אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הב.מ.וו החדשה של השרים תחכה לקיץ 2013

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
ואני שואל אתכם, למה השרים צריכים רכב פרטי?
הרי שטייניץ וביבי הגו את הרפורמה הירוקה ב-2009, במגרתה הם רצו לגמור את אזרחי ישראל מרכבים. בשלב הראשון הם העלו את מס הקניה על רכבים מזהמים, ואת המס על אחזקת רכב ליסינג. בשלב השני הם הזניקו את מס הבלו על הדלק, כדי להפוך את זה ללא כדאי לנסוע ברכב פרטי. בשלב השלישי, נבחנות אופציות להטיל מס גודש על נהיגה בשעות שיא, ובאיזורים פקוקים, כמו גם על נהיגה לאורך ק"מ רבים. ואני אומר - שיואילו שני המזופתים הללו לנהוג ב"נאה דורש ונאה מקיים" ויתחילו להתנייד באוטובוסים. מה? זה לא פתרון יעיל, הם רוצים להגיד לי? כי אם הוא לא פתרון יעיל, איך זה שהם חושבים שתחבורה ציבורית זה *כן פתרון יעיל* לעם עצמו? אתם מבינים את זה? הצבעתם ביבי? יופי, שיתקע לכם בגרון, כי אתם מטומטמים.
הו הא מי זה בא | 06.03.13
11.
ב.מ.וו במחיר 205000 ????
הייתי אצל היבואן בקושי דיברו על הנחה מיזערית, רציתי להתעניין ביבוא אישי של רכב כזה עם המיסים נגיע סביב 300000 שח ומדובר על רכב 2012 משומש! מעניין אותי מאד איך הגיעו לתחשיב של 205000 שח? כמה מצהיר היבואן על הרכב? הייתי בהחלט רוצה לראות את החשבונית המקורית? או האם הוא מרוויח מהמחיר הרשמי את ההפרש? לא ברור לי.... אבל כמו שאנו כבר למודי נסיון בארץ ''הון = שלטון''!!
צדוק כהן | 06.03.13
6.
נקודה למחשבה - קצת זוית כלכלית או בעצם למה כדאי למדינה לספק רק BMW!
באמת שאני לא מבין על מה הסנסציה 1. מנהל הרכש אפשר את הבחירה - אז נא לא להאשים את השרים! 2. בלי להיות גאון הדור אפשר לראות שהעסקה הזו משתלמת למדינה יופי, היות והשרים משלמים מיסים לפי עלות הרכב המקורית - קרי 400,000 ש"ח לפי 2.5% לחודש, כל אחד ישלם למעלה מ 4000 ש"ח מיסים לחודש, כלומר 48,000 ש"ח לשנה ביחס למחצית הסכום על הסיטרואן , כלומר לאחר שנתיים ישלמו השרים שבחרו ב BMW כ 50,000 ש"ח יותר מעמתיהם בעלי הסיטרואן גם אם הריבית במשק הייתה 10% לשנה הסכום הזה יכסה את הפרש העלות למדינה ביחס לסיטרואן ואף ישאיר את המדינה ברווח לאחר שנה אחת בלבד, לאחר מכן - רווח נקי למדינה. 3. מדינת ישראל תמכור את הרכב הזה בעוד שנתיים שלוש ארבע במחיר מלא - גם אם ירידת הערך של הרכב תהיה 50% לאורך תקופת השימוש - הוא עדיין יחזיר למדינה את מה שהוא עלה, מה שלא ניתן להגיד על הסיטרואן. לסיכום: מבחינה כלכלית למדינת ישראל משתלם לספק BMW לכל השרים (והשופטים)!
רותם | 06.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת