אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המדינה תקצץ בקצבאות הילדים למי שלא יחסן את ילדיו

68 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

66.
לכל התומכים בכפיה של חיסון על רקע הסיכון לילדים אחרים- שאלה.
נניח ואני מסכים עם ההגיון, האם הכלל הזה יהיה תקף גם להתנהגויות אחרות? לא לבשת קונדום? אתה יכול לחטוף משהו ולהעביר את זה לאחרים (לא במגע מיני). נסעת לתאילנד? על אחת כמה וכמה. עישנת? יש לך יותר סיכוי לחטוף מחלות (מדבקות). נכנסת לבית חולים? אוהוהוהו..... אני זוכר שקראתי פעם לפני הרבה שנים על כך שבתי חולים הם המקור הפורה ביותר להתפתחויות של זנים חדשים ווקטור להפצת מחלות. (אם יש מישהו שמכיר את המצב בארץ אשמח לתגובה. המאמר שקראתי היה על בתי חולים בארה"ב והחיטוי הירוד במחלקות). התנהגות הסיכון לא בהכרח חייבת להיות קשורה במחלות. אפשר לרוץ ברחוב וליפול על זקנה. עצמות שבורות בגיל הזה יובילו לבעיות קשות. ומה לגבי חולים באיידס? אני למשל מאוד הייתי רוצה לדעת מי חולה בדבר כזה כדי שאוכל להימנע ממנו ולהזהיר את כל מי שאני פוגש. הרי אם מדברים על סיכון, אז הסיכון שהם יוצרים עבור אנשים אחרים- הוא עצום. אגב, מה לגבי אדם שחטף שפעת ומגיע לעבודה? מה לגבי אדם כזה שמסרב לקחת תרופות ורוצה 'ריפוי טבעי'? מה לגבי מחלות אחרות? לאנשים עם צינון יש יותר סיכוי לגרום לתאונות, נראה לי שהדבר ההגיוני ביותר הוא לנעול אותם בתא- קשורים למיטה. אני כבר לא מדבר על לתת למישהו כזה לנהוג (למען האמת,למרות הטון הסרקסטי של כל הטוקבק שלי, עם המשפט האחרון, אני דווקא לא בטוח שאני לא מסכים. למה אסור לנהוג כשאתה שתוי אבל מותר כשאתה מצונן?).
נו נו | 14.03.13
64.
למגיב 47 - המדינה לא "מטילה קנסות" על אף אחד
למדינה שמורה הזכות להגדיר דפוסי התנהגות, שלא ניתן לכפות אותם בצורה חוקית בשל מגבלות משפטיות או דמוקרטיות. כך, המדינה אינה יכולה לכפות על הורים לחסן את ילדיהם, אולם היא יכולה לנסות ולהפוך את החיסונים לנורמה, מתוך דאגה לאינטרס הציבורי. כחלק מהצעדים לקביעת נורמה זו, מותר למדינה לפגוע בתגמולים שהורי הילדים שאינם מחוסנים מקבלים. התגמול כשלעצמו הינו מענק שהמדינה נותנת, ולא "מס" שהיא חייבת להורים, וככזה באפשרותה לפגוע בהיקפו במידה ומקבל התגמול פוגע באינטרס הציבורי, כפי שהוגדר על ידי הרשויות.
רם | 14.03.13
61.
יש לי רעיון
אל תתנו לי חיסונים וקצבאות אבל גם אל תחייבו אותי במס בריאות. מה שנקרא "לא מדובשך ולא מעוקצך". אגב, אני מציע את זה ברצינות תהומית ואם הייתה אפשרות כזאת הייתי בוחר בה. כנ"ל לגבי "אל תתנו לי קצבת זקנה ואל תקחו ממני דמי ביטוח לאומי". אני כבר אדאג לעצמי לפנסיה ולמקרה אסון.
אלון | 13.03.13
59.
אז... זה הפיתרון היצירתי של המדינה, לפגוע כלכלית בילדים ???
הקצבאות נועדו לרווחת הילדים, למה לפגוע בהם ?? רוצים לעודד חיסונים, תחשבו איך לעשות את זה בצורה חיובית. קחו אחריות גם על נזקים ותופעות לוואי, תקימו מערכת בלתי תלויה לדיווח על תופעות לוואי ומעקב לאורך זמן, תחזירו לנו את האמון במערכת הבריאות נראה אתכם עושים את זה! ההתנהלות הבריונית הזאת, רק מוכיחה לנו את ההפך, רק מחזקת את חוסר האמון במערכת, חוסר אמון שמערכת הבריאות הרוויחה ביושר.
 | 13.03.13
58.
מדוע ילדים לא מחוסנים מסכנים ילדים אחרים
1. הסיכוי שילד לא מחוסן יחלה במחלה זיהומית גבוה פי 5-30 מאשר הסיכוי של ילד מחוסן, תלוי בסוג המחלה ויעילות החיסון 2. ילד שחולה במחלה זיהומית יכול להדביק ילדים אחרים במעון, בגן או בביה"ס עוד לפני שפיתח את מלוא התסמינים של המחלה. 3. גם ילדים מחוסנים יכולים להידבק במחלה זיהומית מאחר ויעילות החיסונים אינה 100% (80-98%). 4. ישנם ילדים שבשל סיבות רפואיות (תגובה אלרגית לחיסון מסויים, או מחלה הפוגעת במערכת החיסון) אינם יכולים להתחסן בחיסונים מסויימים. בנוסף, באותו מוסד יכולים להיות ילדים שעדיין לא השלימו את מיכסת החיסונים שלהם. 5. במדינת ישראל כ 92% מהילדים מתחסנים במרבית חיסוני השיגרה. זהו אחוז גבוה בקנה מידה בינלאומי ומה שמסביר את התמותה הנמוכה של ילדים בישראל ממחלות זיהומיות.
א | 13.03.13
57.
למגיב 45 שנמאס לו "מכם"
תודה שסיכמת לנו את כל ה"מיתוסים" לגבי חיסונים ואת חוסר ההבנה שלך כיצד חיסון אכן פועל. אני ממליץ לך לקרוא קצת יותר את הפירסומים של ה - CDC (Centers for Disease Control and Prevention) שנקראים MMWR - Morbidity and Mortality Weekly Report. זה ייתן לך קצת תובנות על התחום ועל השיח הפנימי שאינו "ניו אייגי" בכלל. זה לא קשור לרוחניות, דת, פאנג שווי או קארמה (וכו'), זה קשור לבעייה אמיתית עם הנתנים שמציגים לנו כאזרחים ולחוסר ידיעה התהומי בנושא החיסונים. מצורף בזאת לינק לסיכום של הרצאה מאת רופאה שחקרה את הנושא, אולי כדאי שתקרא לפני שתשפוט. http://www.hisunim.com/images/stories/DVD_Sherri_Tenpenny/DVD_Sherri_Tenpenny.swf
גבי | 13.03.13
53.
כל האמת על חיסונים
א. לא הוכח שוירוסים וחיידקים הם הגורמים למחלות זיהומיות. הם רק נמצאים ברקמה החולה. ב. מרבית החיסונים היום מיותרים מאחר והם אינם יעילים והם מאוד רעילים. החיסונים מכילים כספית, אלומיניום במינון גבוה פי 40,000 מהמינון הבטוח ופורמלדהיד מסרטן. ג. החיסונים יותר מסוכנים מהמחלות עצמן. כל שנה אלפי ילדים בישראל ניזוקים קשה מחיסונים. חיסונים גורמים להרבה פגיעות מוחיות, לאוטיזם, לסרטן, לסוכרת, לאסתמה, לאלצהיימר, לפרקינסון ולעוד הרבה מחלות. ד. את המגיפות חיסלה ההיגיינה ולא החיסונים. ה. ילדים לא מחוסנים בריאים יותר מילדים מחוסנים. ככל שיש יותר חיסונים יותר ילדים מתים ומופיעים זנים יותר קטלניים של וירוסים וחיידקים. ו. כל רשויות הבריאות בעולם, כמו ה FDA וה CDC האמריקאים, ארגון הבריאות העולמי וגם משרד הבריאות שלנו, מושחתים ונשלטים ע"י חברות התרופות המושחתות. מדענים חוקרי חיסונים ורופאים הממליצים על חיסונים מתוגמלים ע"י יצרניות החיסונים. ז. במקום חיסונים בילדות אפשר להניק, לתת ויטמינים ועוד תוספי תזונה ויש גם חיסונים הומיאופתים בטוחים.
עמותת חסון - אסון | 13.03.13
52.
מה הילד אשם שההורים שלו דפוקים
גני ילדים צריכים לדרוש מהאימהות פנקס חיסונים, מי שלא מראה פנקס תקין לא צריך להתקבל לגן ולשהות עם החיידקים שלו ליד הילד המתוקתק והטהור שלי. שבו בבית עם הילדים הנגועים שלכם.... אחרי שתקבלו אדמת פעם אחת אני בטוחה שכל שאר הילדים יחוסנו כמו גדולים. זה גם בחינם יא דפוקים!!! תחסנו את הילדים למה שכל העולם יסבול??
