אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה בוחן את יבוא המכונית החשמלית העירונית

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
ראיתי את הטוויזי באיטליה - תאמינו לי...
היום הייתי קונה אותה. בדיוק ולא מעבר למה שצריך הנוסע העירוני. קטנה מאד, זרירה, 2 נוסעים, 4 גלילים ועם תג מחיר מפתה במיוחד. חבל רק שבארץ טייקונים שברו לנו את הפוטנציאל ליהנות באמת מרכב חשמלי ומכרו את נשמתנו למונופול טעינה בעיני טיפשי. אם אפשר יהיה לטעון את הרכב בכל שקע - זו תהיה הצלחה. ואם החשמל יעלה הרבה יותר ממה שהוא באמת עולה - חבל על המאמץ - נישאר עם הבנזין המוכר והטוב.
אין כמו מראה עיניים | 03.03.13
21.
חכמים בלילה
צודק מתי . הגיע הזמן לעשות רוטציה בסגל הפקידים במשרד התחבורה. לא פטרו את נושא הקלנועית שגורמות להפראות תנועה , כל מטומטם רוכש קלנועית ללא כל ידע בחוקי תנועה , אודות לפקידים במחלקת התקינה שאין להם כל מושג בעיניני תחבורה. מי שיחליט בנושא הרכב החשמלי.הם רק היבואנים שיש להם אינטרסים כלכלים למכור.
זאב | 02.03.13
19.
העיריות בגוש דן יכולות להשכיר רכבים אלו ע"פ תעריף של 10 שקלים לחצי שעה
אין הגיון בקניה ובאחזקת מכונית העומדת 90% מהזמן בחניה ... אפשר להביא 500 כלים כאלו ולהשכיר בעשרות תחנות אוטומטיות המשולבות בהשכרת תלת אופן .... תמורת 10 שקלים לחצי שעה, אפשר לנוע לכל מקום בעיר .... מי ירצה לקנות רכב, להחזיק מכונית ולחפש חניה ... תוך שנתיים 50% מהמכוניות בעיר ייעלמו מחיינו ... אלפי דונמים של חניה יהפכו לגינות מוריקות .... כיום אפשר לשכור רכב לנסיעה בין עירונית תמורת 200 שקל ליום ...
יורם מראשון | 02.03.13
17.
איפה היזמים?
אם כבר עברנו לצעצועים עבור הגדולים אז למה לא לייצר במקום לייבא?! זה יתן פרנסה לרבים וגם יחסוך הרבה מטבע חוץ למדינה. במקום להביא הנה איזה טיזי צרפתית או סינית אפשר לייצר איזה "דו-דן" או "גל-דן" תוצרת כחול לבן שיפלס לנו דרך בטוחה ואמינה בכרך של תל אביב רבתית. מי שיקח על עצמו את הפרויקט תבוא עליו הברכה.
חיים | 01.03.13
14.
בעלי מכוניות קטנות בארץ נוסעים בפראות. אסור לתת לנהגים ישראליים מכוניות זריזות מידי
רכב הוא כלי נשק. ובארץ - יש יותר מידי נהגים גרועים. כמי שנמצא הרבה על הכבישים - נהגים (ונהגות) במכוניות קטנות וזריזות הם בין המסוכנים ביותר. הם לא יודעים איך לנהוג בצורה בטוחה בכלי (נשק) זריז כזה, ומזגזגים, נוסעים לפעמים בין הנתיבים, או לחלופין צמוד מידי לחלק הימני של הנתיב כדי להצליח לעקוף מכוניות אחרות בקלות, ובדרך הם מהווים סכנה לרוכבי אופניים וקטנועים.
דו גלגלי | 28.02.13
11.
אפשר לבטוח במשרד התחבורה שיקבל החלטה שגויה לחלוטין.
אין הגיון הנדסי, כלכלי או סביבתי ב"הדבקת" מצבר לרכב ששוקל טונה וחצי. רכב עירוני קל הוא סיפור שונה: אפשר לצמצם בו חסרונות של הינע חשמלי ולהנות מיתרונות (תאוצה זמינה, בקרה חכמה, מחיר סביר, אנרגיה "אפורה" נמוכה). גם רכב כבד (אוטובוס, רכבת) מנצל היטב הינע חשמלי, במיוחד בתנועה עירונית צפופה בין תחנות סמוכות, קבועות. ומה עושה משרד התחבורע? מאפשר מכוניות חשמליות של טייקונים, אבל עוצר רכב חשמלי זעיר, מתעלם מאוטובוסים, ו"תוקע" רכבות. יופי, כץ! הבנו מה מריץ אותך.
דפוק | 28.02.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת