4. אין הגיון הנדסי, סביבתי או כלכלי בהוספת מצבר כבד לרכב "רגיל" הינע חשמלי "טהור" (לא היברידי) מתאים מאד לרכב קל: אופניים, קטנוע או אולי מכונית זעירה כמו רנו טויזי. "הדבקת" מצבר כבד לרכב ששוקל טונה וחצי נידונה מראש לכשלון. בכל דור ודור יש מי שמתעקשים ללמוד זאת בדרך הקשה, אבל כיום יש טכנולוגיה חלופית שיצרני רכב מסורתי אינם מכירים (ניהוג אוטומטי, fly by wire, מיגון אקטיבי, ...). יצרנים אינם מסוגלים להפריד את הבעיה (הובלת אדם אחד או שניים) מפתרונות ישנים שפותחו במאה ה-19, וחמור מזאת: אפילו אם יפתחו דגם בטכנולוגיה חדשה, הוא יחבל בליבה העסקית שלהם כיום (מכירת טונות של פלדה מעובדת). זו משימה לסטיב ג'ובס של התחבורה האישית. יש מתנדבים? דרוש: סטיב ג'ובס | 28.01.13 (ל"ת)
2. שינוי דורש זמן מחיר אטרקטיבי יכול להאיץ בנקל מעבר המוני אם בארץ או בחו"ל. יבואנים חייבים להפנים זאת. הארץ בטר פלייס מתעקשת למכור במחיר זול במעט מרכב בנזין , מה שמקשה על המעבר. נתי | 28.01.13 (ל"ת)
לא רק בטר פלייס מדשדשת: גם העולם לא מתחבר לחשמל
4 תגובות לכתיבת תגובה