איפה שאפשר לא לשלם אתם ישר קופצים | 13.03.13
51.
זווית שונה לבעיה
מתן חיסון הוא אמצעי של החברה האנושית כדי להגן על עצמה (לא על האינדיווידואל, אלא על החברה ככלל). למה הדבר דומה? לחובה האזרחית של שירות בצבא. ברור לכל אחד ששירות בצבא "אינו מוסיף בריאות" לפרט, אך בהחלט יכול להוסיף בריאות ואריכות ימים לחברה. האם מקובל עלינו שכל אזרח שחושש לחייו לא ישרת בצבא? מה לגבי נסיעה בהתאם לחוקי התנועה? אם כל הנהגים מצייתים במאת האחוזים לחוקים, מצב התנועה (החברה כולה) טוב יותר. אם חלק מהאנשים מחליטים לעשות דין לעצמם ולהיכנס לצומת באור אדום, אולי הם ייפגעו ואולי הרכב השני שנוסע כחוק יבלום בזמן וייציל אותם מאסון. מה שברור הוא, שחברה אנושית לא אמורה לעבור בשתיקה על מקרים שכאלה ואמורה להפעיל סנקציות על מפירי החוק.
ישראלי לשעבר | 13.03.13
50.
מי שחושב שמטרת הסנקציה בריאותית לוקה בתמימות
עובדה: חסר כסף: כבמטה של קסם הינה נמצא מקור לכספים. נקצץ למי שאפשר בקצבאות. ואם יש לכם ספק הסתכלו במשפט האחרון של הכתבה: המתווה עשוי להשתנות אם יעבור קיצוץ בקצבאות. אז אל תסתתרו מאחורי מניעי סרק "לטובת הציבור" כשכל מה שאתם רוצים זה כסף. ושלא יהיה ספק: אפילו אם המניע היה אכן טובת הציבור ובריאותו אין בסיס חוקתי לשלול זכויות כדי לכפות על אנשים לעבור הליך רפואי שאינם רוצים בו. ואגב: מה ההבדל בין זה לבין סחיטה באיומים? " מעשה שנועד לגרום לאדם אחר לעשות מעשה שאין עליו חובה חוקית לעשותו או להימנע ממעשה..." זה עומד בהגדרת החוק הפלילי פר אקסלנס
 | 13.03.13
47.
החלטה מאוד מסוכנת
ההחלטה להטיל קנסות על אזרחים שבוחרים שלא לחסן את ילדיהם היא בלתי דמוקרטית ופוגעת בחופש הפרט. הטענה שאי חיסון הילד מסכן ילדים אחרים שחוסנו היא אבסורדית שכן אם הילדים חוסנו מדוע שהם יחששו לבוא במגע עם ילד בלתי מחוסן. נכון שהחיסון איננו יעיל ב 100% ולעיתים קרובות אף בהרבה פחות מכך אבל כל רופא שתומך בחיסונים יאמר לך שהשפעת המחלה תהיה מתונה בהרבה בזכות החיסון. מה שרוב האנשים שמתלהמים כנגד אלו שבוחרים שלא לחסן (או לחסן חלקית) לא יודעים הוא שתעשיית התרופות בארה"ב היא הלוביסטית הגדולה ביותר בוושינגטון. התעשיה מוציעה יותר כספים על דחיפת תרופות לשוק (בהליכים מזורזים ב FDA ) מאשר הלוביסיטים לנפק, נשק וביטוח גם יחד! כל שנה 5.4 מיליארד דולר מושקעים בנושא. לכל אלו שממהרים לומר שה FDA הוא גוף מקצועי ונטול פניות, תחשבו שוב! בזכות החשיבה הדוגמתית הזו אנו שותים מי ברז עם חומצה פלואורוסיליצית (שפכים מסוכנים) במה שקרוי "הפלרה", לא פלואוריד! למרות מחקרים רבים שמראים כי זה לא בריא ממשיכה מדינת ישראל (על פי חוק) להרעיל אותנו כדי שכימיכלים לישראל יוכלו לעשות עוד כמה גו'בות. ה FDA אישר עשרות תרופות שנמצאו מסוכנות לנשים בהריון, חולי סרטן ולב ורק לאחר שנים של "ניסויים" על הציבור הרחב נתגלה כי הם מסוכנות והן הורדו מהמדפים. אם אתם תומכים בצעד האווילי הזה אל תתפלאו שבעוד כמה שנים מי שלא יחוסן ישב בכלא.
אזרח מודאג | 13.03.13
45.
לכל ההורים הלא מחסנים (שמסכנים את ילדיהם)
כמה עובדות : 1. תוחלת חיים ממוצעת נמדדת מרגע היוולד הילד ועד מותו , כלומר מוות של ילדים מקטין משמעותית את תוחלת החיים הממוצעת. 2. תוחלת החיים הממוצעת לפני 1000 שנים עמדה על 30. 3. תוחלת החיים הממוצעת לפני 100 שנים עמדה על 47. 4. ישראל היא מקום רביעי בעולם מבחינת ממוצע תוחלת חיים. 5. ישראל בין המובילות בעולם בשיעור הילדים המחוסנים. 6. כל תרופה יכולה לגרום לנזק לילד - לא רק חיסון. ואם אתם מאמינים בחיסון טבעי אז כשהילד שלכם יחלה - טפלו בו בבית ולא בבי"ח - שם הוא יחשף לאינספור תרופות שהן הרבה יותר רעילות מחיסון. 7. מתוקף היות החיסון נגיף מוחלש/מוטציה של נגיף וכו' לגוף נדרש זמן על מנת לפתח נוגדנים, לעיתים רק כחצי שנה אחרי החיסון הגוף באמת מחוסן ולכן ילדים מחוסנים יכולים להידבק מילדים לא מחוסנים , מה גם שהדבקה של נגיף תמיד תהיה קשה יותר אצל חולה מס 2 מחולה מס 1 (מה שמכונה ברפואה חולה אפס). 8. ילדים לא נהיים אוטיסטים כתוצאה מחיסון - כבר היום ניתן לאבחן (בשיעור הצלחה נמוך יחסית) אוטיזם של עובר - וזה הרבה לפני שהוא קיבל חיסון. 9.כל הטענות על חומרים רעילים/לא רצויים בחיסון בטלות בשישים מכיוון שהטיפול לילד הלא מחוסן - אחרי הידבקות במחלה - ממלא את הגוף בהרבה יותר רעלים. 10. נמאס מכל האמהות/אבות ניו אייג'ים שלכאורה מבינים טוב יותר מכל הרופאים ומשרד הבריאות גם יחד - עד הרגע שלילד שלהם מתגלה מחלה והם רצים/טסים לבי"ח לקבל טיפול קונבנציונלי. תהיו ישרים עם עצמכם - לא מאמינים ברפואה - לכו עם זה עד הסוף ותבחנו את גבולות הגוף של הילד שלכם.
אחד שנמאס לו מכם! | 13.03.13
38.
מה עם סודיות רפואית?
או שילדים אין זכויות אזרח בסיסיות? אחיות בטיפת חלב יסגירו מידע כזה אם הורים לא חתמו על ויתור סודיות רפואית?! בתי ספר אשר במדינת חוק חינוך חובה יכולים לסרב לקבל ילד ללא חיסונים?! שתי בעיות במקרה זה - עבירה על חוק חינוך ופעולה לא חוקית לגילוי מידע רפואי סודי. אני רוצה לראות מבוגר לא מקבל עבודה בגלל שלא עושה חיסון שפעת כל שנה!
אמא לשתיים | 13.03.13
37.
חשבתי שהדאגה לבריאות הילדים הניעה את המהלך הזה עד שקראתי את המשפט האחרון בכתבה !!!!
"ההכרעה עשויה להשתנות אם הממשלה החדשה תחליט על קיצוץ רוחבי בכל קצבאות הילדים, כחלק מהקיצוצים בתקציב המדינה." מה שזה אומר שאם יהיה מספיק כסף בעקבות הקיצוץ, אפשר לשכוח מהחוק הזה ! בקיצור זה עוד תרגיל של משרד האוצר שבא לבזוז את הזכויות והכספים שמגיעים לתושבי המדינה העובדים.
גדי | 13.03.13
36.
אני אקצץ במיסים שאני משלם כל פעם שנבחר ציבור לא עומד בהבטחותיו
אין לאף אדם או נבחרי ציבור זכות לומר לאדם אחר מה לעשות ולהכניס לגופו. יאמרו ויעשו מה שהם רוצים, אני לא מחסן את ילדיי! גם אם הייתי מאלו שבעד החיסונים, לעולם לא אהייה בעד הפלייה על בסיס אי רצון של אדם להתחסן או לעשות משהו עם גופו. ""כבשים" תתעוררו! אנו צועדים במהרה אל 1984.
שי | 13.03.13
29.
