא יחבל בליבה העסקית שלהם כיום (מכירת טונות של פלדה מעובדת). זו משימה לסטיב ג'ובס של התחבורה האישית. יש מתנדבים?
דרוש: סטיב ג'ובס | 28.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת