14. אם היה פה חוק שמחייב שרים לסוע בתחבורה ציבורית היינו נראים כמו ניו יורק למה במדינה דמוקרטית העם לא קובע במה יסעו שרים. בחירות עכשיו! BIG | 06.03.13 (ל"ת)
13. ואני שואל אתכם, למה השרים צריכים רכב פרטי? הרי שטייניץ וביבי הגו את הרפורמה הירוקה ב-2009, במגרתה הם רצו לגמור את אזרחי ישראל מרכבים. בשלב הראשון הם העלו את מס הקניה על רכבים מזהמים, ואת המס על אחזקת רכב ליסינג. בשלב השני הם הזניקו את מס הבלו על הדלק, כדי להפוך את זה ללא כדאי לנסוע ברכב פרטי. בשלב השלישי, נבחנות אופציות להטיל מס גודש על נהיגה בשעות שיא, ובאיזורים פקוקים, כמו גם על נהיגה לאורך ק"מ רבים. ואני אומר - שיואילו שני המזופתים הללו לנהוג ב"נאה דורש ונאה מקיים" ויתחילו להתנייד באוטובוסים. מה? זה לא פתרון יעיל, הם רוצים להגיד לי? כי אם הוא לא פתרון יעיל, איך זה שהם חושבים שתחבורה ציבורית זה *כן פתרון יעיל* לעם עצמו? אתם מבינים את זה? הצבעתם ביבי? יופי, שיתקע לכם בגרון, כי אתם מטומטמים. הו הא מי זה בא | 06.03.13 (ל"ת)
11. ב.מ.וו במחיר 205000 ???? הייתי אצל היבואן בקושי דיברו על הנחה מיזערית, רציתי להתעניין ביבוא אישי של רכב כזה עם המיסים נגיע סביב 300000 שח ומדובר על רכב 2012 משומש! מעניין אותי מאד איך הגיעו לתחשיב של 205000 שח? כמה מצהיר היבואן על הרכב? הייתי בהחלט רוצה לראות את החשבונית המקורית? או האם הוא מרוויח מהמחיר הרשמי את ההפרש? לא ברור לי.... אבל כמו שאנו כבר למודי נסיון בארץ ''הון = שלטון''!! צדוק כהן | 06.03.13 (ל"ת)
10. גם שר האוצר הגאון דיבר על "נראות"... נשלח להם טישו לנגב את הדמעות עד שיגיעו המכוניות החדשות... אני | 06.03.13 (ל"ת)
9. תפסיקו להיות פופוליסטים עם התגובות!!! רכב יוקרה שנרכש במחיר של רכב מנהלים+ לשר במדינת ישראל!!! עם מה רציתם שיסעו? פיאט 500? מדובר על מחיר אטרקטיבי ביותר לרכב מסוג זה, שיכבד את נוסעו. השאלה האמיתית היא האם הנוסע מכבד את הבוחרים שלו. אלון | 06.03.13 (ל"ת)
7. מבין שהם נציגי ציבור וצריכים להראות בהתאם אבל קצת פחות לא היה מפריע במיוחד לנוכח המצב מסכן לפיד, הוא היחיד שיקבל שינמוך לעומת הרכב הפרטי :) אבל העיקר שבונים עליו כמי שילחם על מעמד הבניים ולא להמשך קרב החרדיים כמו אבא שלו גאון | 06.03.13 (ל"ת)
6. נקודה למחשבה - קצת זוית כלכלית או בעצם למה כדאי למדינה לספק רק BMW! באמת שאני לא מבין על מה הסנסציה 1. מנהל הרכש אפשר את הבחירה - אז נא לא להאשים את השרים! 2. בלי להיות גאון הדור אפשר לראות שהעסקה הזו משתלמת למדינה יופי, היות והשרים משלמים מיסים לפי עלות הרכב המקורית - קרי 400,000 ש"ח לפי 2.5% לחודש, כל אחד ישלם למעלה מ 4000 ש"ח מיסים לחודש, כלומר 48,000 ש"ח לשנה ביחס למחצית הסכום על הסיטרואן , כלומר לאחר שנתיים ישלמו השרים שבחרו ב BMW כ 50,000 ש"ח יותר מעמתיהם בעלי הסיטרואן גם אם הריבית במשק הייתה 10% לשנה הסכום הזה יכסה את הפרש העלות למדינה ביחס לסיטרואן ואף ישאיר את המדינה ברווח לאחר שנה אחת בלבד, לאחר מכן - רווח נקי למדינה. 3. מדינת ישראל תמכור את הרכב הזה בעוד שנתיים שלוש ארבע במחיר מלא - גם אם ירידת הערך של הרכב תהיה 50% לאורך תקופת השימוש - הוא עדיין יחזיר למדינה את מה שהוא עלה, מה שלא ניתן להגיד על הסיטרואן. לסיכום: מבחינה כלכלית למדינת ישראל משתלם לספק BMW לכל השרים (והשופטים)! רותם | 06.03.13 (ל"ת)
1. מה הצניעות הזאת? מה קרה? מה הצניעות הזאת? רק BMW לא יאומן. אני מציע ללכת על רולס רוייס. למה לא? אני בטוח כי השרים של ממשלת ישראל הם ה"קרם דה לה קרם". מגיע להם רק את הטוב ביותר. בלי קמצנות. לא פחות מ "רולס רוייס". אריקו | 06.03.13 (ל"ת)
הב.מ.וו החדשה של השרים תחכה לקיץ 2013
16 תגובות לכתיבת תגובה