גם לנשים שלא באות לעשות בדיקת שד ובדיקות מונעות אחרות- אחר כך כל הציבור משלם
יש קבוצות גדולות של אנשים שמסיבות שונות פשוט לא משתמשים ברפואה מונעת. מעבר לסבל האישי שיגרם להם או לאחרים- במקרה של מגפה, יש גם הוצאה ציבורית על בריאות שכרוכה בזה. טיפולים של ריפוי עולים למדינה מאות מליונים אם לא יותר. מי שרוצה להיות קשור למערכת הפיננסית של המדינה ולקבל ממנה כסף שיטריח את עצמו לקבל חיסונים ולערוך בדיקות מונעות. כולל הבדואים והחרדים. אם הם יודעים להגיע למשרד הפנים לקבל את קצבאות הילדים וכל שלל הקצבאות האחרות שהם מקבלים מהמדינה, שיטריחו את עצמם פעם ב.. גם לקבל חיסונים. הם יכולים לעשות את זה באותה נסיעה שהם הולכים לבקש את הקצבאות.
מתחסנת ונבדקת | 13.03.13
27.
שכר מינימום לחיילי צה"ל במקום קיצבאות ילדים
כל ילד מקבל 241 ש"ח עד הגיעו לגיל 18,ז"א 52,000 לכל ילד. חייל צה"ל אם יקבל שכר מינימום עבור השירות יקבל כ 130,000 לחייל ו 96.000 לחיילת. אם נבטל את כל קיצבאות הילדים לכל האוכלוסיה וניקח בחשבון שרק 50% משרתים בצה"ל אזי הכסף שהולך על תשלום קיצבאות ילדים ילך במלואו לתשלום לחיילי צה"ל ללא גרעון בתקציב וללא תוספת למס ההכנסה. כמובן שקיצבאות הילדים של אלה ששירתו בצבא אך השתחררו לפני שהספיקו להנות משכר מינימום קיצבת הילדים שלהם תוגדל פי 2. כמה אפשר עוד לשאת על גבינו אוכלוסיה שלא משלמת מיסים ולא תורמת שנות עבודה למען המדינה?
 | 13.03.13
25.
כל הכבוד
בהמשך: שלילת הזכות לעבור צנתור או ניתוח מעקפים למעשנים. שלילת הזכות לעבור כריתת שד וטיפולים לסרטן לנשים שלא עשו ממוגרפיה. שלילת הזכות לניתוח כריתת מעי הגס לחולים בסרטן שלא עברו קולונוסקופיה או בדיקות דם סמוי בצואה אחרי גיל 50. שלילת הטבות במס לחולי סרטן שעישנו כל החיים. הרשימה יכולה להמשך ללא סוף.
ירון | 13.03.13
19.
לתגובה 3
אבעבועות רוח יכולה להפוך למסוכנת אם לא מחסנים נגדה, על פי כמה כשמדובר במחלת ילדים, שמערכת החיסון שלהם עדיין חלשה. בחיסון יש נוגדנים למחלה, אותם קולט הגוף בתחילה וממשיך לייצר אותם בעצמו לאחר שה"מידע" שלהם נקלט והנוגדנים הופכים לחלק מתאי הדם הלבנים. שים לב שכקב כך אין כמעט מקרים של אבעבועות רוח אצל מבוגרים. ואם יש לך מערכת חיסון טובה, ואתהב בקושי חולה, אין שום צורך שתתחסן כל כמה שנים.
מתן | 13.03.13
12.
לצערי גם חילוניים רבים אימצו את טרנד אי החיסון
ולכן נדבקתי בשנים האחרונות בשעלת פעמיים תוך 4 שנים. בילדותי, לא חיסנו נגד שעלת, והיום נדבקים מהמסרבים להתחסן. כשגרתי בארה״ב לא הכניסו את ילדי לגן ולביה״ס לפני האישור הרשמי שחוסנו נגד דלקת קרום המוח. האמריקאים מרובעים אבל צודקים !!!
זיוה | 13.03.13
3.
המדינה בשירות חברות התרופות.
לאן הגענו ? לא חייבים לחסן נגד כל המחלות. פוליו, למשל, חייבים לחסן. אבל אבעבועות רוח ? למה לחסן ? החיסון פג אחרי כמה שנים, ואז מה ? יהיו פגיעים למחלה בגילאים מבוגרים, כאשר המחלה מסוכנת יותר. באיזו זכות המדינה תחייב אותי לחסן את ילדי, ובעצם, לסכן את עתידם ? או לחילופין - המדינה תחייב אותי לחסן את ילדי כדי שבעתיד יהיו חייבים להמשיך ולהתחסן כל כמה שנים ? מה פתאום ?
 | 13.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת